Kom op mensen; als je dan DigiDash gaat, maak er dan wat meer van, doe eens wat innovatiefs met dat LCD scherm, dit is gepruts in de marge, zowel qua stijl, vormgeving als uitvoering.
Mee eens dat het weinig creatief is. Alleen om nou naar de luchtvaart te kijken voor innovatie? Vliegtuigen zijn al 50 jaar ongeveer hetzelfde, er zijn allee incrementele marginale innovatiesromo schreef: 29 nov 2017, 18:21 Kan iemand mij uitleggen wat de nut en noodzaak van een DigiDash is als je daar alleen maar ouderwetse klassiek ronde klokken in wil projecteren?
Doe dan toch wat anders, wat nieuws, wat revolutionairs zou ik zeggen, kijk dan naar de luchtvaart en doe iets in die richting, maar dit is volstrekt zinloos.
TopGear.nlHet is de dageraad van een nieuw AMG-nummer. Tussen de 43 en 63 in komt 53. De Mercedes-AMG CLS 53 krijgt een 3,0-liter zes-in-lijn met twee turbo’s. BMW-territorium, dus. De 435 pk en 520 Nm gaan naar alle wielen. Maar dat is niet alles. De 48-volt startmotor kan kort een boost geven van 21 pk en 250 Nm. Naast het mild hybrid-systeem helpt een elektrische compressor het turbogat te elimineren.
De zwerverlook is blijkbaar in bij AV. Jaco Bijlsma heeft er ook al last van.Robin schreef: 07 mar 2018, 06:18 Ik bekijk dat filmpje net even onder 't genot van een kop koffie en denk over de man achter het stuur: 'Wie is u nou weer??'
Gebruikers op dit forum: Kadett en 1 gast