Er staat wel 'n B5 in het rijtje ja.Riceaux schreef: 17 feb 2018, 19:03 Johan was volgens mij op die meeting met de B5 waar Erik ook interesse in had.
Maar hij heet geen Johan, als ik de titel zo lees...

Er staat wel 'n B5 in het rijtje ja.Riceaux schreef: 17 feb 2018, 19:03 Johan was volgens mij op die meeting met de B5 waar Erik ook interesse in had.
Klopt! Viel me achteraf pas op, anders was het nog een leuk verhaal geweest...Riceaux schreef: 17 feb 2018, 19:03 Johan was volgens mij op die meeting met de B5 waar Erik ook interesse in had.
Ze gaan het hele inlaattraject aankomende week demonteren, chemisch reinigen ed. (Dus niet de walnutt behandeling)Adwo schreef: 22 feb 2018, 03:27 Mijn B3 heeft hetzelfde probleem gehad, ik had geen foutmeldingen, of dat hier ook zo is maak ik niet helemaal uit het verhaal op.
Zes nieuwe bobines en opgelost. Hogedrukpomp en injectoren waren bij mij al vervangen.
Hopelijk is het snel opgelost!
Mwaaah, eigenlijk start het prima.dvh schreef: 03 mar 2018, 08:22 Begint al goed het Aplina avontuur ...
Hopelijk blijft ie nu een beetje heel..
Mwaaah, de eerste 15 zijn de zoektocht.
Voor naast de andere Alpina, of als vervanger?Frank_Sch schreef: 03 mar 2018, 08:46 Netjes hoor, prima dealer. Ik zit met een schuin oog ook naar B3s te kijken. Zal wel volgend jaar worden.
Heb jij geen draadje over je Corvette SilverShadow ? Zal ook wel een interessant onderwerp zijn, als die het doet.....
Kunnen ze nog checken op gevolg schade?ErikS schreef: 03 mar 2018, 07:43 Nou, de conclusie:
Injector 6 was niet goed meer. Ze zijn allemaal getest & de andere 5 waren tussen de 70 & 75% ongeveer. (Niet lekkend) aangezien de boel toch al los ligt worden ze wel allemaal vervangen.
Kosten voor mij? 50% van de overige 5 injectoren. (Nog niet kapot, dus ik vind het een prima voorstel!) Alle montage / arbeid neemt de garage op zich. Ik ben tevreden!
Dus zo'n 600/700 euro ipv 1600 + arbeid.....
Wat ik begreep is dat ie juist te rijk loopt op dat moment. (druppelt benzine door)Als 1 cilinder af en toe te arm loopt kan je rare dingen krijgen.
Ha, rijk lopen kun je ook zien aan je uitlaattips als ze zwart zijn:)ErikS schreef: 03 mar 2018, 10:02Wat ik begreep is dat ie juist te rijk loopt op dat moment. (druppelt benzine door)Als 1 cilinder af en toe te arm loopt kan je rare dingen krijgen.
Wat ik er van begreep, is dat ie zelfs veels te rijk loopt.
Dat verklaart het verbruik van 1 op 6,5.![]()
![]()
![]()
Als jij denkt dat die auto het niet doet dan loop je een paar jaar achter.JP schreef: 03 mar 2018, 09:48Heb jij geen draadje over je Corvette SilverShadow ? Zal ook wel een interessant onderwerp zijn, als die het doet.....![]()
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, EricT en 0 gasten