Nabespreking King of Track

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
René130i

Nabespreking King of Track

Bericht door René130i » 15 jul 2007, 20:07

Wat een weekend 8)

Zaterdag al vertrokken. 's Avonds lekker op de terrasjes in Valkenburg. Komt er een f430 spider langs brullen. Later een AM DB9 voorbij :shock: 8) Op de terugweg naar het hotel kwamen we een GT3 tegen. Vandaag op de terugweg (dit geloof je niet) een Audi R8 gespot én een Gallardo Spider. Allemaal in Nederland dus! Ik was in 3 uur en 10 minuten thuis :oops: Lang leve Duitsland.

De trackdag was echt geweldig. Veel geleerd (dank Dennis!) en goed georganiseerd (dank Peter en de rest!).

En nog een beker ook! :oops:

Super

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 jul 2007, 20:29

Een beker?

Gaven ze ook poedelprijzen weg dan :mrgreen:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Nabespreking King of Track

Bericht door indobesar » 15 jul 2007, 20:43

Rene / Hazze schreef:
Daarom was je dus teruggereden?! :wink:

MX5T

Bericht door MX5T » 15 jul 2007, 21:17

dagje met prima ambiance, al een klein voorproefje gezien van de rijvaardigheden van de "kanshebbers"

het idee om eventueel op CPZ dit te vervolgen lijkt me (helaas) praktisch moeilijk uitvoerbaar.
met deze auto op deze banden moet je met een rondetijd tussen 2.15 en 2.30 rekenen (afhankelijk van de talenten van de rijder)
stel dat je slechts twee ronden per rijder laat rijden...........pits uit, klokken vanaf uitgang "bos-uit" tot "bos-uit", dan meteen de pitsstraat in zodat een uitloopronde wordt vermeden, rijderswissel (ca 1 minuut) , dan betekent dat ca 6 minuten per rijder maal 14 is 84 minuten. Dan moet dus alles perfect volgens schema verlopen. In twee uur tracktime is dit misschien wat optimistich :wink: Praten we nog niet over verkennen :!:

PeerH

Bericht door PeerH » 15 jul 2007, 22:04

Verkennen op CPZ lijkt me niet nodig, maar het was super vandaag veel gezien en geleerd!! ToP!!

HSR

Bericht door HSR » 15 jul 2007, 22:26

10.00 uur, net een half uur thuis. Eerst een biertje weggetikt en onder de douche gesprongen.

Even een overview.

5.20 met de alfa vertrokken richting Spa-Malmedy. De voorgaande dagen de alfa een goede inspectiebeurt gegeven alsook verse olie. Op de heenrit hield de alfa zich erg fijn. Echter, op de grote hoogteverschillen in wallonie had de alfa te weinig koppel om uberhaupt te acceleren , berg op. :oops:
Van de snelweg af en even een local aangesproken, ik verbaaste mezelf dat ik nog zo goed frans kon. Local wist me de weg te vertellen en als een rallyrijder er naar toe gereden. Natuurlijk was ik weer de eerste dus moest ik wachten :wink:

Toen kwamen peter en peter senior aangereden waarna de rest aan kwam rijden. Na wat slap geouwehoer , waar natuurlijk de vergelijking met de sherminator door Elmar aangehaald werd, kregen we de briefing. We mochten geen onkruid kapot rijden, dat was de kruks van het verhaal.

We begonnen met een verkenningsronde waarna we de introritten met de e30 gingen rijden. Heb met open mond staan kijken hoe dennis cav. die e30 over het circuit voerde, echt heel strak. Na 4 andere gegadigden was het einde oefening met de E30, helaas. Wat konden we doen? Inderdaad, vrijrijden.

Met de alfa de baan op. Alfa hield zich niet verkeerd voor zo'n oud beest maar had slechte banden en zompige biscuits ipv remmen. Verder moeten er nodig wat ophangrubbers vervangen worden en de voorwielen op -1.5graden zetten.

Na wat rondgekeken te hebben met Indobesar mee gereden in de 106 rallye. Dit wagentje voelt zich echt als een vis in het water op het circuit. Heerlijk gooi en smijt bakje die echt fijn kan zetten in een bocht. Ik mocht zelf ook een aantal rondjes rijden en was echt zeer verrast.

Tijd voor lunch en slap geouwehoer. Hier ga ik verder niet over uitweiden.

Na de lunch nog met Rene en zijn RS4 mee gereden. Het was goed merkbaar dat hij met cav wat rondes geoefend had want de vaart zat er goed in, ook de lijnen waren behoorlijk. Onvoorstelbaar hoe snel de rs4 accelereerd, op het kleine rechte stukje haalden we al 130+. Ook vond ik dat die wagen voor zijn gewicht echt erg goed door de krappe bochten ging.

Later nog met maik en de speedster meegereden. Wat een balans in die wagen, ongekend. Ik had meteen het ''doemijdiema'' gevoel. Wind door je haren en snoeihard lijnen rijden, geweldig.

Na nog meer ouwehoeren met de rest vertrokken om wat te eten. Op de snelweg kon ik met de alfa de rest van de groep met geen mogelijkheid bijhouden. Ik sukkelde maar wat achteraan. :D

Aangekomen bij een AC toko maar wat gegeten. Ik had de meest smerige hamburger ooit dus zit nu weer aan de soep 8). Had er nog even Vpower 98 getankt.

Toen terug naar Enschede. De Alfa hield zich echt heel goed en ik had het idee dat ie een stuk beter liep op de Vpower. Tempo lag de gehele 300km tussen de 5 en 6 duizend toeren wat betekend op een tellersnelheid van 180 tot 200km/h. Ik heb ook nog even de bijna top gehaald van 220km/h op de teller maar dat was mij wat te hard in zo'n koekblik. Ik kwam echt bezweten uit dat hok, met die snelheden ben je echt bezig met rijden en dat kost best energie. Ook straalt er een enorme hitte van het dashboard af.

Ik ben trots op de alfa, had niet gedacht dat het oude beestje dit zo zonder problemen zou toelaten.

Nogmaals, een bijzonder geslaagde dag, dit moeten we echt overdoen. Ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen en de al bekende, beter.

En Elmar, zullen we sherminator er maar gewoon inhouden? :D

Elmar

Bericht door Elmar » 15 jul 2007, 22:37

hugo schreef:
En Elmar, zullen we sherminator er maar gewoon inhouden? :D
If you can't beat them, the end...
oh nee, join them. :twisted:

DDX

Bericht door DDX » 15 jul 2007, 22:44

was super dagje, morgen alleen weer beetje rood hoofd ben ik bang :)

hopenlijk geen dure heenweg, zag opeens in een ooghook een flitsopstelling staan op de a2 (bij hm210) :shock:
meteen in de remmen, maarja geen idee of ik nou op tijd remde of niet...

reed eigenlijk heenweg (zoals eigenlijk altijd) 40erbij op de teller
afwachten dus maar...

Maik

Bericht door Maik » 15 jul 2007, 22:50

Dat zijn geen grappen Stefan!!! :shock: Hoelaat reed jij daar ongeveer? Hopelijk waren wij vroeg genoeg gepasseerd daar...

Mijn verhaal staat in het andere topic met de film trouwens. Kan er misschien iets samengevoegd worden?

De pk monsters waren trouwens weer oppermachtig in het getimede rondje over de oval................................. :wink: Gefeliciteerd Elmar!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 jul 2007, 22:54

Ow ik zat in het verkeerde draadje te posten zie ik, bij deze nogmaals een kort verslagje, speciaal voor Elmar:

Dit was een heerlijk weekendje. Gisteren met Marijke in Antwerpen wezen shoppen. Helaas voor mij was het uitverkoop, dus zijn we in iedere winkel geweest tussen de Grote Markt en Meir. Daarna door naar Spa, waar we lekker op een terrasje hebben gezeten. Daarna naar een voor mij bekende camping gereden. Altijd top daar, vooral vanwege het zwembad. En het bus. Lekker zwemmen en even stukje het bos in. Heerlijk ontspannen dus, net vakantie. :)

Vanmorgen in alle vroegte de tent opgebroken, douchen, via het oude F1 circuit naar Malmedy. De kenner snapt al dat daar iets niet goed ging. Bij de E42, zoeken zoeken zoeken. Blijkt dat ik de kaart thuis had liggen op de printer... In mijn hoofd had ik nog wel onthouden hoe alles liep. Alleen had ik noord en zuid een beetje door elkaar gehaald. :)
Na 20 km rally stage (ja schat, ik heb haast, laat me nou...) toch maar Peter gebeld. Gelukkig nog 10 km rally stage tot aan Stavelot en toen volle polle terug naar de rotondes waar we al eerder waren geweest. Enfin, als laatsten kwamen we aan bij dit gave baantje in de buurt van Francorchamps. Ik had de Peugeot baan al op wat filmpjes van Filip gezien, maar verder kende ik het niet.

Verrassend leuk! Lekker technisch, ideaal ook voor een kleine wendbare auto's zoals de 106-jes en de Speedster. Maar later bleek ook voor de RS4, de M3's en mijn E34, dat het leuk spelen was. Veel korte bochtjes, maar wel erg technisch door de kleine hoogte verschillen, de diverse soorten camber en het stof wat overal lag.

Marijke had mijn naam voor de loting bovenop gelegd, dus Marc trok mijn naam als eerste :!: :?: :!: Althans, ik vermoed dat ze dat expres had gedaan. Ken d'r al langer dan vandaag. :wink:

Dus ik mocht als eerste met de E30 op pad. De auto blokkeerde veel op de voorwielen tijdens remmen en hij brak uit als een E30 altijd doet, dus voorzichtig remmen en zoveel mogelijk doseren en tegensturen om tempo te houden. Lekker spelen met een 325 bevalt mij altijd goed en ondanks de weinige rondjes, maakte dit mijn jaar met gebrek aan circuitkm's in mijn eigen E30 alweer helemaal goed. Ik was erg benieuwd wie nu uiteindelijk het snelste had kunnen zijn, ik denk dat de helft wel kans maakte op de auto, omdat het baantje vrij listig en onvoorspelbaar is. Helaas sloeg de motorsteun kapot, waardoor de fan door de radiateur ratelde. Lek, einde verhaal, volgende keer beter.
Maar het idee is goud waard! Ik hoop dat de volgende keer ná 15 augustus is, want dan schrijf ik me vanuit Canada direct in.

Veel met René meegereden in de RS4. René begon wat hoekig, dus deden we wat rondjes met instructie. Daarna pauze en in de middag weer verder. Toen hoefde ik opeens niets meer te zeggen, alle aanwijzingen had hij opgevolgd, dit was gaaf. Dit was genieten. Iemand die in no time progressie maakt zie je niet vaak, dus hulde aan René (en zijn verborgen rijtalent!! :wink: ). De RS4 is geen auto die zich thuis voelt op zo'n baantje als dit, maar René wist er op deze baan wel heel goed mee om te gaan, zodat je toch onwijs veel plezier kunt beleven aan zo'n auto.

Toen 's middags ook nog het rechte stuk wat langer was en hij een 2e tijd liet noteren, kon zijn dag niet meer stuk. En dat heeft ie aan zichzelf te danken. Rijden, luisteren, even alles tijdens een break tot je door laten dringen en dan rustig aan ervoor gaan zitten. Gaaf om ernaast te zitten! Doen we vaker René, maar dan in een BMW. :wink:

Met Pol was het ook goed genieten. Die rijdt zo relaxed snoeihard en mooi met die Cecotto, daar kun je gewoon de hele dag naast gaan zitten, genieten en 's avonds in die auto blijven slapen in de hoop dat er nog een dag komt. Echt mooi in balans, erg zwaar geluid voor een 4 cylindertje en wat een power. Daar heb je echt geen 6 in lijn voor nodig. Dit is echt een uber E30, veel beter in balans dan welke 325 dan ook die ik tot nu heb gereden.

Marijke is nog meegereden met Elmar in de E36 M3 en die vond dat echt heel gaaf. Ze vond Elmar heel goed rijden (geen idee wat haar referentie kader is... ) en de E36 M3 vond ze lekker snel. 2 paardenstaarten in een M3: Dikke thumbs up dus van haar:

[img:640:480]http://img96.imageshack.us/img96/9585/1 ... 001ar9.jpg[/img]

Elmar onwijs bedankt voor die paar rondjes.

Ik heb met mezelf (én Marijke... :oops: ) afgesproken dat ik maar 1 keer per jaar los ga met de E34. Maar door het gebrek aan rijtijd vandaag, en op aandringen van iedereen (tnx guys, jullie 'aaaah toe nou' werkte goed, nu stond ik er niet alleen voor. lol) toch maar even de E34 gepakt. Bandenspanning was ruk, auto vol bagage, achterbanden volledig kaal. Boeiend, knallen met dat pakhuis! Dikke pret, overal ging ie makkelijk dwars, niet voluit gereden omdat ie nog niet echt warm was in die paar rondjes, maar ach... Eén na langzaamste tijd, maar ik heb net thuis de auto gewassen en er zaten toch best wat vliegen op de zijruiten. :lol:

Lekker dagje jongens, doen we vaker zo! Voortaan met z'n allen camperen, dan kunnen we de avond van tevoren wat langer over auto's lullen en op de dag zelf meer rijden, want ik vond dat de rest maar weinig reed. :twisted:

Peter enorm bedankt voor je geweldige idee! En de uitvoering ervan, met behulp van je hulpjes. :) En Marc voor het beschikbaar stellen van de E30.

Alleen jammer dat die slopel rijder hem weer moest slopen he!? :P

DDX

Bericht door DDX » 15 jul 2007, 22:54

@maik; reed er iets van kwart over 8
was akelig recht leeg stuk trouwens, gelukkig dat ik zelf iegenlijk altijd die 160 (bij 120) regel probeer aan te houden...
(was prima weg om ff de top te testen nml...)

trouwens leuk baantje, had meer iets ala midlands voorgesteld, maar je kon er prima ff gas geven en lekker bochtjes maken
(zeker 2e (andere kant op) versie)
Laatst gewijzigd door DDX op 15 jul 2007, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Elmar

Bericht door Elmar » 15 jul 2007, 22:59

Ja dank je Dennis, heb ik 2x zo'n lap tekst kunnen lezen. :shock: 8)

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 15 jul 2007, 23:46

Zaterdagavond om 02:45 kwamen de laatste papieren en de routebeschrijving naar Malmedy uit de printer rollen, snel mijn bed in gedoken, want de wekker stond al weer op 05:00.

piep piep piep

*wats*

Snurk snurk snurk

PIEP PIEP PIEP

*WATS*

Snurk snurk snurk

PIEP *WATS* Grmbl!

Met frisse tegenzin mezelf toch maar onder de douche geparkeerd en daarna een ongelofelijk hoeveelheid rommel in de e30 gesleept. 50kg tijdwaarneming, vlaggen, helmen, handschoenen, gereedschap, een hele zooi paparassen, de routebeschrijving, wat drinken omdat dat op het circuit niet verkrijgbaar zou zijn (ahum), de autopapieren van de e30 voor de gelukkige nieuwe eigenaar en als belangrijkste natuurlijk drie schitterende bekers voor de snelste rijders van de dag.
Snel mijn pa opgehaald en de snelweg op; die verbaasde zich onderweg maar over hoe kaal de auto binnen was en het gebrek aan comfort, terwijl ik juist daarvoor de hele tijd enthousiast verteld had hoe comfortabel de auto was vergeleken met mijn leeggehaalde ex-75.
Na ja, laten we het er op houden dat het typische gebruik van de e30 serie van BMW de afgelopen 15 jaar enigszins verschoven is. :lol:

Eenmaal aangekomen bij het circuit (in een vloek en een zucht mag ik wel zeggen) kwamen we Hugo al tegen.
Meteen even bij de verhuurder in zijn Peugeot gesprongen en een circuit uitgezet; eigenlijk hem gewoon het werk laten doen, beetje gevraagd naar een leuk en uitdagend stuurbaantje en dat viel niet tegen.
Al snel daarna druppelden de deelnemers binnen, sommigen spontaan en anderen na enig aandringen. :D
Omdat een paar mensen echt overdreven verdwaald waren, liep het begin van de rijdersbriefing al iets uit en natuurlijk kon ik nog net zeggen dat ze daar erg gesteld zijn op hun onkruid of ik werd alweer gebeld en mocht Michel het verder overnemen.
Daarna gingen een paar voorzichtige eerste rondjes achter de verhuurder aan en toen was het al tijd voor de eerste mensen om hun oefenrondjes in de e30 te mogen draaien.
Marieke had al heel goed Dennis zijn naam bovenin de grabbelpet gelegd, maar de mijne lag niet ver daaronder, dus ik had de tijdwaarneming nog nauwelijks uitgepakt of ik mocht al twee rondjes verkennen.
Uiteraard kende ik de e30 al, dus dat was meer een aardigheidje dan wat anders, *oeps*! In de derde bocht stond ik al mooi achterstevoren, met een snelheid die daar zeker 10km/u lager lag dan eerder die dag (ik was niet eens bezig met hard rijden omdat ik aan de verwarming zat te klooien en de temperatuur wat in de gaten wilde houden), de bandjes waren al goed aan het smeren dus. :)
Daarna hebben nog een man of 6 kunnen rijden, waarbij het opviel dat iedereen het gaspedaal al snel goed wist te vinden, maar wat rookwolken onder de motorkap toen Michel de auto parkeerde gaven het naderend onheil al aan. Aanvankelijk leek het gewoon een beetje te warm gelopen motor te zijn en nadat Marc een paar rustige rondjes gereden had leek het alsof we weer verder konden, maar nadat Maik zijn destructieve kwaliteiten op de arme BMW losgelaten had bleek het definitief over; een afgescheurde motorsteun zorgde ervoor dan de fan een paar flinke gaten in de radiator had geslagen; eeuwig zonde!

Maar gelukkig had iedereen zijn eigen auto nog bij zich, dus er kon naar hartelust vrij gereden worden. En dat ging in de loop van de dag steeds lekkerder!
Ik heb nog even mee kunnen rijden met Michel en Elmar en die twee M3's zijn elk op hun eigen manier toch absolute superauto's hoor!
De E36 M3 verbaast met een ongelofelijke hoeveelheid grip en de superremmen die eronder zitten, de E30 M3 is als package een prachtig icoon, qua geluid zal er niet gauw iets bij in de buurt komen en hoe makkelijk er hard mee te rijden is, is ook ongelofelijk. Als op rails is een enorm cliché, maar het beschrijft de auto wel perfect.

Nadat iedereen die wilde een paar rondjes op tijd met zijn eigen auto had kunnen rijden, hadden we nog een uurtje of drie over. En die werden dus goed gevuld met vrij rijden, het was heerlijk rustig op de baan, vaak reed er maar een auto, een enkele keer twee of drie auto's die met elkaar aan het sparren waar en soms was de baan zelf helemaal leeg; dichter bij een privé-circuit zullen velen nog nooit geweest zijn! :)

Intussen mag Elmar zich nog maar 15 minuten King of Track noemen, maar we zullen morgenvroeg meteen beginnen met het voorbereiden van de opvolger en hopelijk krijgt dan iedereen de kans om in een weer helemaal verse e30 te strijden voor die titel!

Iedereen bedankt voor een superdag!

Michel P

Bericht door Michel P » 16 jul 2007, 09:09

Om 5.15 ging de wekker, snel onder de douche om wakker te worden, daarna wat fruit genuttigd, en de spullen in de auto gegooid. Broodjes vergeten die mijn vriendin voor me had gesmeerd, was dus toch niet zo wakker . Om 6 uur afgesproken met Macboy bij de carpoolplaats Apeldoorn Zuid, en van daaruit erg vlot naar het Peugeot circuit gereden. Daar aangekomen was Peter er reeds met zijn vader. Alle deelnemers druppelden langzaam aan binnen, de man van Peugeot bleek ook een E30 M3 te bezitten en vroeg vriendelijk of hij foto’s mocht maken, waar ik uiteraard geen probleem mee had.

De e30 325i voelde heerlijk fris aan, en mijn eerste ervaring met een 325i deed mij verrassen, wat een enorm verschil in balans t.o.v. mijn e30 M3, was mega wennen. In de test run voor de time attack, gaf dit mega sliders . Echt jammer dat een lullig motorsteuntje spelbreker moest zijn. Hoop ook op een vervolg, want het is natuurlijk een super idee van Peter. Wellicht met een gehuurde Suzuki Liane proberen!! Of ander resenoble priced car!

Toen maar lekker in 2 groepen de baan op, deze was zekers in het begin goed glad, met een paar technische bochten, heerlijk om te rijden. De M3 gaf geen krimp en had geen enkel probleem met de 30+ graden. Olie temp bleem netjes onder de honderd graden en ook de water temperatuur bleef keurig laag. Een korter differentieel had de pret fors kunnen verhogen, wellicht een setje camberplaats op het lijstje zetten, om het kleine beetje onderstuur weg te nemen. Al met al de eerste keer los van het dijkjes branden, waar je iets meer marge wenst te houden, om na de motor ombouw de grenzen eens op te zoeken. Zo’n baantje is dan echt een aanrader, want er kan amper iets mis gaan.

Ritje met Maik in een Speedster mee was echt super gaaf, weinig gewicht roeleert! Maik bedankt, pracht auto, met de juiste mods, in een super kleur.

Prachtig om te zien hoe Rene na de tips van Dennis progressie boekte, super Rene!! Gaat helemaal goedkomen.

M3 van Elmar ging heerlijk over de baan, had graag nog even mee willen rijden, maar het kwam er telkens niet, van, dan de volgende trackday maar. Mooi om te zien hoe een goed geprepareerde circuitauto rond gaat.

Later op de dag nog even Peter zijn vader meegenomen voor een aantal rondes in de M3, nu weet ik waar Peter zijn auto tik van heeft, was een waar genoegen hem te zien genieten in de auto.

Ook de 106jes Rallye waren heerlijk bezig, prachtig mooie gooi en smijt auto, waar je echt super veel plezier mee kunt hebben.

De dag afgesloten door met een groot deel van de groep nog even wat te eten, het branden op de snelweg, was weer prachtig!

Heren, en dames bedankt voor deze super dag, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Michel

René130i

Re: Nabespreking King of Track

Bericht door René130i » 16 jul 2007, 09:26

indobesar schreef:
Rene / Hazze schreef:
Daarom was je dus teruggereden?! :wink:
Ik zou direct na de laatste sessie onderweg naar huis om zo op de weg af te koelen. Afscheid etc duurde allemaal wat lang en Peter had nog wat voor me (hmmmmm). Dus toch maar even weer het circuit af en ff kmtje afkoelen en weer terug. Dus eigenlijk: JA :D
Laatst gewijzigd door René130i op 16 jul 2007, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 16 jul 2007, 10:46

Is die E30 nog zonder problemen thuisgekomen trouwens?

René130i

Bericht door René130i » 16 jul 2007, 11:03

Zou daar blijven toch?

Prins Claus †
Auto: BMW 118iA

Bericht door Prins Claus † » 16 jul 2007, 12:03

Rene / Hazze schreef:Zou daar blijven toch?
Volgens mij is die inderdaad daar achtergebleven en gaat Peter 'm later met een autoambulance ophalen...

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH

René130i

Bericht door René130i » 16 jul 2007, 12:08

Nog even iets wat ik heel jammer vind. Er zijn enkele aanmeldingen geweest die later geannuleerd zijn. Sommige op tijd maar sommige ook niet op tijd. Ik vind dat je dat laatste niet kunt maken als je al weet dat de organisatie al flink bij moet lappen (weinig aanmeldingen).

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 16 jul 2007, 12:13

Prins Claus † schreef:Volgens mij is die inderdaad daar achtergebleven en gaat Peter 'm later met een autoambulance ophalen...

M.vr.gr.,
Sander AKA ZKH
Klopt!

We hebben nog geprobeerd om hem te repareren met zo'n afdichtmiddel voor de radiator (bedankt voor de hulp nog Jan!), maar hij gooide er alleen maar steeds meer koelvloeistof uit, dus dat ging niet werken.

HSR

Bericht door HSR » 16 jul 2007, 13:01

Rene / Hazze schreef:Nog even iets wat ik heel jammer vind. Er zijn enkele aanmeldingen geweest die later geannuleerd zijn. Sommige op tijd maar sommige ook niet op tijd. Ik vind dat je dat laatste niet kunt maken als je al weet dat de organisatie al flink bij moet lappen (weinig aanmeldingen).
Mee eens. Het is onacceptabel dat de organisatie financieel bij moet springen om het rond te krijgen.

Michel P

Bericht door Michel P » 16 jul 2007, 13:11

@hugo,

Rondje in de M3 hou je nog toegoed! Dacht er op de terugweg weer aan!

Michel

HSR

Bericht door HSR » 16 jul 2007, 13:29

Michel Pol schreef:@hugo,

Rondje in de M3 hou je nog toegoed! Dacht er op de terugweg weer aan!

Michel

Houd ik je aan. :D

René130i

Bericht door René130i » 16 jul 2007, 17:03

Wat foto's:

http://www.pistonhead.nl/index.php?opti ... 26&catid=5

Niet de beste foto's maar het is iets. :oops:

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 16 jul 2007, 17:50

Maik schreef:Dat zijn geen grappen Stefan!!! :shock: Hoelaat reed jij daar ongeveer? Hopelijk waren wij vroeg genoeg gepasseerd daar...

Mijn verhaal staat in het andere topic met de film trouwens. Kan er misschien iets samengevoegd worden?

De pk monsters waren trouwens weer oppermachtig in het getimede rondje over de oval................................. :wink: Gefeliciteerd Elmar!
Dat mag ik toch ook hopen plus dat ik hoop dat het niet onder Eindhoven was anders krijg ik binnenkort waarschijnlijk ook een prent aan mijn broek :shock:

Plaats reactie