Fotosessie BMW M (maar ook non M)as Zondag in Heerenveen

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Joop

Bericht door Joop » 16 jul 2007, 00:10

Mooie foto's Mark 8)

ben benieuwd naar de rest...

RVV

Bericht door RVV » 16 jul 2007, 00:13

Rebel schreef:Sorry, ik had die opmerking net geplaatst toen ik die van jouw las
Zal niks meer zeggen nu 8)
Ach hier herken ik wel een gezond stukje sarcasme in.. vooral omdat ik mijn binnenpretje al had toen ik hem speciaal voor jou opmerkingen in de was zette :wink:

Maar hard afzeiken over en weer doet men elders maar.

Meeting is spa was spectaculair, leuk, onze meeting was gewoon gezellig lullen. Ik kan overal tegen maar NIET dat men gaat zeiken over een leuke bijeenkomst van DF members.

Alle meetings ik tot nu heb mee gemaakt zijn gewoon leuk en gezellig geweest, deze was niet anders. Laten we dat ook zo op het forum houden aub. Op het moment dat de man het lijdend voorwerp word kan ik pislink worden.. sorry .. maar zo zit ik in elkaar.

Ik zeg altijd maar zo JE HOEFT NIET te reageren.

RVV

Bericht door RVV » 16 jul 2007, 00:16

Mark top !

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 jul 2007, 00:45

Geen id waar het over gaat...
Maar, mooie foto's!
Het was vast leuk en gezellig.
Vind ik altijd 1 van de voornaamste dingen.
Ik lag lekker in m'n mandje na de nachtdienst :wink:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 16 jul 2007, 09:09

Ah ik heb jullie dan net gemist denk ik. Zie dat jullie ook op industrieterrein H'veen zijn geweest. Daar reed ik gistermiddag ook nog overheen (even lesrijden met de vriendin, die heeft nog geen rijbewijs, daar kun je mooi oefenen :) )

Hele mooie foto's Mark! Je wordt steeds beter!

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 16 jul 2007, 09:56

Wouter81 schreef:Ah ik heb jullie dan net gemist denk ik. Zie dat jullie ook op industrieterrein H'veen zijn geweest. Daar reed ik gistermiddag ook nog overheen (even lesrijden met de vriendin, die heeft nog geen rijbewijs, daar kun je mooi oefenen :) )

Oe niet met ons in de buurt :lol:

Mooie foto's ! Ik ben benieuwd naar de rest 8)

René130i

Bericht door René130i » 16 jul 2007, 10:13

Mooie foto's leuke meet 8)

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 16 jul 2007, 10:16

Wouter81 schreef:Ah ik heb jullie dan net gemist denk ik. Zie dat jullie ook op industrieterrein H'veen zijn geweest. Daar reed ik gistermiddag ook nog overheen (even lesrijden met de vriendin, die heeft nog geen rijbewijs, daar kun je mooi oefenen :) )

Erg jammer dat we je hebben gemist ja.

Bedankt voor je compliment. En ja, ik doe ook maar wat :wink:

Elmar

Bericht door Elmar » 16 jul 2007, 10:22

Rico v Velzen schreef:[

Maar hard afzeiken over en weer doet men elders maar.

Meeting is spa was spectaculair, leuk, onze meeting was gewoon gezellig lullen. Ik kan overal tegen maar NIET dat men gaat zeiken over een leuke bijeenkomst van DF members.

Alle meetings ik tot nu heb mee gemaakt zijn gewoon leuk en gezellig geweest, deze was niet anders. Laten we dat ook zo op het forum houden aub. Op het moment dat de man het lijdend voorwerp word kan ik pislink worden.. sorry .. maar zo zit ik in elkaar.

Ik zeg altijd maar zo JE HOEFT NIET te reageren.

Een forum is een discussie platform, dus reageer ik toch nog even... :wink:
Rico v Velzen schreef:Erg leuke meeting. Driving fun gaat niet alleen om het rijden maar vooral om mensen.
Ik ben naar Spa gegaan juist om de mensen, de gezelligheid. Het rijden op zo'n klein baantje leek mij helemaal niks. Iets wat achteraf dus niet het geval was.
Maar door jouw stelling zo neer te zetten, had ik zoiets van: zullen we het dan maar human-fun noemen. Daarbij kwam het voor mij dan over als een beetje een steek (heel klein hoor...:P)naar de Belgie gangers en andere (nog in planning zijnde) circuit meetings. Wilde er eerst niet op reageren, moest echter een (misplaatst :? ) inkoppertje op Remy's post plaatsen

Papenburg ging niet door, gisteren liep het helaas ook niet storm.
Ik denk dat mensen met weinig circuit ervaring en de mensen die het zonde vinden om met hun eigen auto de baan op te gaan op door DF georganiseerde dagen mooi hun eerste stappen kunnen zetten.
Kijk naar René met zijn RS4. Hij zou nooit die auto op het circuit gaan gebruiken. Maar ging gisteren wel met een beker naar huis.

Maar laat ik afsluiten dat ik blij ben dat jullie ook een leuke dag hebben gehad.

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 16 jul 2007, 10:25

belgie is mij te ver weg voor even een dag..
Doe ik voor mijn werk ook wel eens, maar dan ben je alleen al een werkdag kwijt met rijden! en dan moet je nog aan het werk.. :shock:

Maik

Bericht door Maik » 16 jul 2007, 10:28

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 16 jul 2007, 10:40

Dank je wel Maik.

@ Elmar. Dan zal ik zelf ook even reageren. En dan wil ik echt dat dit het laatste is wat erover gezegd wordt.
Die fotoshoot was helemaal niet bedoelt als meeting. Ik zou eigenlijk 2 weken ervoor een shoot hebben met alleen de auto van Rico. Omdat zijn bumper echter gespoten moest worden, hebben we dat 2 weken opgeschoven. Op een gegeven moment kwam de shoot ter sprake in een topic. Toen waren er meer mensen die wel een paar foto's wilden van hun auto. Ik heb deze mensen toen een PM gestuurd met de plaats en tijd van afspraak. Het had dus niets te maken met de meet in België. En was helemaal geen steek of iets van dien aard.

Ik was er zelf niet van op de hoogte, dat ik er ook bij kon zijn zonder op het circuit te hoeven racen. Ik heb zelf geen auto, en vind het daarom al top dat jullie mij uberhaupt in de groep opnemen als niet autorijder. Ik had daarom ook graag bij de meet in België willen zijn. Maar was dus niet op de hoogte dat dat kon. Toen ik dat wel hoorde, stond mijn afspraak met Rico al.

De shoot van mij gister met een aantal jongens, staat dus in geen geval in verband met jullie geweldige circuitdag. En ik wil hier dus geen scheve gezichten door krijgen. Dat is niet nodig, en slaat ook nergens op.

Beide 'groepjes' hebben een leuke en gezellige DF-dag gehad, en daar gaat het om toch!!!

Michel P

Bericht door Michel P » 16 jul 2007, 10:54

Niemand hoeft zich te verantwoorden waaron die wel of niet op een meeting komt, of het ene leuker vind dan het andere.

Dat de fotoshoot datum van de M3 van Rico toevallig op dezelfde dag was staat los van de King of Track. Dat het uiteindelijk toch een kleine meet is geworden in het noorden zegt ook wat over de sfeer op het forum.

Ben het echter volmondig met Elmar eens dat het gisteren ook voor de minder of zelfs onervaren rijders een meer dan uitgelezen kans was om in een relaxte sfeer op een heel erg veilig terein de eerste track stapjes konden worden gezet. Dennis, die bijvoorbeeld graag instructies geeft, waardoor je snel met een aantal handige tips progressie boekt, maar ook andere kunnen zeer behulpzaam zijn.

Met 30 deelnemers kun je dan voor ca € 100 per persoon een dag mega veel pret hebben.

Michel

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 16 jul 2007, 11:03

Michel Pol schreef:Dat de fotoshoot datum van de M3 van Rico toevallig op dezelfde dag was staat los van de King of Track. Dat het uiteindelijk toch een kleine meet is geworden in het noorden zegt ook wat over de sfeer op het forum.
Michel
Klopt ook zeker Michel. De sfeer is dan zeker wel goed, en laten we dat lekker zo houden.

Michel Pol schreef:Ben het echter volmondig met Elmar eens dat het gisteren ook voor de minder of zelfs onervaren rijders een meer dan uitgelezen kans was om in een relaxte sfeer op een heel erg veilig terein de eerste track stapjes konden worden gezet. Dennis, die bijvoorbeeld graag instructies geeft, waardoor je snel met een aantal handige tips progressie boekt, maar ook andere kunnen zeer behulpzaam zijn.

Met 30 deelnemers kun je dan voor ca € 100 per persoon een dag mega veel pret hebben.

Michel
Dat moet ik ook met je eens zijn. Maar omdat ik geen auto heb was ik er niet bij. Ik had ook graag mijn eerste circuitmeters willen maken. Dat bleek dus achteraf gekunt te hebben in de E30. (jammer dat ie het niet hield trouwens). Daarvan was ik niet op de hoogte. En misschien meerderen niet. Volgende keer zal ik ervoor zorgen dat ik goed geinformeerd ben . En proberen tegen die tijd iets met 4 wielen te hebben :P
Maar ik snap jullie punt wel Elmar en Michel.

RVV

Bericht door RVV » 16 jul 2007, 11:15

Elmar dan heb je me compleet verkeerd begrepen, ik zal nooit een sneer richting een meeting eruit gooien, dat heb ik ook nooit gedaan of die nou door DF of iemand anders word georganiseerd.

Ik vind het leuk dat iedereen zich gisteren heeft vermaakt op Spa. Ik heb ook geen onvertogen woord over Spa laten vallen op het forum. Waarom ook ?

Met mijn opmerking bedoelde ik dat een goede sfeer op het forum gewoon kan uitmonden tot een spontane meeting, en dan hoeft het niet altijd om het rijden zelf te gaan maar is het onderlinge kontakt waar het omgaat.. Op Spa was het niet anders, dat weet ik 100 procent zeker.

Waarom ik niet op Spa was ?

Simpel, ik breng in de zomervakantie de weekenden door met de familie. De fotoshoot was 's ochtends en 's middags neem ik de tijd voor mijn gezin. Een dag Spa zou mij minimaal 2 dagen kosten. Zaterdag en Zondag en hou leuk ik rijden vind, is dit mij het niet waard. Is een persoonlijke keuze, maar heeft niks met het organiseren van een circuitdag in het algemeen te maken.

En dan nog een algemene opmerking niet naar jou gericht Elmar.. Ik vind dat sommige mensen gewoon zitten te zeuren over een fotoshoot. alsof dat niks met DF te maken heeft.. opmerkingen over rijden en niet poetsen vind ik gewoon stompzinnig. Alsof het ene het andere moet uitsluiten..

Andre

Bericht door Andre » 16 jul 2007, 11:23

Ik wil rook zien op de foto s. Wolken uit de wielen van de remmen. Haren recht op de kop. Ogen moeten je als knikkers in het hoofd staan van concentratie. Warmte golven moet onder de auto wegkomen. Ik ben een weekend niet op driving fun en gaat weer helemaal mis. Poets meetings. De 135i wordt mega onderuit gehaald. Dit kan zo niet jongens:)

RVV

Bericht door RVV » 16 jul 2007, 11:24

precies :wink:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 16 jul 2007, 11:24

Andre schreef:Ik wil rook zien op de foto s. Wolken uit de wielen van de remmen. Haren recht op de kop. Ogen moeten je als knikkers in het hoofd staan van concentratie. Warmte golven moet onder de auto wegkomen. Ik ben een weekend niet op driving fun en gaat weer helemaal mis. Poets meetings. De 135i wordt mega onderuit gehaald. Dit kan zo niet jongens:)
Volgens mij moeten wij eens afpsreken André :wink: Dan is smoke en buring rubber gegarandeerd dacht ik zo. :wink:

Andre

Bericht door Andre » 16 jul 2007, 11:27

super foto s mark.

Als ik niet een race weekend had was ik erbij geweest.

Die 1 serie is heel fotogeniek :D

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 16 jul 2007, 12:34

Is dat dan zo'n 1-serie die jij als avatar hebt? :lol:

Andre

Bericht door Andre » 16 jul 2007, 12:57

ja ronde vormen. :)

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 16 jul 2007, 13:22

Andre schreef:ja ronde vormen. :)
Rijdt ook lekker. :)

Tristan

Bericht door Tristan » 16 jul 2007, 15:59

Als ze maar niet zo'n hangbuik heeft als een Einser. :shock:

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 16 jul 2007, 18:22

Andre schreef:Ik wil rook zien op de foto s. Wolken uit de wielen van de remmen. Haren recht op de kop. Ogen moeten je als knikkers in het hoofd staan van concentratie. Warmte golven moet onder de auto wegkomen. Ik ben een weekend niet op driving fun en gaat weer helemaal mis. Poets meetings. De 135i wordt mega onderuit gehaald. Dit kan zo niet jongens:)
Zonder Mark's topic te willen hijacken: ik heb nog wel een paar foto-ideeën in de kast liggen waar ik iemand voor nodig heb die gecontroleerd wil/kan driften. ;)

Rebel

Bericht door Rebel » 16 jul 2007, 18:24

Er is hier uberhaupt maar een klein groepje mensen die met hun auto op een circuit of de Ring rijden.
Heb er geen problemen mee, moet iedereen zelf weten.
De een wilt 400 pk om te showen en de ander heeft megafun met 125 pk op een circuit. Valt niks over te zeggen. Ieder zijn meug.
De een gebruikt hem dagelijks en de ander 5x per maand.

Maar wat ik dan wel vreemd vind, is dat sommige remschijven zo groot als een piza op hun auto willen en achterwielaandrijving moeten hebben inclusief sper-differentieel en dan nooit op zulke meetings komen.
Ik heb niks met 300km/uur rijden. Dat kan zelfs de meest stomme boer.

Ik geef eerlijk toe dat het baantje in Spa mij niet trok. Ik vind het hoogteverschil in combinatie met hogesnelheidsbochten juist de kick geven. En misschien is het juist wel de "angst" dat er geen ruimte is voor een fout wegens het ontbreken van kiezel en grote uitloopstroken juist die kick geven.

Persoonlijk vind ik Zandvoort ook niet te vergelijken met de Ring.
Maar ik kan goed begrijpen dat de afstand ook meespeelt bij velen.

Daarnaast zijn er een aantal mensen die een lease-auto hebben en geen problemen met de leasemaatschappij willen.
Ook begrijpelijk.

Plaats reactie