Lekker blok inderdaad en vwb comfort is het een prima auto. Voor de echte emotie hoef je alleen maar een andere sleutel te pakken, dus daar zul je niet van wakker liggen.

225pk met JD chip!
Nog zwakke punten verder Jos?jos_br schreef: 10 feb 2018, 23:16 Er zijn echt wel verstandige mensen op DF, echt wel...........![]()
![]()
Jos
Verstandige keuze Niels..........
Niet echt, de ketting bij de 2,7tdi lijkt zich om de een of andere reden beter te houden dan de 3,0tdi (zelfde motor verder....) en de actuator van de turbo geeft weleens de geest. Deze is los te vervangen, moet alleen met een speciale tool ingeleerd worden dan.
VVT redt 233pk en 495nm (https://link.marktplaats.nl/m1212110115) voor minder geld
Sja moeilijk. Qua staat is deze wel heel knap, lang in bezit van de vorige eigenaar, boekjes afgestempeld etc. etc. Het is niet helemaal een match maar ik heb wel veel vertrouwen in deze. Het had alleen een A6 moeten zijn.... niettemin heeft die dezelfde stoelen maar misschien toch net ff een andere zit positie.Arthur schreef: 21 apr 2018, 14:40 Leuk verslag, Niels. Ik zie voorzichtig al wat anders aankomen(?).
Steun e.d. is wel goed maar het is qua verstelling gewoon net niet ouzo. Het is ook niet dat ik last krijg hoor, ik stap na een paar uurtjes zonder last weer uit maar de E46 zat mij beter. Mijn oude A6 C5 vond ik ook niet bijster stil trouwens, die was ook zeker lawaaiiger dan een E46 Touring. De A4 vind ik eigenlijk niet eens stiller dan de Prius3 op snelheid. Van een TT verwacht je dat, van een A4 niet imho.Peric schreef: 21 apr 2018, 14:42 Ik vond mijn A4 B5 toch redelijk stil hoor. En ik ben ook niet zo'n fan van Audi-stoelen. Had in die van mij Golf IV-stoelen gebouwd. Zat heerlijk.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bokkepoot, Chaert-RS, Cuprafan_123, Mark 320iS, matthyssie, Redis, Reihen 6, SvB, TurboClouseau en 13 gasten