Pffff, dat die Wagner zich op die manier voor de Marketing kar laat spannen.
Niets te nadele van de auto, ik vind m niet echt mooi en overpriced, maar de verkoopaantallen (in Dld) laten zien dat ie het erg goed doet, en idd het bedoelde jongere publiek aansptreekt, maar dat was niet zo moeilijk tov de eerste A-klasse.
Wat me in dit filmpje opvalt:
- De omgeving. Belachelijke oude schuur of zo. Dit om de auto meer te laten shinen?
- Accent op de 'proporties' van een rear wheel drive configuratie. WTF, dit een FWD, toch?
- De brede schouder een typisch Mercedes kenmerk ???? Coca-cola bottle shape? Waar???
- Driver oriented dashboard, bijvoorbeeld de ventilatie openingen. ???? (Ik zie een touchscreen -broodplank- buiten handbereik)
- gesplitste achterlichten voor betere bereik van kofferbak. Gekopieerd van....
Nou nou, ik ben niet echt onder de indruk van de inside comments van Mr Wagner...
En ze azen echt op de potentiele 1-serie koper zo te zien en luisteren.