Ook nog eens gepost door het M3 forum.....!
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=71863
Lees daarna ook eens de verslagen postst van de leden daar....natuurlijk wil ik alleen maar een beetje olie op het vuur gooien he

Maurice Graber schreef:En wederom zie ik het BMW kamp de M3 over lijken verdedigen. Ik snap wérkelijk niet wat sommige mensen mankeert :p
Eigenlijk hebben dit soort tests geen enkele zin. Een BMW rijder zal nooit van zn leven toegeven dat een RS4 beter is en zijn domein met hand en tand verdedigen. Als er autojournalisten anders beweren dan sporen ze niet of is artikel "niet relevant" genoeg. Aan de auto ligt het niet
Tenenkrommend..
- Ff voor de duidelijkheid: ik heb het over het gros van de reacties op mp3post.com
Lekker interessant die verschillen. Dat ligt dusdanig in de marge dat het IMO IRL geen zak uitmaakt. De één heeft een voorkeur voor de RS4, de ander voor de M3. Ik wens beiden veel plezier.ErikKramer schreef: RS4:
0-200km/h = 16.6 seconds
100-0 km/h = 37m
nurburgring laptime: 8:09 --- 151.656 km/h – Audi RS4, 420 PS/1728 kg (sport auto 06/06)
e92 M3:
0-200km/h = 15.8 seconds
100 - 0 km/h = 34m
nurburgring laptime: to be determined but faster than the 911 carrera S per this article link to article
*note* the 997 carrera S laps the nurburgring in 8:05 for reference: 8:05 --- 152.907 km/h -- Porsche 997 Carrera S, 355PS/1461kg (sport auto 05/05)
Precies!frank de jonge schreef:Is allemaal afwachten
Kan mij niet zoveel schelen wat de snelste is en hoe en waarom.
Zijn gewoon beie mooie strakke wagens die ik allebei wel zou willen hebben.
Bert ///M3 schreef:Haha ja.
Zou een behoorlijke aanfluiting zijn 8.15 dus ik denk dat BMW dat van te voren zelf ook wel even geklokt heeft
RS4 is net als de M3 een NA-motor.frank de jonge schreef:Het heeft ook geen turbo zoals de RS4
Of had de RS6 die nou.
Kweet niet meer, kan me ook nog weinig schelen.
Tis allebei fokking mooi
Gebruikers op dit forum: Marcelvv, matthyssie en 5 gasten