Iets met ouderdom en zo. Best herkenbaar...tomgtr schreef: 01 feb 2018, 13:47 Ja, ik ook hoor, goede kans dat ik zaterdag eind van dag ergens richting Limburg knal en in een hotelletje ga pitten.

Iets met ouderdom en zo. Best herkenbaar...tomgtr schreef: 01 feb 2018, 13:47 Ja, ik ook hoor, goede kans dat ik zaterdag eind van dag ergens richting Limburg knal en in een hotelletje ga pitten.
Ik dacht juist hotelletje van zondag op maandag. Zondagavond schnitzel en bier
Zoiets zal het worden ja Robin. Uur of 11-12 daar proberen te zijn. Of je bij een treintje aansluit is aan jezelf. Top als je mee gaat.Robin schreef: 01 feb 2018, 13:54 Maar dit betekent dat 'iedereen' minstens vóór 12:00h 18 maart in de Eifel moet zijn of in die omgeving? Of waar? Groningen/Arnhem?
Ik kon die info niet vinden.
Ik sluit beide niet uit, mini vakantietje zonder kids best aan toe!RJK schreef: 01 feb 2018, 14:14Ik dacht juist hotelletje van zondag op maandag. Zondagavond schnitzel en bier![]()
Als iedereen die vanuit Groningen komt mij ff een PB'tje stuurt met zijn nummer dan maak ik wel een groepsapp aan. Kunnen we dan wel afspreken waar we afspreken.Ook aanwezig, vanuit Groningen. Welke auto (330/320) moeten we nog even zien.
Spreekt men dan ook bij de grensovergang af? Zegmaar ik uit Groningen met de anderen uit Groningen bij Grensovergang A7-Duitsland?
idd niet te laat eten. ik lust wel een schnitzeltje of 2tomgtr schreef: 01 feb 2018, 15:47 Goed geregeld vanuit Venlo! Goed bezig! Ik durf het bijna niet te zeggen maar wie gaat er mee eten? Ik denk niet te laat eten of iedereen is stupid o clock pas thuis.
Juist.tomgtr schreef: 01 feb 2018, 16:19 Yep agreed, leuk als elke grensovergangroep eigen tijd bepaalt om laten we zeggen 11 uur in Eifel te zijn? Dus biivoorbeeld Venlo (Aral over grens) 9 uur, kwartiertje om te tanken / banden trappen en pissen. (9:15 op weg en 11 uur daar?
Riceaux schreef: 01 feb 2018, 16:35 Je kan toch ook de Defender meenemen en een tent en de Caterham er achter op de aanhanger? Hotels zijn toch overrated voor echte Britse rijders?![]()
Dat is een mooie verzamel plekArjandeV schreef: 01 feb 2018, 16:26 Oops met mijn ouderwetse Groningse boerenlul insteek dacht ik dat de hele a31 doorliep joh![]()
Ok.. 11 in de Eifel dus.. Dan wij (Arnhem) rond 8 uur ergens verzamelen en door knallen?
bijv: https://www.google.nl/maps/dir/BAB-Rast ... !3e0?hl=en
https://www.google.nl/maps/@50.7370415,6.8733526,17zRiceaux schreef: 01 feb 2018, 16:18 Vanuit het Noorden niet handig denk ik om in Venlo af te spreken. Scheelt volgens mij 45 min - 1 uur in reistijd richting de Ring. Als iemand een grote parkeerplaats dichterbij de Ring weet lijkt me dat handiger? Of op een punt waar iedere route langs komt?
Gebruikers op dit forum: BMWDennis, EvdP, Joost H., MarcF, Ti-Tourist (Erik) en 6 gasten