Ik weet niet of jou S verlaagd is, maar als ik in mijn zusje d'r Cooper rij (is trouwens de ex-auto van Touriya Haoud), is hij niet minder comfortabel als mijn Leon. Alleen drempels komen wat abrupt door.k33z schreef:Alleen op de lange snelwegritten. LCR is een veel fijnere reisauto als de mini.Tristan schreef:Toch wel?k33z schreef:Veel plezier met je auto Stefan! Je zal er veel plezier aan gaan beleven denk ik, soms mis ik mijn LCR nog wel eens
Wat word je volgende auto ?
- Tristan
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Auto heeft al een JD kuur gehad, Reeds bij aflevering door v/d Velde destijds.Tristan schreef:@Stefan R: Gefeliciteerd, te gekke auto. Is ie al gechipt?
Als rijders auto is de Speedster uiteraard veruit de betere, Maar ik liep steeds vaker tegen het feit aan dat ik ik niet de hort op kon met mijn kinderen. Dit vanwege het feit dat mijn vrouw in het weekend werkt, En dan de Saxo mee heeft.Marcel van Meerbeek schreef:Toch zou ik in mijn situatie niet snel zo'n mooie Speedster ruilen voor een Cupra R.
Dus voor mij is dit een goed alternatief. Alhoewel ik wel veel twijfels heb gehad over welke auto te kopen...

Dat liep uiteen van E36 M3 tot E46 328/330 Coupé uiteraard. Ik heb weer een GTT overwogen en zelfs een EVO VI RS met kooi, Waar dan 2 kleine kuipjes in zouden komen achterin. Ook een 200 SX S14 of Supra MKIV zijn overwogen.
Maar het verstand ging naar een redelijk jonge auto met weinig kilometers en "af" is....
Voorlopig geen tunings geneuzel etc. voor mij dus.
- Dennis Cavallino
- Stéphane
Dit maakt bij mij ook wel een kans.
[img:800:600]http://www.modernracer.com/features/iaa ... 3pic36.jpg[/img]
Ik las in de AV dat VW het concept van de smart roadster wilde kopen, maar dat niet mocht van grootaandeelhouder Porsche. En bedankt, dus. Maar als ze het bij VW en Porsche samen beter kunnen vind ik het ook prima. Zal waarschijnlijk wel weer een stuk duurder worden dan een smart roadster, maar dat zien we dan wel weer. Bedoeling is 2007 geloof ik.
[img:800:600]http://www.modernracer.com/features/iaa ... 3pic36.jpg[/img]
Ik las in de AV dat VW het concept van de smart roadster wilde kopen, maar dat niet mocht van grootaandeelhouder Porsche. En bedankt, dus. Maar als ze het bij VW en Porsche samen beter kunnen vind ik het ook prima. Zal waarschijnlijk wel weer een stuk duurder worden dan een smart roadster, maar dat zien we dan wel weer. Bedoeling is 2007 geloof ik.
- RVV
- Dennis Cavallino