De achterkant had hij al zo goed als klaar en was gereed om gespoten te worden. Maar aan de voorkant had ik de schroefset even een aantal centimeter omhoog gezet zodat ik kon sturen en rijden zonder aanlopen. Die moest dus weer omlaag gezet worden zodat hij kon kijken hoe ver hij de spatborden moest ombuigen/uitrollen/uitkloppen. 's Avonds na het eten dus weer naar hem toe om de auto aan de voorkant te laten zakken.
Ook gelijk de deurpanelen even gedemonteerd zodat hij de gaten die onder mijn sierlijsten zaten kan dichtmaken van binnenuit. Daarna zal dit aan de buitenkant vlak geplamuurd worden. Als er dan weer stickers op de auto komen ziet men hier niets meer van.
Omdat de pasvorm van dit soort aanbouw delen nooit 100% is wil hij het na het spuiten eerst even een weekje laten uitharden zodat de kans op beschadiging wat kleiner word tijdens monteren. De delen moeten namelijk gelijmd/gekit worden en zullen dus tijdens uitharden met klemmen op hun plaats gehouden worden.
En dan het belangrijkste van alles; Foto's! Jaja, hij krijgt er wel een dikke reet van zo... Maar da's niet erg, ik ben toch meer een billenman

Ik verwacht dat hij ergens in de laatste week van deze maand wel klaar zal zijn. Daarna kan de stickerboer langs komen om kleuren uit te kiezen