Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Is dat gedonder op de beurs begonnen ofzo? 

- witje
Yep bitcoin futures gezeik.
Wel mooi als je goedkoop btc en andere alts wilt kopen (in Euro prijs)
Niet leuk voor Blockfolio addicts
Wel mooi als je goedkoop btc en andere alts wilt kopen (in Euro prijs)
Niet leuk voor Blockfolio addicts
- Barend
- Auto: F20 m135i
Het is toch jammer. Uitgevonden als muntje dat niet centraal beheert wordt maar sinds die futures op Bitcoin bekend zijn bij het ‘gewone volk’ kun je zien hoeveel invloed investeerders hebben..
Voorheen zag je nog dat men uit BTC stapte en in (bijv.) LTC ging zitten waardoor de koers van BTC niet leidend was voor de andere crypto’s, nu maakt bijna alles dezelfde beweging.
Voorheen zag je nog dat men uit BTC stapte en in (bijv.) LTC ging zitten waardoor de koers van BTC niet leidend was voor de andere crypto’s, nu maakt bijna alles dezelfde beweging.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dit inderdaad:)Erwin83 schreef: 25 jan 2018, 23:18Vond dit wel een mooi plaatje:Robin schreef: 25 jan 2018, 21:32 Dus de ene buurman heeft -10 de andere -20 de ander +5 de ander +10 weer een ander -30 en nog een - 20 en weer een +10 en een ander + 20 en weer een ander +35 en weer een ander + 450k. Deze 10 zitten gemiddeld genomen op 45k?:)
![]()
De avg Nederlander heeft geen contante cent te makken. Nada. Maar door leningen/hypotheken (is ook economie en van belang!) lijkt 't nog wat. Is maar goed ook in de maatschappij waarin we leven, tenminste er is geen weg terug....
-
...Audi6 schreef: 25 jan 2018, 20:09 Ik vertrouw witje ook blindelings. Ik heb tot nu toe niet in de crypto's gedaan, maar stap er nu maar eens in. Ik wil ook wel 100% rendement.
Januari 2018:witje schreef: 21 jul 2017, 19:54 Geen idee waar we zouden staan zonder de bitcoin crisis. De daaruit volgende dip was ook nog eens heftiger dan verwacht. Maar een goede gelegenheid om in te slaan.
Vergeet niet dat dit een langetermijnsinvestering is. Als ETH naar 400 dollar kan dan zal Stratis met werkende sidechains makkelijk 200 kunnen halen.
Een GT3 voor ons allen is echt geen fabel
- ETH is 1000 dollar.
- Stratis is 12 dollar.
- dvh
Alles hangt gewoon vast rondom banken en leningen idd..Robin schreef: 26 jan 2018, 09:37Dit inderdaad:)Erwin83 schreef: 25 jan 2018, 23:18Vond dit wel een mooi plaatje:Robin schreef: 25 jan 2018, 21:32 Dus de ene buurman heeft -10 de andere -20 de ander +5 de ander +10 weer een ander -30 en nog een - 20 en weer een +10 en een ander + 20 en weer een ander +35 en weer een ander + 450k. Deze 10 zitten gemiddeld genomen op 45k?:)
![]()
De avg Nederlander heeft geen contante cent te makken. Nada. Maar door leningen/hypotheken (is ook economie en van belang!) lijkt 't nog wat. Is maar goed ook in de maatschappij waarin we leven, tenminste er is geen weg terug....
Heel ons (westerse) stelsel is hierop gebaseerd.
Crypto is leuk. Maar er zal nog heel wat moeten gebeuren voordat een ander systeem het stokje over gaat nemen. Zal niet zonder slag of stoot gaan..
-
1% van het spaargeld, geeft wel aan hoeveel cryptocurrency nog kan groeien! En dan loopt Nederland waarschijnlijk ergens vooraan. Hoe meer geld erin gaat, hoe stabieler het straks is.
-
Jup!Tom schreef: 26 jan 2018, 09:58 1% van het spaargeld, geeft wel aan hoeveel cryptocurrency nog kan groeien! En dan loopt Nederland waarschijnlijk ergens vooraan. Hoe meer geld erin gaat, hoe stabieler het straks is.
Hodl'en dus.
Overigens weet ook jij, dat Stratis gewoon ruk marketing heeft, elke keer komen de stijgingen op verkeerde momenten...... Maar wat ik dan wel veelbelovend vind? They don't give a shit. Ze bouwen een bedrijf/techniek. De waarde staat niet op plaats nummer 1. Ze weten dat het vanzelf komt.
- dvh
Misschien tegen de tijd dat wij hoogbejaard zijn dat het een wat grotere en stabielere vorm heeft aangenomen. Maar ik denk niet dat het zó snel zal gaan. Er moeten nog heel wat barrières doorbroken worden. Er zal flinke weerstand blijven. En zolang de vertrouwde economie goed /stabiel draait is er minder behoefte vanuit de grote meerderheid om aan crypto te gaan denken.
Griekenland 2.0.. niet wenselijk natuurlijk. Maar dat soort instabiliteit is voeg voor een groeiende crypto-markt.
Griekenland 2.0.. niet wenselijk natuurlijk. Maar dat soort instabiliteit is voeg voor een groeiende crypto-markt.
-
Wie is er al niet op z'n werk verschenen/heeft ontslag genomen:)
- dvh
Ik zou wel een leuk vakantiehuisje willen aanschaffen

Voor 3 maanden per jaar ofzo..

Voor 3 maanden per jaar ofzo..
- JP
Ik heb maar een halve dag gewerkt.....ik ben al thuis.....

- dvh
Kost ook best wat.. zo'n reisje.
https://www.vip-selection.be/nl/hotel/m ... -spa-39442
https://www.vip-selection.be/nl/hotel/m ... -spa-39442
- Barend
- Auto: F20 m135i
Zolang ik bij mijn opticien de brillenprijzen nog niet in ECC, LTC of BTC zie staan zal de grote en stabielere vorm nog even duren.dvh schreef: 26 jan 2018, 10:02 Misschien tegen de tijd dat wij hoogbejaard zijn dat het een wat grotere en stabielere vorm heeft aangenomen. Maar ik denk niet dat het zó snel zal gaan. Er moeten nog heel wat barrières doorbroken worden. Er zal flinke weerstand blijven. En zolang de vertrouwde economie goed /stabiel draait is er minder behoefte vanuit de grote meerderheid om aan crypto te gaan denken.
-
Bij Wouter's bedrijf kun je z'n ICT diensten ermee betalen 

-
Ik neem het er ook maar van vandaag:)

- WJ
- JP
Hoeveel BTC kost dat nu, een eigen bus ?
- trancedrift
50cent just dropped his btc in da club

Als het maar alleen dit was. Volgens mij blijven de meeste transacties uitsluitend tussen bots, en de bots kunnen alleen slow bleed veroorzaken.
-
Ik heb in ieder geval...... Maar weer bijgekocht.
Wel in het 'stabiele' Stratis. Daar verwacht ik in 2018 gewoon veel van.
https://www.reddit.com/r/stratisplatfor ... _uk_added/
Icm met een paypall alternatief! Dat zijn ontwikkelingen!
Overigens weer typisch Stratis. In een mega dip nieuws naar buiten brengen wat ondersneeuwt.
Wel in het 'stabiele' Stratis. Daar verwacht ik in 2018 gewoon veel van.
https://www.reddit.com/r/stratisplatfor ... _uk_added/
Icm met een paypall alternatief! Dat zijn ontwikkelingen!
Overigens weer typisch Stratis. In een mega dip nieuws naar buiten brengen wat ondersneeuwt.

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Klopt, bij ons kun je facturen betalen via BTC.
Moet ik ook eerlijk bekennen dat het tot op heden nog nooit gebruikt is.

- bartb
Ik zie een gat in de markt, brillen betalen in crypto's.
Zal het eens voorleggen aan mijn baas
Zal het eens voorleggen aan mijn baas

- JP
Wat is nu de levertijd van zo'n Lambo uit je avatar, Wouter ?
- dvh
Van mij mag het... Maar hier weten de mensen amper wat crypto is... Zoiets werkt goed in de grote stad. En zelfs daar zal het aanbod minimaal zijn. Wanneer 1% van de mensen maar in crypto doet en daar nog maar een klein percentage van het wil gebruiken voor betalingen ipv speculeren..bartb schreef: 26 jan 2018, 11:22 Ik zie een gat in de markt, brillen betalen in crypto's.
Zal het eens voorleggen aan mijn baas![]()
Ik 'ken' alleen een iemand die een Rolex gekocht heeft direct van zijn bitcoins..
Ow en nog wat dip nieuws
https://www.nu.nl/cryptovaluta/5104790/ ... redirect=1
- Hielke
Ik denk dat die jpeg nu al in je mail staat. Supersnel dus.