Beter goed gejat dan slecht bedacht (crash).
- Arthur
- Auto: Nr.51
Beter goed gejat dan slecht bedacht (crash).
Van een ander forum geplukt.
Heftig!
"Je hebt wat gemist gisteravond joh...
Het was een zwarte peugeot 206 GTI die alleen maar heel hard reed en iemand inhaalde op de mandenmakerstraat. Alleen was de weg nat en zaten er een paar gemene heuveltjes in het midden van de weg. Daardoor verloor ie grip met de weg, botste tegen een lantarenpaal bij Flexpro, en knalde daarna nog 100 meter door, ramde een paar betonnen parkeerblokken, ging over de kop, ramde een vuilnisbak, en een heel groot bord bij de laminaatboer die verzwaard was met beton, nam dat bord ongeveer twee panden mee. Verloor een motor en verder nog ongeveer 1000 onderdelen verdeeld over halve mandenmakerstraat van links tot rechts. Koplampen, bumpers, aandrijfstangen, accu's, radiateuren. Echt van alles lag over de straat!
Gelukkig had die jongen airbag's. Hij had alleen een beetje bloed aan z'n lip.
De mevrouw in de astra (die ingehaald werd) had helemaal niks. Die zag alleen maar 1000 onderdelen door de lucht en over zich heen vliegen"
Hieronder wat foto's van de restanten:
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12785.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12786.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12787.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12788.jpg[/img]
Heftig!
"Je hebt wat gemist gisteravond joh...
Het was een zwarte peugeot 206 GTI die alleen maar heel hard reed en iemand inhaalde op de mandenmakerstraat. Alleen was de weg nat en zaten er een paar gemene heuveltjes in het midden van de weg. Daardoor verloor ie grip met de weg, botste tegen een lantarenpaal bij Flexpro, en knalde daarna nog 100 meter door, ramde een paar betonnen parkeerblokken, ging over de kop, ramde een vuilnisbak, en een heel groot bord bij de laminaatboer die verzwaard was met beton, nam dat bord ongeveer twee panden mee. Verloor een motor en verder nog ongeveer 1000 onderdelen verdeeld over halve mandenmakerstraat van links tot rechts. Koplampen, bumpers, aandrijfstangen, accu's, radiateuren. Echt van alles lag over de straat!
Gelukkig had die jongen airbag's. Hij had alleen een beetje bloed aan z'n lip.
De mevrouw in de astra (die ingehaald werd) had helemaal niks. Die zag alleen maar 1000 onderdelen door de lucht en over zich heen vliegen"
Hieronder wat foto's van de restanten:
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12785.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12786.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12787.jpg[/img]
[img:500:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/9/12788.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Arthur op 13 jul 2007, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- GTRene
die alleen maar hard reed...
man als je zo'n klapper maakt reed je behoorlijk ongecontroleerd lijkt me..en als ik het daar zo zie is dat gewoon op een soort winkel/industrie? lijkt me dan ook wel een beetje een rookie? die het vervolgens kan verpesten voor anderen met drempels in die weg of iets anders stom...
Ik wou dat ze weer eens de stelregel invoerden in NL inpltaats van steeds meer nieuwe beperkende regels zoiets van , eigen schuld dikke buld, of van ja, moet je maar uitkijken, en niet van als je struikeld over een stoeptegel de gemeente aansprakelijk stellen, neeeeeee kijk gewoon uit je doppen en let je toch ff niet op trek dan zelf het boete kleed aan, eigen schuld dikke bult
man als je zo'n klapper maakt reed je behoorlijk ongecontroleerd lijkt me..en als ik het daar zo zie is dat gewoon op een soort winkel/industrie? lijkt me dan ook wel een beetje een rookie? die het vervolgens kan verpesten voor anderen met drempels in die weg of iets anders stom...
Ik wou dat ze weer eens de stelregel invoerden in NL inpltaats van steeds meer nieuwe beperkende regels zoiets van , eigen schuld dikke buld, of van ja, moet je maar uitkijken, en niet van als je struikeld over een stoeptegel de gemeente aansprakelijk stellen, neeeeeee kijk gewoon uit je doppen en let je toch ff niet op trek dan zelf het boete kleed aan, eigen schuld dikke bult

- RVV
Ik weet niet waar het is en ik ken de situatie niet, Maar zijn die "gemene heuveltjes" niet het resultaat van doorgeschoten regelgeving van gemeente/wegbeheerder ambtenaren die daarmee denken een weg veilig te maken ?Alleen was de weg nat en zaten er een paar gemene heuveltjes in het midden van de weg. Daardoor verloor ie grip met de weg
Precies 50 zal die gozer wel niet hebben gereden, beetje overmoed.. maar de wegen worden ook NIET veiliger gemaakt. terwijl dat toch mede oorzaak kan/is zijn.
Een mooi voorbeeld is een weg bij ons in de buurt.. was eerder een 80 km weg.. met een streep in het midden... nu is het een 60 zone met 2 rode fietspad stroken aan beide kanten op de weg. Het feitelijke weggedeelte voor de auto is heel smal geworden..
Allemaal niet zo'n probleem... komt er een tegenligger aan dan ga je een stukje naar rechts en rij je op die rode fietsstrook heen. .. ging al een paar jaar goed op die manier..
Totdat ik gisteren na een tijdje weer op die weg reed.. (vlak daarnaast is een kanaal/vaart) Ik ga over die doorbroken witte strepen heen en rij op de rode fietsstrook.. (er kwam een tegenligger aan) IK WHOOWW wat gebeurt er.. een flinke trek in het stuur die me naar de rand van de weg rukt.. Ik rij weer naar het midden en nu precies de andere kant op.. Even heen en weer gestuurd en iedere keer gebeurde hetzelfde

Ik heb de auto gestopt en ben wezen kijken naar de banden.. niks te zien... kijk naar die doorbroken witte streep.. zie ik ineens dat de weg is gefreesd en daarin de witte verf van de strepen is aangebracht

Wat zij dit nou weer voor een fratsen ??? EEn auto word er instabiel van, trekt onnodig in het stuur.. het is wachten tot de eerste straks van schrik het kanaal in stuurt..
Het zijn overigens dezelfde wegbeheerders die 6 jaar geleden 6 mini rotondes in de gemeente plaatste op een doorgaande weg... geen vrachtauto die meer over die rotondes kon... leverde hele gevaarlijke situaties op waarbij fietsers bijna plat werden gereden.. resultaat.. na 1 dooie fietser werden na 3 maanden alle rotondes weer verwijderd.
soms denk je toch dat die wegbeheerders compleet van de wereld zijn ????
- GTRene
Klopt ze gaan te ver vaak met al die jump bulten in de weg en weg versmallingen, het recht van de sterkste geld dan vaak weer of van wie trekt het hards naar die versmalling en stuurt er gewoon in...
Ik vind het en helemaal dat wat Rico aanhaalt ronduit gevaarlijker dan wat ze ermee van plan waren.
Naak gewoon mooie veilige brede wegen met een mooi overzicht, rookies hou je altijd en aso's ook, maar straf niet de onschuldigen af...
Was het nog maar 20 jaar geleden, ik weet nog goed hoe je heerlijk binnendoor overal zonder springbulten of politie in de bosjes lekker het vrije gevoel van rijden met een auto nog kon beoefenen, heerlijk en daar stond je niet eens bij stil, het was gewoon...in sommige buitenlanden is dat nog steeds normaal, gewoon wat rekening houden met en dan ist oke, heerlijk....achja vervlogen tijden...nu hebben we zelf snelle auto's en veel veiliger ook nog maar je kunt/mag bijna niks meer
Ik vind het en helemaal dat wat Rico aanhaalt ronduit gevaarlijker dan wat ze ermee van plan waren.
Naak gewoon mooie veilige brede wegen met een mooi overzicht, rookies hou je altijd en aso's ook, maar straf niet de onschuldigen af...
Was het nog maar 20 jaar geleden, ik weet nog goed hoe je heerlijk binnendoor overal zonder springbulten of politie in de bosjes lekker het vrije gevoel van rijden met een auto nog kon beoefenen, heerlijk en daar stond je niet eens bij stil, het was gewoon...in sommige buitenlanden is dat nog steeds normaal, gewoon wat rekening houden met en dan ist oke, heerlijk....achja vervlogen tijden...nu hebben we zelf snelle auto's en veel veiliger ook nog maar je kunt/mag bijna niks meer

- MartijnGizmo
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94