Moment is balen maar het idee sliep al jaren op je schouder

Ah, zo heb je het thuis weten te verkopen?EmielS60 schreef: 30 apr 2018, 12:15 Het is natuurlijk gewoon mijn daily drive, iedere week 600km en dan doet ie bijna 1 op 12. Geen verschil ten opzichte van de vorige motor.
MartijnGizmo schreef: 04 mei 2018, 09:09Ah, zo heb je het thuis weten te verkopen?EmielS60 schreef: 30 apr 2018, 12:15 Het is natuurlijk gewoon mijn daily drive, iedere week 600km en dan doet ie bijna 1 op 12. Geen verschil ten opzichte van de vorige motor.![]()
Jazeker!
Het went nog niet. Gelukkig.
Het lukt me niet om een foto toe te voegen maar bedekt onder een dikke laag van de bloemen uit een kastanjeboom. Foto paar Posts terug geeft je een idee van de boom. Als je vervolgens het dak open laat liggen de bloemen ook in de auto, heel sfeervol
Vaag. Ik zie ze wel allemaal.
Ik weet het niet Joost, we kwamen aanrijden daar werd de selectie gedaan. Ik zit bij geen enkele volvoclub, zie genoeg volvo’s doordeweeks///Joost schreef: 25 jun 2018, 12:11 Mooie update Emiel. Op basis waarvan werden de auto's uitgekozen? Ging dit via de Volvo club o.i.d.?
Nog 1 plint (maar dat kan over een paar jaar ook nog) en die baby.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, beske, Bob Gervais, Bokkepoot, e30touring1990, EricT, Fabian, JdBn, Joost H., Mark 320iS, mark123, matthyssie, Sidney, Will F. en 14 gasten