Ik denk met Driving Fun!dvh schreef: 25 jan 2018, 08:25 Jij ziet liever een betrouwbaar plaatje zoals:
@Witje
Iets vernomen van het partnership?
Nou ja, een dikke auto is voor iedereen wat anders natuurlijk. Als ECC op €0,10 staat dan heb ik nog geen M3 bijvoorbeeld, maar ik kan wel érg leuk op vakantie. Als het een euro wordt dan leef ik hypotheekvrij. Het is allemaal mogelijk, dat is het leuke van de crypto's. Maar als ik over een jaar "slechts" paar honderd euro winst heb hoor je mij alsnog niet klagen.Knot schreef: 25 jan 2018, 09:30 Wel grappig hoe iedereen verwacht met 500 euro een dikke auto te rijden..... als je er 5000 in stopt heb je net ff wat meer kans ipv dat ie 800x over de kop moet![]()
Eerlijk gezegd had ik die beleving hier wel 'n beetje(geen geintje), maar dat is dus niet zo....Knot schreef: 25 jan 2018, 09:30 Wel grappig hoe iedereen verwacht met 500 euro een dikke auto te rijden..... als je er 5000 in stopt heb je net ff wat meer kans ipv dat ie 800x over de kop moet![]()
Dit snap ik al niet...dvh schreef: 25 jan 2018, 10:01 Hoe hoger BTC komt te staan, hoe lager de sat van ECC wanneer deze niet meestijgt
Waarde is nu boven de 0.0000040USD... Gisteren was het nog maar 0.0000036USD terwijl ECC wél op 35 sat stond..
De Sat-koers is nav de BTC stand/waarde... Stel bitcoin klant nu opeens naar 12k usd, en ECC blijft 0000040USD, dan zag de SAT lager zijn voor ECC
Ja, maar dat is een beetje de omgekeerde wereld natuurlijk. In de eerste instantie wordt de 'waarde' bepaald door de sat value (en daar hangt dan een nietszeggende dollarwaarde aan). Daarom vraag ik me ook steeds af waarom niemand hier (behalve witje) naar de sat waarde kijkt. Die is veel belangrijker om de waarde/invloed van de coin te bepalen. De USD/fiat waarde zegt geen ruk, tenzij je van plan bent om op korte termijn te cashen(!). De altcoin fiat waarde is volledig afhankelijk van de BTC fiat waarde.dvh schreef: 25 jan 2018, 10:01 Hoe hoger BTC komt te staan, hoe lager de sat van ECC wanneer deze niet meestijgt
Waarde is nu boven de 0.0000040USD... Gisteren was het nog maar 0.0000036USD terwijl ECC wél op 35 sat stond..
De Sat-koers is nav de BTC stand/waarde... Stel bitcoin knalt nu opeens naar 12k usd, en ECC blijft 0000040USD, dan zag de SAT lager zijn voor ECC
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bakker en 9 gasten