Maakt dat uit tov het gestelde vooruitzicht wat hij denkt te hebben?
Ik heb er vanmorgen nog 95000 gekocht.... Koste 225 euro...... De BTC kosten heb ik vandaag al dik terug verdient.
Maakt dat uit tov het gestelde vooruitzicht wat hij denkt te hebben?
Hele slimme zet
Dat is ook wel weer zo, maar al die plukjes is toch telkens 9-12 euro fee dacht ik.ErikS schreef: 23 jan 2018, 18:37Maakt dat uit tov het gestelde vooruitzicht wat hij denkt te hebben?
Ik heb er vanmorgen nog 95000 gekocht.... Koste 225 euro...... De BTC kosten heb ik vandaag al dik terug verdient.
Ik moet ook keuzes makendvh schreef: 23 jan 2018, 19:03 Vol met goede ideeën die Wouter
Jammer dat Ben , Tom en Tom niet meedoen![]()
Ziet er goed uit, mijne: https://www.cointrackr.com/s/MYoGztHM7XmHiTom schreef: 23 jan 2018, 19:35Ik moet ook keuzes makendvh schreef: 23 jan 2018, 19:03 Vol met goede ideeën die Wouter
Maar ECC sla ik over.
Mijn portfolio momenteel (percentages bij benadering, m'n Delta klopt niet helemaal):
- 40% Bitcoin (BTC), long term HODL.
- 40% RaiBlocks (XRB), vind ik wel een veelbelovend project die ik in de top 10 terecht zie komen, want geen fees en erg snelle transacties (precies waar BTC in faalt als betaalmiddel).
- 10% SophiaTx (SPHTX), nog klein (rank 114), maar hebben al een proof-of-concept, richten zich op enterprise door koppelingen met SAP.. daar zit potentieel heel veel geld.
- 6% WaBi (WABI), zijn al best ver met ontwikkeling en wel leuk aan de weg aan het timmeren..
- 2% Power Ledger (POWR), keer gekocht voor daytraden maar geen idee wat ze doen, hier moet ik nog vanaf. Afrader dus.
- 2% Internet Node Token (INT), nog klein en goedkoop (echt pas begonnen) maar ze hebben best wat leuke ingangen bij bedrijven.. even kijken waar dat naar toe gaan leiden, best een interessante white paper voor toepassingen op gebied van Internet of Things.
https://bitcar.io/smiley schreef: 23 jan 2018, 20:15 Gelukt op coinexchange met wat peukengeld.
Waar kan ik het beste mijn lambo bestellen?
Jouw sell orders?
Bedankt, koffie over mijn iPad! Kende het al van de 24 uurs herhaling maar deze is ook leuk.
Ik zou erg zenuwachtig worden als m'n portefeuilles dagelijks 15%-20% stijgen of dalen, hoi Lambo, dag Lambo, brrrr ...dvh schreef: 23 jan 2018, 19:03 Vol met goede ideeën die Wouter
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], erwin20vt, Semrush [Bot] en 2 gasten