Het grote DF cryptocurrency topic
- witje
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
ECC wordt nu gekocht op 27 sat
Buy support gegroeid naar 34 btc
Buy support gegroeid naar 34 btc
- dvh
Jaja ondanks een kwakkelende markt, gammele exchange toch groeien.
Dat kan niet anders dan een kei-harde moon wanneer bitcoin stappen gaat zetten
Dat kan niet anders dan een kei-harde moon wanneer bitcoin stappen gaat zetten
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Omdat hij volgens de grafiek 18 december jl ongeveer 16000 euro waard was en 17 januari 7500 euro. Da's de helft ongeveer.Macboy schreef: 21 jan 2018, 03:47 Vergeet niet dat als een munt waarde X krijgt, dat mensen dan alleen fictief miljonair zijn. Het uitcashen van miljoenen maakt de waarde van die munt immers meteen honderden procenten minder waard. Geld komt niet zomaar uit de lucht vallen. Als we allemaal miljoenen krijgen dan moeten die miljoenen wel daadwerkelijk door mensen zijn betaald.
We praten hierboven over munten waarvan het geweldig is als ze een paar euro per stuk waard worden. De BTC is nu $12.000 (!) per stuk waard en jij vraagt wanneer die komt ? Verder zal hij nog veel kunnen/moeten stijgen ware het niet dat alle gelukzoekers in de cryptowereld even gezamenlijk bezig zijn om elkaar rijk te maken met elkaars altcoins.
Als iedereen nu weer even pas op de plaats wil maken dan kan die zijn weg weer vervolgen![]()
En nu net geen 10k euros. Vandaar.
- JP
Iedereen in dit draadje in een dip ? 

- Riceaux
Iedereen is weer hard bezig met sollicitaties schrijven. 

-
Ja, ik heb mijn Stratis dip weer terug.
Geeoon stevig balen dat de markt knakt, net als Stratis een leuke sprong zou moeten maken.
Ik HODL evengoed wel, en sta nog steeds op winst.... Zelfs na mijn laatste aankopen op 15 & 17 euro.......... Meer geld stop ik er echter niet meer in.
Geeft wel rust, moonstats is niet meer aangeweest.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Haha, die crypto’s zijn gewoon manisch depressief.
- Philipoo
Pff, sinds gisterochtend bijna 15% kwijt! Wanneer gaan we weer eens gewoon een tijdje steady?
- dvh
- witje
Er is alleen verlies als je verkoopt...
Whales kopen die angstmunten op
Whales kopen die angstmunten op
- dvh
- WJ
- dvh
- Will F.
Wim wie? Pompt eigen geld erin, wat staat daar tegenover? Klinkt allemaal hardstikke mooi zo'n club lieden die allemaal wat bijdragen maar dit is niet de lokale hockey badminton fanfare vereniging. Uiteindelijk hoort er gewoon een bedrijfsmodel en leiding en verantwoording te zijn. Kan wel dat dat er is hoor ik ken het niet goed.
- Niels
- Auto: Prius+
Belangrijker nog, het is niet inzichtelijk. Dan zijn er imho nog zoveel ICO’s die daar wel helder over zijn en potentieel hebben. Niet dat je niet kunt verdienen aan ECC natuurlijk, als het markt sentiment groot genoeg is dan maakt het product niet uit...Will F. schreef: 21 jan 2018, 20:51 Uiteindelijk hoort er gewoon een bedrijfsmodel en leiding en verantwoording te zijn. Kan wel dat dat er is hoor ik ken het niet goed.
- witje
De devs bij ECC krijgen niet betaald, als het een succes wordt stijgt de waarde van hun ECC muntjes. Win-win.
Zo gaat het bij Stratis ook, alhoewel zij nog kunnen teren van de BTC bij ico en later BCH opbrengst na fork.
Zo gaat het bij Stratis ook, alhoewel zij nog kunnen teren van de BTC bij ico en later BCH opbrengst na fork.
- WJ
Een vriend van mij doet zo (on the side) ook dingen voor een bepaalde munt, die word ook in de munt uitbetaald. Is geen verkeerde zet geweest, helemaal na december. haha
- dvh
Geloof ik niet helemaal in.Niels schreef: 21 jan 2018, 21:21Belangrijker nog, het is niet inzichtelijk. Dan zijn er imho nog zoveel ICO’s die daar wel helder over zijn en potentieel hebben. Niet dat je niet kunt verdienen aan ECC natuurlijk, als het markt sentiment groot genoeg is dan maakt het product niet uit...Will F. schreef: 21 jan 2018, 20:51 Uiteindelijk hoort er gewoon een bedrijfsmodel en leiding en verantwoording te zijn. Kan wel dat dat er is hoor ik ken het niet goed.
Wanneer de crypto-hype gaat liggen is het de tech die waarde bepaald.
Want waardeloze munten zullen er genoeg zijn. Welk bedrijf / team / whatever voegt dan nog wat toe aan de blockchain techniek.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld Social media.. je hebt Facebook , daarvoor had je Hyves. Je hebt instagram en Snapchat. Telegram en Slack. Op een gegeven moment verdwijnen oude simpele technieken en gaan we verder met nieuwere hippere dingen.
Wanneer ie 1000 verschillende betaalmunten hebt in Crypto.. dat heeft niemand nodig. Dat wil ook niemand.
Maar Whatsapp achtige apps met blockchain betaalmogelijkheden... Kun je Coolblue toevoegen aan je app en direct betalingen mee verrichten..
Daar houdt ECC zich mee bezig.
De ontvanger heet dan ook gewoon Coolblue ipv 43gfx#24(-682""12nogwat
Niemand doet het nog. ECC is almost Done with it. Geen concurrentie in deze race.
Dus wat zal men gaan gebruiken?
Ik Bazel maar wat hoor.
Maar ik zie veel meer in dit soort projecten dan in de zoveelste nikszeggende betaalcoin.
Laatst gewijzigd door dvh op 21 jan 2018, 22:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- Niels
ECC is daar niet uniek in David. Er zijn gewoon zoveel blockchain projecten dat de eerste stap is om het kaf van het koren te scheiden. De eerste stap daarbij is om vast te stellen wie de ontwikkelaar is. Wil je in ECC investeren dan zou ik zeggen "go your gang", wie ontwikkelt het en wat is hun staat van dienst? Wie zijn de partners, wie zijn de investeerders? enz. enz.
Ik ben het helemaal eens met wat je zegt in jouw eerste zinnen maar geef ECC nog een kans omdat het misschien wat markt segment mee heeft. Qua inhoud gaan er namelijk meerdere alarm bellen af....
Ik ben het helemaal eens met wat je zegt in jouw eerste zinnen maar geef ECC nog een kans omdat het misschien wat markt segment mee heeft. Qua inhoud gaan er namelijk meerdere alarm bellen af....
- dvh
ECC daar niet uniek in?
Welke coin heeft nog meer techniek zoals ANS?
- Macboy
Je hebt daar sowieso geen coin voor nodig toch ? Gewoon een goed bedrijf en aandelen daarvan verkopen. De ECC coins zijn de aandelen dus geworden als het ware. Maar zo werkt het toch niet bij het principe van ECC vs crypto ? Of mis ik nu iets ? Bedoeling is immers een digitaal betaalmiddel zijn, geen vermogensgroei.
Wie kan me dit in simpele woorden uitleggen ?
Wie kan me dit in simpele woorden uitleggen ?
- dvh
Goede vraag. ECC is wel een tech-groep. Niet direct een groep die zich richt op de snelste betaling tegen de laagste transactiekosten ect.
Ze richten zich meer op functionele blockchain toepassingen..
Nog een paar daagjes en dan wordt de website + bijhorende informatie gepubliceerd.. hopelijk meer antwoorden op kritische vragen
Ze richten zich meer op functionele blockchain toepassingen..
Nog een paar daagjes en dan wordt de website + bijhorende informatie gepubliceerd.. hopelijk meer antwoorden op kritische vragen
- Niels
Van die 1500 Coins en Ico's en die andere 1000 die nu ontwikkeld worden zijn er vast die ook zo'n soort product ontwikkelen. En anders zat die met een blockchain bezig zijn in "hun" unieke sector. "Ze" zijn allemaal uniek David, "ze" hebben allemaal datgene voor met blockchain wat "het" helemaal moet zijndvh schreef: 21 jan 2018, 22:33 ECC daar niet uniek in?

Het is leuk wat ECC dat wil maar hebben ze die partijen dan ook aan boord?? Ik kan ook wel iets bedenken maar als dat eenzijdig is dan wordt succes nog steeds erg lastig....
- Will F.
Bij veel van dit soort blockchain start-ups worden de devs deels in de coin/ token betaald. Worden ze helemaal niet betaald; kopen ze zelf ecc of is er een pool van waaruit ze betaald kunnen worden? Klinkt misschien gek maar ik vind dat toch ook wel belangrijk.witje schreef: 21 jan 2018, 21:22 De devs bij ECC krijgen niet betaald, als het een succes wordt stijgt de waarde van hun ECC muntjes. Win-win.
- WJ
Die vriend van mij kreeg/krijgt Neo's naar de waarde dat ze staan. Dus lage prijs voor neo is meer Neo's voor hem.
Bij een initiele uitgifte (ICO) word er misschien maar de helft van het totaal uitgegeven, dat betekend dus dat de andere helft van de muntjes nog gewoon in het bezit zijn van het crypto bedrijf zelf. Daar word dus ook alles van gefinancierd.
Bij een initiele uitgifte (ICO) word er misschien maar de helft van het totaal uitgegeven, dat betekend dus dat de andere helft van de muntjes nog gewoon in het bezit zijn van het crypto bedrijf zelf. Daar word dus ook alles van gefinancierd.