17 oktober gaat dat weer gebeuren en het kost iets van €45 als ik het me goed herinner. Probeer er dan ook bij te zijn, heb al wel betaald in ieder geval.Opa schreef:Ik ga idd. ook naar andere alternatieven zoeken.
Van Gummen hebben ze een tijdje terug toch ook 't circuit van Zandvoort afgehuurd voor een paar uur: .....weet iemand toevallig wat zoiets ongeveer kost?
Vrij rijden op Circuit Zandvoort
- Stéphane
- RobS
Mijn lijstje blijkt niet helemaal up-to-date, kan alleen op gummen.org niets vinden hierover..Stéphane schreef:17 oktober gaat dat weer gebeuren en het kost iets van €45 als ik het me goed herinner. Probeer er dan ook bij te zijn, heb al wel betaald in ieder geval.Opa schreef:Ik ga idd. ook naar andere alternatieven zoeken.
Van Gummen hebben ze een tijdje terug toch ook 't circuit van Zandvoort afgehuurd voor een paar uur: .....weet iemand toevallig wat zoiets ongeveer kost?
-
-
- gerard lubbe
-
-
-
In de laatste 2 minuten van dit filmpje zijn Mex en ik in beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=mW8m7iefSo4
http://www.youtube.com/watch?v=mW8m7iefSo4
-
Hoi Mensen,
Even terug komende op het ongeluk tijdens het vrij rijden.
Als eerste, ik kreeg net een mailtje van RSZ over het ongeval, ongetwijfeld dat andere hem ook gekregen hebben. Bottomline was dat het goed ging met de bestuurder en zijn bijrijdster en dat het uiteindelijke allemaal wel meeviel (mischien niet beste verwoording, zal een behoorlijke ervaring zijn geweest voor beide). Indien er interesse is wil ik de inhoud van het mailtje wel doorparsen.
In het mailtje werd echter ook onderstreept over hoe overdreven de pers op dit akkefietje was gesprongen en dat deed mij denken aan het onderstaande pers bericht wat hier was gepost:
[img:700:525]http://i62.photobucket.com/albums/h118/ ... 000625.jpg[/img]
Welk rondvliegend glas? (volgens de mail had de bestuurder diverse schaafwonden en de bijrijdster een gebroken elleboog-stukje)
Even terug komende op het ongeluk tijdens het vrij rijden.
Als eerste, ik kreeg net een mailtje van RSZ over het ongeval, ongetwijfeld dat andere hem ook gekregen hebben. Bottomline was dat het goed ging met de bestuurder en zijn bijrijdster en dat het uiteindelijke allemaal wel meeviel (mischien niet beste verwoording, zal een behoorlijke ervaring zijn geweest voor beide). Indien er interesse is wil ik de inhoud van het mailtje wel doorparsen.
In het mailtje werd echter ook onderstreept over hoe overdreven de pers op dit akkefietje was gesprongen en dat deed mij denken aan het onderstaande pers bericht wat hier was gepost:
Vervolgens herinnerde ik me deze foto:ZANDVOORT Een vrouw is woensdagavond gewond geraakt toen ze uit de bocht vloog op het circuit van Zandvoort.
Omdat de vrouw na de crash klaagde over lage rugpijn, werd de traumahelikopter ingezet. Vermoedelijk heeft de vrouw haar bekken gebroken. Ze is naar het VU medisch centrum vervoerd.
Een bijrijder liep snijwonden op door het rondvliegende glas. Het ongeluk gebeurde tijdens het zogenaamde 'Vrij Rijden'. Recreanten mogen dan op het circuit rondrijden.
12 juli 2007 - 7:26
[img:700:525]http://i62.photobucket.com/albums/h118/ ... 000625.jpg[/img]
Welk rondvliegend glas? (volgens de mail had de bestuurder diverse schaafwonden en de bijrijdster een gebroken elleboog-stukje)
- Jan Visser
Valt mee die klapper, zo aan de foto te zien. Ik heb er ook al eentje zo in elkaar gereden (was niet mijn schuld) en het was wel een harde klap, maar om nou te zeggen jeetje wat een ramp, nou nee. Niks, maar dan ook helemaal niks aan overgehouden. Ik schat de snelheid van tijdens impact dan ook niet hoger dan een kilometertje of 50.....max 60 km/h
- Peter Tunissen
Yups, en dat zorgt er dus weer voor dat de eisen om het circuit te mogen huren weer een stuk strenger zijn geworden.Bastiaan Olij schreef:In het mailtje werd echter ook onderstreept over hoe overdreven de pers op dit akkefietje was gesprongen en dat deed mij denken aan het onderstaande pers bericht wat hier was gepost:
ZANDVOORT Een vrouw is woensdagavond gewond geraakt toen ze uit de bocht vloog op het circuit van Zandvoort.
Omdat de vrouw na de crash klaagde over lage rugpijn, werd de traumahelikopter ingezet. Vermoedelijk heeft de vrouw haar bekken gebroken. Ze is naar het VU medisch centrum vervoerd.
Een bijrijder liep snijwonden op door het rondvliegende glas. Het ongeluk gebeurde tijdens het zogenaamde 'Vrij Rijden'. Recreanten mogen dan op het circuit rondrijden.
12 juli 2007 - 7:26
Bedankt de riool-journalistiek maar weer jongens.

-
Peter,
Ja minder is dat..... lang leven NL...
Maargoed, zolang de eisen nog maar niet tever gaan vind ik het best... Moet wel zeggen dat dit me toch erg doet afvragen of ik niet toch eens aan de rolkooi moet maar de toyo rij ik elke dag mee.. Tijd om de rx7 af te bouwen maar met zo'n kleine erbij heb ik er al helemaal geen tijd meer voor...
Anyways, wel blij om te horen dat de inzittende er goed bovenop zijn gekomen en het allemaal wel meeviel..
Ja minder is dat..... lang leven NL...
Maargoed, zolang de eisen nog maar niet tever gaan vind ik het best... Moet wel zeggen dat dit me toch erg doet afvragen of ik niet toch eens aan de rolkooi moet maar de toyo rij ik elke dag mee.. Tijd om de rx7 af te bouwen maar met zo'n kleine erbij heb ik er al helemaal geen tijd meer voor...
Anyways, wel blij om te horen dat de inzittende er goed bovenop zijn gekomen en het allemaal wel meeviel..