Dus snel op 31 december GT3 scoren

lekker inkopen en binnenkort genieten van 40% plussen (of meer)ErikS schreef: 16 jan 2018, 22:41 Jeutje.
Stratis krijgt wel weer de hardste klappen.
-40% gewoon nu...
... en China en Frankrijk die de teugels aan gaan trekken ...e30touring1990 schreef: 16 jan 2018, 22:51 beetje paniek zaaien ook wel al die online nieuws verspreiders imo. voor zover ik kan achterhalen heeft korea enkel verboden dat je anoniem in crypto handelt, niet het handelen an sich. correct me if i'm wrong.
china was me idd bekend, frankrijk nog niet. thanks voor linkje naar het artikel. wel 'grappig' overigens dat bankiers de overheden adviseren om dit aan banden te leggen.Booooh schreef: 16 jan 2018, 22:58... en China en Frankrijk die de teugels aan gaan trekken ...e30touring1990 schreef: 16 jan 2018, 22:51 beetje paniek zaaien ook wel al die online nieuws verspreiders imo. voor zover ik kan achterhalen heeft korea enkel verboden dat je anoniem in crypto handelt, niet het handelen an sich. correct me if i'm wrong.
https://www.rtlz.nl/cryptocurrency/cryp ... r-toezicht
Nog los daarvan.Knot schreef: 16 jan 2018, 21:07 Tsja x40 dan ben je met 2500 euro inleg goed op weg...
Maar wat ik al eerder vroeg straks hebben we allemaal 100.000 euro. Hoe gaat je die uit laten keren zonder belasting gedoe?
op dit moment zal een sell-order van 1M USD (nu bijv 200M stuks) waarde misschien wel uren (of nog langer) openstaan omdat de omloopsnelheid van een dergelijke coin (nog) niet zo hoog is. op het moment dat die coins 1 USD per stuk gaan aantikken en je er dus 1M van hebt, dan zal de totale marketcap van de desbetreffende coin ook vele malen hoger liggen en is er dus meer 'trading volume'. dwz meer buy- en sell orders waardoor je verhoudingsgewijs net zo snel van je munten af zou moeten kunnen als nu.MParallel schreef: 16 jan 2018, 23:48Nog los daarvan.Knot schreef: 16 jan 2018, 21:07 Tsja x40 dan ben je met 2500 euro inleg goed op weg...
Maar wat ik al eerder vroeg straks hebben we allemaal 100.000 euro. Hoe gaat je die uit laten keren zonder belasting gedoe?
Stel zo’n coin wordt een Euro en jij hebt een miljoen van die dingen.
Hoe ga je die ooit slijten? Dat ga je toch nooit in 1x kunnen slijten/aanbieden?
Nog los van wie het dan wilt kopen.
En kun je 10000 porties van 100stuks gaam slijten ofzo.
En ondertussen niet hopen dat die inzakt.
Dus of ik begrijp echt nog geen zak van verkopen, maar anders ben je leuk milionair met monopoly geld.
Met Witjes eerdere plaatje, zie je in 2015 een 48% drop, in 2016 22%, in 2017 37% en nu 46%.Joy schreef: 16 jan 2018, 23:35 Er zijn nu wel andere zaken spelende. Je kunt overal verbanden in zoeken om iets ongrijpbaars te verklaren maar dat is nu eenmaal niet hoe deze materie werkt.
Kijk, dat maakt het alweer wat logischer.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bing [Bot], Joost H., Joël D., Martijn 327i, tomgtr, Wimo en 2 gasten