...je hebt wel een hele fraaie gevonden.

En met die mods wordt het een hele leuke

Solderen moeilijk, geen idee. Heb het maar uitbesteedNickvl schreef: 16 jan 2018, 12:02 Oh dat is goed te doen had een heel ander kostenplaatje in gedachten, en altijd leuk om het zelf uit te zoeken. Solderen ja zo moeilijk is dat toch niet?![]()
Arthursx schreef: 15 jan 2018, 23:54 Ja klopt, heb de tellerbak naar hem verstuurd. Thanks voor de tip nog. Is super netjes geworden!
Zeker erg fijn, is ook een stuk dikker bekleed dan oem dus pakt super vast. Leer is in de winter koud aan de handen in de zomer warm dus dit is een stuk beter. Alleen een nadeel van alcantara dat het slijt na een tijdje wat met leer minder is...Barend schreef: 16 jan 2018, 17:46 Lekkere 130i Arthur! Dat stuurtje is prachtig maar is dat fijn voor een daily?
Wat is er anders aan een ori 135i uitlaat tov deze dan? Geluid 135i is namelijk ook best gedempt kan ik je verzekeren, behalve bij koude startArthursx schreef: 02 feb 2018, 15:51 Een flush is toch wel lekker, zie je dat er veel troep achter blijft terwijl de olie zelf er nog goed uit zag...
Al met al weer lekker fris en nu op naar de volgende mod, ik denk een 135i uitlaat met y-pijp. Geluid is wel erg gedempt zo.
Ook binnenkort de waterpomp ook maar preventief vervangen, geen zin om ergens te stranden in Duitsland.
135i uitlaat is wel iets luider maar het gaat vooral om het gedeelte daarna waardoor hij luider wordt en meer pops en bangs krijgt. Heb je al wel de klep altijd open staan? Normaal gaat die pas boven de 3500? toeren open. Daar worden ze ook iets luider door.Rocketmonkey schreef: 05 feb 2018, 17:18 Wat is er anders aan een ori 135i uitlaat tov deze dan? Geluid 135i is namelijk ook best gedempt kan ik je verzekeren, behalve bij koude start![]()
Euh...nee? Kun je dat gewoon zo instellen met een druk op de knop?Arthursx schreef: 05 feb 2018, 17:59135i uitlaat is wel iets luider maar het gaat vooral om het gedeelte daarna waardoor hij luider wordt en meer pops en bangs krijgt. Heb je al wel de klep altijd open staan? Normaal gaat die pas boven de 3500? toeren open. Daar worden ze ook iets luider door.Rocketmonkey schreef: 05 feb 2018, 17:18 Wat is er anders aan een ori 135i uitlaat tov deze dan? Geluid 135i is namelijk ook best gedempt kan ik je verzekeren, behalve bij koude start![]()
Nee, op de uitlaat zit een klep en daar moet je de slang vanaf halen. Hier een DIY linkje:Rocketmonkey schreef: 06 feb 2018, 10:00 Euh...nee? Kun je dat gewoon zo instellen met een druk op de knop?![]()
Gebruikers op dit forum: Dimitri, Martijn_bmw en 8 gasten