Het grote DF cryptocurrency topic
- Barend
- Auto: F20 m135i
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Vanmorgen na lang twijfelen toch maar in Ether gestapt.. Ik twijfel er al over sinds ie op < $300 stond, dus uiteraard weer veel te laat.
En zojuist aan de hand bovenstaande ook maar wat geld in Ethos (BQX) gestopt.
En zojuist aan de hand bovenstaande ook maar wat geld in Ethos (BQX) gestopt.
- dvh
Ik ben nog geen lid van de exchanges ^_^_^Tom schreef: 11 jan 2018, 16:56 Ik heb veel geld in RaiBlocks (XRB) zitten. Staat nu rond de #19. Het mooie is: geen fees, geen wachttijd, supersnel.
Binnenkort op Binance (ze staan nu alleen op rottige exchanges), ze hadden de poll gewonnen. En er zijn rumoers over een rebranding naar Nano, wat tien keer beter klinkt dan RaiBlocks.
Maar wat doet deze munt momenteel qua koers?
Edit: zie het al. Staat al best hoog voor zo'n jonge munt..!
Wanneer heb jij deze munt gekocht Tom? In een zeer vroeg stadia?
En is er enige kijk op de toekomstige te verwachte prijs?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Zo Tom, ik hoop voor jou dat je daar toevallig al langer dan 1,5 maand inzit!Tom schreef: 11 jan 2018, 16:56 Ik heb veel geld in RaiBlocks (XRB) zitten. Staat nu rond de #19. Het mooie is: geen fees, geen wachttijd, supersnel.
Binnenkort op Binance (ze staan nu alleen op rottige exchanges), ze hadden de poll gewonnen. En er zijn rumoers over een rebranding naar Nano, wat tien keer beter klinkt dan RaiBlocks.
- Robin Hartog
Laten we hopen dat Siacoin ook de route van Raiblocks volgt, dat is een mooie stijging. 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Siacoin heb ik ook nog steeds heel veel vertrouwen in Robin! Net als DGB en NEO
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Zuid Korea heeft iets van 52 miljoen inwoners, lijkt mij geen markt waar we het van moeten hebben qua crypto. Wat dat betreft zijn China en India en toch nog steeds de USA veel meer smaakmakend.
Voor wat betreft de waarde van een munt is de marketcap zeker van grote invloed. Maar op langere termijn toch ook wat je er echt aan hebt. Dus niet de hype van nu en het afgelopen jaar, maar de echte toegevoegde waarde.
Dat gezegd hebbende, heb ik geen enkel idee van de realistische waarde van welke crypto munt dan ook.
Voor wat betreft de waarde van een munt is de marketcap zeker van grote invloed. Maar op langere termijn toch ook wat je er echt aan hebt. Dus niet de hype van nu en het afgelopen jaar, maar de echte toegevoegde waarde.
Dat gezegd hebbende, heb ik geen enkel idee van de realistische waarde van welke crypto munt dan ook.

-
Ergens in december, wel leuke winst maar niet supergoedkoop (ook later nog bijgekocht tegen hogere prijs omdat ik er wel in geloof). Mede omdat het de nadelen van Bitcoin niet heeft: veel transacties per seconde (meer als bijv. Visa), geen fees, geen wachttijd. Het zou dus echt een goed alternatief kunnen zijn voor betalingen.dvh schreef: 11 jan 2018, 17:16
Wanneer heb jij deze munt gekocht Tom? In een zeer vroeg stadia?
En is er enige kijk op de toekomstige te verwachte prijs?
Verwachte prijs, tja iedereen roept en hoopt maar wat. Ik denk dat een plekje hoger in de top 20 wel terecht is, zeker aangezien ze nog relatief weinig aandacht krijgen en alleen op shitty exchanges te koop zijn.
- Jinx
Ik heb ook Raiblocks en ik ken een hoop mensen die er groot op in hebben gezet. Die munt hoort in de top 10.
-
OnlineWill F.
BQX (bitquence) is de voorloper van ETHOS. Bitquence had een wat stoffige nerdy marketing, dit hebben ze goed aaangepakt en het ge- rebrand medio december in Ethos. Alleen hebben ze op binance het tickersymbol nog niet aangepast, coinexchange werkt ook als je op binance niet aangemeld komt.Robin Hartog schreef: 11 jan 2018, 15:04
Op Binance kan ik ETHOS krijgen, maar dan als BQX, wat is het verschil? Waarom heet het daar geen $ETHOS?
-
OnlineWill F.
Leuk dat mijn pleidooi wat navolging krijgt, mooier is natuurlijk als we die wallet allemaal gaan proberen, makkelijker en even safe als de Ledger beweert men. Moet je eens proberen om zo'n erc20 token op je nano S te zetten. Koppijn gegarandeerd.Wouter81 schreef: 11 jan 2018, 15:29 OK, voor de derde dag op rij nog maar wat geld in de crypto's geinvesteerd. Nu moet ik eerst echt ophouden van mezelf.
Ethos ziet er inderdaad wel interessant uit, me een beetje ingelezen net. Heb er zojuist 150 van gekocht. Ben benieuwd, dank voor de tip.![]()
- Franswa
- Auto: Megane 2RS & Clio 3RS
Ethos heeft zeker potentie, zeker op de wat langere termijn! En ga er nog zeker wat van bijkopen. Maar ik ga (lees --> mag
) niet meer geld in crypto stoppen, dus dan moet ik wat anders op gaan offeren.... Maarja, welke...
Ongeveer 65% zit bij mij in VEN, ICX en RDD. De eerste 2 blijf ik vanaf, RDD heb ik voornamelijk omdat ik verwacht dat deze op korte termijn nog flink zal gaan groeien. Bij 0,01 gaat de helft daarvan verkocht worden en dan kan ik daarmee de rest spekken. (DGB,NEO,XLM,REQ,ETHOS,TRX,STRATIS,BTC)
Blijft lastig, maar o zo interessant allemaal!

Ongeveer 65% zit bij mij in VEN, ICX en RDD. De eerste 2 blijf ik vanaf, RDD heb ik voornamelijk omdat ik verwacht dat deze op korte termijn nog flink zal gaan groeien. Bij 0,01 gaat de helft daarvan verkocht worden en dan kan ik daarmee de rest spekken. (DGB,NEO,XLM,REQ,ETHOS,TRX,STRATIS,BTC)
Blijft lastig, maar o zo interessant allemaal!
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Knot
Ik ben toch ook maar ff begonnen met een account bij coinbase...... geen f*ck verstand van nog maar ik weer wel dat ik met een nieuwe M4 een trucje kan 

- ADV
Knot schreef: 12 jan 2018, 08:39 Ik ben toch ook maar ff begonnen met een account bij coinbase...... geen f*ck verstand van nog maar ik weer wel dat ik met een nieuwe M4 een trucje kan![]()

- Martijn_bmw
denk idd dat de truc's van Walter en Witje voor ons niet meer zijn weggelegd, simpelweg te laat ingestapt.
Ben zelf ook wel met een beetje geld er in gestapt paar weken geleden maar heb het gevoel dat de mega kwadratische stijgingen uit het verleden een beetje voorbij zijn nu.
Dus M4's / Porsche's etc voor een initiele inleg van een paar honderd euro kunnen we nu wel vergeten
Ben zelf ook wel met een beetje geld er in gestapt paar weken geleden maar heb het gevoel dat de mega kwadratische stijgingen uit het verleden een beetje voorbij zijn nu.
Dus M4's / Porsche's etc voor een initiele inleg van een paar honderd euro kunnen we nu wel vergeten
- Knot
Tsja, dan zal je het toch goed/beter uit moeten pluizen en met 100k in moeten stappen ipv met 100 euro om toch wat centen te behalen.
- dvh
Precies dat.
Of een lage munt kopen en hopen dat het wat wordt ( DIGIBYTE!!@!)
Of een lage munt kopen en hopen dat het wat wordt ( DIGIBYTE!!@!)
- Martijn_bmw
^^ Verge !!@! 

- Robin Hartog
Of mee doen aan ICO's, die hebben nog wel honderden procenten stijgingen.. Dus wat Witje en Walter hebben gedaan kan nog steeds prima, het is alleen wat lastiger geworden omdat je nu echt goed moet uitzoeken welke je neemt
- dvh
Daar hoor ik enkel eigenlijk alleen maar twijfelachtige berichten over.Robin Hartog schreef: 12 jan 2018, 09:31 Of mee doen aan ICO's, die hebben nog wel honderden procenten stijgingen.. Dus wat Witje en Walter hebben gedaan kan nog steeds prima, het is alleen wat lastiger geworden omdat je nu echt goed moet uitzoeken welke je neemt
Heb jij nog wat positieve meldingen?

- WJ
Ja, ik heb +10k door mee te doen met een ico. Inleg 300en een beetje.
En dat is ook mijn enige succes story
En dat is ook mijn enige succes story

- dvh
Netjes.
Maar nu, no more ICO..
Ik begrijp ICO nog steeds niet zo goed... vind het altijd maar vaag hoe je mee kunt doen. Je schrijft je in. Op een gegeven moment kun je tokens kopen. Maar dat is altijd maar een ingewikkeld / niet zo duidelijk proces.
Maar nu, no more ICO..
Ik begrijp ICO nog steeds niet zo goed... vind het altijd maar vaag hoe je mee kunt doen. Je schrijft je in. Op een gegeven moment kun je tokens kopen. Maar dat is altijd maar een ingewikkeld / niet zo duidelijk proces.
- Robin Hartog
Doe eens die tips delen joh!WJ schreef: 12 jan 2018, 09:50 Ja, ik heb +10k door mee te doen met een ico. Inleg 300en een beetje.
En dat is ook mijn enige succes story![]()

Ik ben zelf ook nog steeds aan het verdiepen in ICO’s.
- dvh
Ja!
Welke ICO gaan 'wij' als DF'ers massaal in investeren @2018 om zo allemaal een GT3 te kunnen kopen!?
Kunnen we contact opnemen met die gast die er nog 13 te koop geeft.. krijgen we korting enzo!...........
Welke ICO gaan 'wij' als DF'ers massaal in investeren @2018 om zo allemaal een GT3 te kunnen kopen!?
Kunnen we contact opnemen met die gast die er nog 13 te koop geeft.. krijgen we korting enzo!...........
- WJ
Haha heb er toen hier over gepost, red pulse was dat. Eerste ico op het Neo platform.
Ik denk dat stratis ico’s interssant kunnen worden, neem aan dat op dat platform er ook gaan komen?
Ik denk dat stratis ico’s interssant kunnen worden, neem aan dat op dat platform er ook gaan komen?