Relevante info: E92 335i, Ohlins veren/dempers, M sport onderstel, Pilot SuperSport banden
Heeft er iemand concrete ervaringen met de subframe rubbers vervangen? (4x achterste subframe rubbers)
OEM rubbers, M3 rubbers (huh wat, past dat, wat is hier anders aan?) of een Powerflexje (welke hardheid/kleur)
De OHLINS schokdempers/veren zijn echt super high end voor een straatauto, doen het onderstel goed
Rest van het onderstel/rubbers is nieuw maar allemaal OEM
Ik had op deze auto eens Powerflex zwart in de voorste draagarmen, dat werkte goed mee op hoge snelheid bochten, een stuk stijver en directer + minder roll
Ik heb toen niet voor de Whiteline variant gekozen welke meer caster moet geven (levertijd eindeloos gewacht)
ik had wel het idee dat overige (rubber) onderstel parts daardoor wel extra op hun donder kregen door powerflex / extra snel slijten. Of heb ik dat mis?
Gezien alles toen vervangen is ben ik toen weer van Powerflex terug naar OEM rubber gegaan
Is powerflex in het subframe aan te raden voor een non-circuit auto? wat merk je er ECHT van?
Ik heb bij verschillende autosport bedrijven geinformeerd, en hoor OEM rubbers, Niet doen/merk je niet als het geen pure circuit auto is, en andere roepen volgens mij blind Powerflex.
Dit valt een beetje onder de categorie straat tjoeners "alles moet HARD" zoals demping .... wat niet wil zeggen dat je meer grip hebt / harder door de bocht gaat ...
De eigen ervaring telt dus het meest, specifiek subframe rubbers getest op het verschil op straat of een pure circuit auto heb ik nog niet gedaan