Het grote DF cryptocurrency topic
- dvh
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Terug naar 0.25 cent ........... ^_^
Het is allemaal vrij logisch.
Real life kicks in... Mensen die wereldwijd rond de feestdagen / jaareinde teveel centen opgemaakt hebben... januari komen de rekeningen weer.. pakken snel een paar honderd/duizend euro's winst en alles zakt rustig weg. Tegen eind februari/maart zal het wel weer een stuk(je) hoger staan.
Het is allemaal vrij logisch.
Real life kicks in... Mensen die wereldwijd rond de feestdagen / jaareinde teveel centen opgemaakt hebben... januari komen de rekeningen weer.. pakken snel een paar honderd/duizend euro's winst en alles zakt rustig weg. Tegen eind februari/maart zal het wel weer een stuk(je) hoger staan.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
- Mark W. Scholten
Gisteren verschillende coins ingekocht, daalt de boel weer haha Crossing fingers again !
- Philipoo
Net even lekker ingestapt op digibyte. Hoop dat het de verwachtingen waar gaat maken komende tijd!
- Mark W. Scholten
Weet niet of dit ook al via deze topic voorbij is gekomen maar de 15e gaat er ook weer het één en ander gebeuren en dit kan weer voor een flinke boost geven
Ik zou zeggen: hold on !
As weekend wel effe kijken naar een andere auto, dit na wat gecashed te hebben

As weekend wel effe kijken naar een andere auto, dit na wat gecashed te hebben

- Robin Hartog
Elke dag lijkt er wel wat te gebeuren, wat is er speciaal aan de 15e?Mark W. Scholten schreef: 10 jan 2018, 10:06 Weet niet of dit ook al via deze topic voorbij is gekomen maar de 15e gaat er ook weer het één en ander gebeuren en dit kan weer voor een flinke boost gevenIk zou zeggen: hold on !
As weekend wel effe kijken naar een andere auto, dit na wat gecashed te hebben![]()

- WJ
Krijgen ze op wallstreet bonussen, men denkt dat er wat in Crypto gestopt gaat worden.
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Zou dat nog wat doen dan? Is toch een druppel op een gloeiende plaat die bonussen, denk ik. Maar in een hype situatie gaat iedereen daar in geloven en is het dus waar.
Ben benieuwd hoe men hier denkt over de toekomst van btc. Ik zie Eth en bijv. Neo wat dat betreft zonniger.
Ben benieuwd hoe men hier denkt over de toekomst van btc. Ik zie Eth en bijv. Neo wat dat betreft zonniger.
- WJ
Als genoeg mensen het overal gaan roepen zal het iig de aanloop er naartoe wat gaan doen. Want inderdaad, hype hype.
Ik heb geen BTC, nooit gehad ook.
Ik heb geen BTC, nooit gehad ook.

- martll
Buy the dip is mij wel bekend inmiddels maar zoals nu ETH op het (bijna) hoogste punt staat kopen is dat verstandig..... Wat denken jullie? De stijging lijkt er vandaag een beetje uit te zijn.
- WJ
http://www.news.com.au/finance/business ... cfa6ec5fd2
Dit dan, hahaha. Eerst roepen dat het te duur is, prijs keldert iets en dan opeens weer meedoen. Vraag me af hoeveel ze in de dip gekocht hebben.
Dit dan, hahaha. Eerst roepen dat het te duur is, prijs keldert iets en dan opeens weer meedoen. Vraag me af hoeveel ze in de dip gekocht hebben.

-
OnlineJdBn
- Auto: F31 330d & Golf mk1 Cabriolet
Denk ik nu ook al een paar dagen aan maar wacht een beetje op een goede dip. De lijkt ie nu wel een beetje te hebben.martll schreef: 10 jan 2018, 11:45 Buy the dip is mij wel bekend inmiddels maar zoals nu ETH op het (bijna) hoogste punt staat kopen is dat verstandig..... Wat denken jullie? De stijging lijkt er vandaag een beetje uit te zijn.
- Henk Jan
De (fake)nieuwsberichten volgen elkaar in zo'n razend tempo op dat het een dagtaak is om alles goed in de gaten te houden, laat staan om er de waarde nog van in te schatten. 

-
Stond nog geen tweede weken geleden op minder dan 500. Ik zou het nu niet doen.martll schreef: 10 jan 2018, 11:45 Buy the dip is mij wel bekend inmiddels maar zoals nu ETH op het (bijna) hoogste punt staat kopen is dat verstandig..... Wat denken jullie? De stijging lijkt er vandaag een beetje uit te zijn.
- stefan740
Ik heb het na 3 weken actief te zijn ook opgegeven om nog alles te blijven lezen. Ik heb een prima portfolio. Nu hodlen.
- witje
Verstandigstefan740 schreef: 10 jan 2018, 12:12 Ik heb het na 3 weken actief te zijn ook opgegeven om nog alles te blijven lezen. Ik heb een prima portfolio. Nu hodlen.

-
- Mark W. Scholten
Precies, had ik ook begrepen. Tijd zal het leren.WJ schreef: 10 jan 2018, 10:11 Krijgen ze op wallstreet bonussen, men denkt dat er wat in Crypto gestopt gaat worden.
- Rivanov
- Auto: '22 BMW F40 118i M-Sport
Vrijdag is het payday op Wall Street. 

- MParallel
- Auto: BMW
Het lijkt dan wel op een USB stick, technisch toch even wat anders.Frank_Sch schreef: 09 jan 2018, 18:46 Nog even over die Ledger. Waarom eigenlijk niet een usb-stick kopen bij whatever welke tent en daar dan je software wallets opzetten? Ik zie zo even niet waarom dat veel minder veilig is.
Rest van me ETH's verkocht. Begin december gekocht voor €4xx. Inmiddels over de €1100 op Kraken.
Toch leuk bedragje verdient in iets meer dan een maand.
-
OnlineJdBn
Dus... wat te kopen vandaag/morgen? Twijfel nog steeds aan ETH, baal nogal dat ik vorige week niet wat gekocht heb. Wel erg blij dat ik die Ripple op de top verkocht heb

- Robin Hartog
Wat wellicht nog wel interessant is, deze tip kreeg ik net: Siacoin (SC). De Hardfork komt er aan en het heeft nu een lekkere dip. Even wat Siacoin kopen en na de fork weer verkopen.
-
OnlineJdBn
Maar die kan ik denk ik niet kopen via Kraken.com... Heb me eerlijk gezegd nog niet verdiept in het kopen van muntjes op andere exchanges dus ik hoopte het een beetje bij het aanbod van Kraken te houden.Robin Hartog schreef: 10 jan 2018, 16:33 Wat wellicht nog wel interessant is, deze tip kreeg ik net: Siacoin (SC). De Hardfork komt er aan en het heeft nu een lekkere dip. Even wat Siacoin kopen en na de fork weer verkopen.
- Robin Hartog
Mocht je toch geïnteresseerd zijn in het kopen van muntjes op andere exchanges: als je weet hoe het moet op Kraken, dan weet je ook hoe het moet op andere exchanges. Als je bijvoorbeeld een account op Poloniex aanmaakt en vanuit Kraken wat muntjes (ETH zou ik aanraden) naar Poloniex stuurt d.m.v. de deposit functie op Poloniex, dan kun je daar wisselen naar SC.JdBn schreef: 10 jan 2018, 16:38Maar die kan ik denk ik niet kopen via Kraken.com... Heb me eerlijk gezegd nog niet verdiept in het kopen van muntjes op andere exchanges dus ik hoopte het een beetje bij het aanbod van Kraken te houden.Robin Hartog schreef: 10 jan 2018, 16:33 Wat wellicht nog wel interessant is, deze tip kreeg ik net: Siacoin (SC). De Hardfork komt er aan en het heeft nu een lekkere dip. Even wat Siacoin kopen en na de fork weer verkopen.

- Sander-E46
Wat denken jullie dat een realistische waarde gaat zijn die digibyte gaat aannemen?