En verplaatst naar “mijn auto”

Hier heb ik het apparaat net opgehaald vd luchthaven en naar Barr al Jissah gereden. Hij’s wel groot heeey!tomgtr schreef: 10 jan 2018, 09:30 Ik ga met m'n 2 kids februari 2 weken naar Oman en heb zo'n ding gehuurd. Geweldige dingen. Veel plezier ermee. Maat van me in Estland heeft zo'n ding al een jaar of 10 vanaf nieuw. Eigenlijk nooit iets mee gehad qua problemen.
Beetje of topic maar ik ben ook wel geïnteresseerd in Oman. Is het veilig daar? Lijkt mij lekkere temperatuur daar in onze winter, beter dan zuid Spanje bijv. Is er ook wat cultuur?tomgtr schreef: 11 jan 2018, 19:47 Gaaf. Veel plezier. Ik doe 2 nachten Shangri La,, 1 nacht in desert night camp, 2 nachten in Anantara in bergen, 1 nacht in tent bij Turtle beach, dan via kustweg van Sur terug naar Muscat om daar nog 4 nachten in Shangri La te zitten. Open maar gauw een topic met mooie foto's
Kan je nagaan als je met je Defender gaat en er moeten een berg reserve onderdelen mee, wordt het ook niet goedkoper van.....allen schreef: 11 jan 2018, 21:25 Gaaf heren!
Oman had ik naar gekeken. 14 daagse 4x4 reis met zo’n ding als Stefan. Was toch nog even schrikken van de prijs.
Los daarvan: extreem gematigde vorm van moslims (Ibadisme), vrijwel iedereen spreekt (een beetje) Engels, lage bevolkingsdichtheid, genoeg welvaart, dus geen onvrede en criminaliteit. Erg fascinerend land!tomgtr schreef: 11 jan 2018, 21:24 Oman is mega veilig. Service niveau is heel hoog. Niet zo hoog als VAE maar doet niet veel voor onder. Dubai is tophotels, lekker weer en shoppingmalls. Full stop. Oman heeft zoveel meer te bieden. Prachtige natuur, van alle AG landen waar ik geweest ben de aardigste mensen (samen met Bahrain). En dan nog een groot verschil, nog heel traditioneel. Geen wolkenkrabbers, meer dan 6 verdiepingen mag niet. Auto's moeten in Muscat schoon zijn of je krijgt een boete. Echt een aanrader.
Heel veel foto’s van Oman heb ik niet, wel veel van dochtertje. Toch een ander soort vakantie met zo’n kleintje meetomgtr schreef: 11 jan 2018, 19:47 Gaaf. Veel plezier. Ik doe 2 nachten Shangri La,, 1 nacht in desert night camp, 2 nachten in Anantara in bergen, 1 nacht in tent bij Turtle beach, dan via kustweg van Sur terug naar Muscat om daar nog 4 nachten in Shangri La te zitten. Open maar gauw een topic met mooie foto's
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, Cuprafan_123, k33z, KoenM, matthyssie, SvB, TurboClouseau en 21 gasten