Kocht begin december 10 stuks LTC voor 85 euro per stuk, nu 191 euro. Trekt niet bij inderdaad.ErikS schreef: 04 jan 2018, 15:01 Waar ik het meest van baal is LTC. Die trekt maar niet bij. Verder hoor je mij niet klagen...

Kocht begin december 10 stuks LTC voor 85 euro per stuk, nu 191 euro. Trekt niet bij inderdaad.ErikS schreef: 04 jan 2018, 15:01 Waar ik het meest van baal is LTC. Die trekt maar niet bij. Verder hoor je mij niet klagen...
Ja, ik kocht op het 'verkeerde' moment helaas. Maar gelukkig maak ik me daar niet druk om. Ik ga deze week op een goed momemt de LTC verkopen & alles in een Stratisdip stoppen. Denk dat ik dan sneller mijn investering terug heb.
Geen punt! Bij Karwei....tomgtr schreef: 04 jan 2018, 16:46 Ja, denk dat ik het daar maar op hou dit jaar, beter wordt het niet.
Hoe is het met jouw crypto portefeuille eigenlijktomgtr schreef: 04 jan 2018, 16:46 Ja, denk dat ik het daar maar op hou dit jaar, beter wordt het niet.
Is wel vaker met jou dit soort not-hodl actiesdvh schreef: 03 jan 2018, 19:39 Stomme ripple. Duizenden van gehad, deden niks .. en nu.. duizenden euro's waard
Wellicht in ander verband verteld of niet helemaal begrepen ? Volgens mij ging het erom dat een munt zoals Stratis niet weer snel zou verschijnen die van paar cent naar paar euro zou gaan. Het probleem met Ripple is vrij duidelijk. Het is een techniek, meer dan een munt. Er zijn nu 38 miljard munten. Die zijn aangekocht voor (ik roep wat) gemiddeld 0,01 schat ik dus zit daar dan non fictief $380 miljoen in. Doordat de waarde zo wordt opgeblazen stijgt de market cap door het volume naar ongekende (fictieve) hoogte. $128 miljard !!dvh schreef: 03 jan 2018, 20:49 Toen ik er nog duizenden had... toen werd mij verteld dat dat niet kon. Want market-cap , volume , whatever... Zo zie je maar.. niet teveel naar andere luisteren.
Dat Ripple is ook lekker makkelijk..
"We verzinnen een nieuwe cryptocurrency die niet gemined kan worden. We geven 100 billion Ripples uit. Alles initieel in ons bezit (20 % van de ontwerpers, 80 % naar Ripple Labs). Now, give us your money!"
![]()
Nu zal ik 't systeem ongetwijfeld niet goed snappen, maar 't klinkt alsof de eigenaren cq. Ripple Labs hier gebakken lucht verkopen en er stinkend rijk van wordt
Bitcoin en andere minable coins komen tenminste uit het "niets" zonder dat er een bepaalde instantie rijk van de uitgifte van de coins wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten