Gebeld met de dealer waar ik de auto gekocht heb (150 km bij me vandaan) Met de vraag wat te doen.De oplossing was simpel,we komen wel naar je toe en ruilen hem met een leenauto.Na een half uurtje weer telefoon helaas gaat vandaag niet meer lukken,het word morgen.Mijn verhaal dat ik m'n auto morgen echt nodig hd werd beantwoord met excuses maar de vriendelijke dame kon het echt niet regelen.Ik balen natuurlijk(k#t audi dealer ,had ik maar weer een BMW gekocht) maar na een half uur kwam ik op het,voor mij wijze,besluit om de directeur eens te bellen om m'n beklach te doen over de slechte service.Hij was het helemaal met me eens en zei:over 2 uur staat er iemand bij je met een leenauto.
Word ik eind van de dag gebeld met de mededeling dat er iemand met een S8 staat en die komt de RS4 omruilen 8) 8) .Onwijs natuurlijk!!! .Even bellen om m'n beklag tedoen en je krijgt gelijk de allerduurste audi op de stoep .
Hoe rijd dat??
Super natuurlijk!! Vandaag 700 km mee gereden.Er zitten volgens mij alle opties op die je maar kan bedenken:Massagestoelen,B&O audio (Speakertjes komen uit het dash omhoog) Keramische remmen,alcantara hemel en verder alles wat erop hoort.
De 10 cilinder trekt er goed aan maar om te zeggen wat een snelheid,nee dat gevoel heb ik niet echt.Wat wel knap is is de onwijze bochtsnelheden die te halen zijn met zo'n grote bak!!
Hoge snelheden zijn geen probleem de auto blijft rotsvast liggen en is super stil. De top is 272 op de teller en dan loopt hij super rustig en bijna geen windgeruis!!!
Kortom een Topreisauto!!
Zou dit wat voor me zijn?? Op dit moment absoluut niet.Hoewel het een heerlijke auto is mis ik nu al de sportiviteit van de RS4.
Ook aan het geluid van de 10 pitter kan ik niet wennen (ook bij de M5 niet).Boven in toeren is er wel een huil te bekennen maar absoluut niet die hamerende 8 cilinder roffel!!!
Ook de snelheid is niet te vergelijken met de RS4 die is echt een stuk sneller.