Het grote DF cryptocurrency topic
-
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
XRP gaat veel hoger dan 5 euro eindigen in 2018.....mark my words
- dvh
Toen ik er nog duizenden had... toen werd mij verteld dat dat niet kon. Want market-cap , volume , whatever...
Zo zie je maar.. niet teveel naar andere luisteren.
- Camiel
- Auto: BMW 125i E82 Coupé
SameCamiel schreef: 26 dec 2017, 15:06 helaas duizend XRP verkocht tegen $0.25/st twee dagen voor de grote stijging, dat was een makkelijke €750 aan waarde geweest

- Riceaux
Daarom HODL tot je je eigen doel hebt bereikt en daarna niet meer naar kijken. 

- Camiel
- Auto: BMW 125i E82 Coupé
Amen! Laat die Ripple maar stijgen.
Een dag of wat geleden voor de grap 200 Stellar gekocht @ $0.20, die gaat inmiddels ook wel lekker.
Een dag of wat geleden voor de grap 200 Stellar gekocht @ $0.20, die gaat inmiddels ook wel lekker.
-
Toen ik in mei '17 muntjes was aan het uitkiezen dacht ik net, he da's interessant: een coin die vriendjes is met de banksector. Dat is uiteindelijk de toekomst, want ofwel gaan de Goldman Saches en JP Morgans ze zelf maken ofwel kiezen ze een blockchain technologie die in hun boot past.e30touring1990 schreef: 03 jan 2018, 20:10 eens met eerder genoemde opmerkingen over dat het juist tegen het principe van btc ingaat etc icm decentralisatie. Ik vind dat ook de kant van xrp die "jammer" is.
qua praktische toepassing ben ik het wel met Kees eens en denk ik dat realistisch gezien het wel die kant op kan gaan met xrp als een soort "veilige" oplossing. vwb de koers, EUR 5 per stuk zou natuurlijk lekker zijn, heb ze net iets later gekocht dan jij dan. even uit mijn hoofd rond de 0,18
Niemand hier die toch echt dacht banken gingen verdwijnen door bitcoin? De wereld wordt bestuurd door bankiers.
- WJ
Die berekening was toen waarschijnlijk op de marketcap van toen gemaakt, maar ondertussen zit er zoveel meer geld in het hele crypto gedoe dat de nummertjes weer wat hoger uit kunnen vallen.dvh schreef: 03 jan 2018, 20:49 Toen ik er nog duizenden had... toen werd mij verteld dat dat niet kon. Want market-cap , volume , whatever...
Het 'andere' grote geld gaat gewoon van BTC naar Monero, en niet naar Ripple. haha
https://www.bloomberg.com/news/articles ... r-currency
-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Het Bloomberg artikel stelt dat privacy coins zoals met name Monero criminelen aantrekt. Bitcoin is wat dat betreft veel makkelijker traceerbaar. Niks over Verge als privacy coin, teken aan de wand?
-
Vannacht Stratis 14.45€!
-
Oh ik zeker wel! Met de techniek is het straks mogelijk om geen tussenpartij te hebben. Waarom zou ik die tussenpartij dan willen hebben? Als je contant betaald roep je er toch ook geen derde persoon bij om hem dat geld te geven zodat hij het aan de uiteindelijke ontvanger kan geven.Jussi schreef: 03 jan 2018, 21:58
Niemand hier die toch echt dacht banken gingen verdwijnen door bitcoin? De wereld wordt bestuurd door bankiers.
Banken zullen niet verdwijnen maar zich meer op andere zaken richten. Leningen/hypotheken en ze zullen ook met online wallets voor cryptocurrency komen zodat de overstap voor de massa minder eng is.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
2,5 miljard mensen wereldwijd hebben nu geen bankrekening maar veelal wel een mobiele telefoon. Die hebben geen bank nodig straks om onderling te betalen.
-
Ripple stijgt flink door zo.
- MParallel
- Auto: BMW
Hoor niemand meer over ETH. Die gaat de laatste paar weken niet onaardig.
- Peter Tunissen
ETH, DGB, STRAT zijn (op het moment…) allemaal een beetje dezelfde soort munten qua waarde, het stijgt gewoon gestaag door t.o.v. de Bitcoin en die stijgt met pieken en dalen ook door, dus eigenlijk heb je dubbel winst, zonder hele grote directe risico's.
Ik heb de afgelopen weken ongeveer alle munten gehad en weer verkocht, maar merk bij deze drie dat het best rustig is, als je ze hebt. Scheelt 10x per uur de koersen checken t.o.v. die muntjes die + of - 40% doen als je even 5 minuten aan het werk bent…
Ik heb de afgelopen weken ongeveer alle munten gehad en weer verkocht, maar merk bij deze drie dat het best rustig is, als je ze hebt. Scheelt 10x per uur de koersen checken t.o.v. die muntjes die + of - 40% doen als je even 5 minuten aan het werk bent…

-
Vind die kleine muntjes ook wel heel erg lastig hoor, je blijft er maar naar kijken.
Neem nu TRX, al ruim +100% in 24 uur.... Wat is het juiste moment om uit te stappen.
Neem nu TRX, al ruim +100% in 24 uur.... Wat is het juiste moment om uit te stappen.
-
Waar ik het meest van baal is LTC. Die trekt maar niet bij. Verder hoor je mij niet klagen...
- Barend
- Auto: F20 m135i
Dat komt nog wel.. Ik had natuurlijk moeten verkopen toen ik op de 300 stond. Maar ik heb er nog wel vertouwen in.ErikS schreef: 04 jan 2018, 15:01 Waar ik het meest van baal is LTC. Die trekt maar niet bij. Verder hoor je mij niet klagen...
Als iedereen zijn BTC bij de volgende dip even in LTC zou willen stoppen? Dank!

-
Ow ja, ik HODL ze ook wel. Ik ga voorlopig alleen geld erin stoppen. Stratis verwacht ik gewoon veel van.
- WJ
Als we dat wisten.k33z schreef: 04 jan 2018, 14:39 Vind die kleine muntjes ook wel heel erg lastig hoor, je blijft er maar naar kijken.

Wat je kan doen is de winst die je nu gemaakt heb eruit halen, of je orginele inleg. Dondert die munt dan weer in elkaar dan heb jij iig je geld te pakken wat je weer verder kan investeren. Gaat die door blijf je er van mee profiteren. (en als die in elkaar dondert kan je dan ook gewoon wachten tot die over een paar weken/maanden weer omhoog komt, dat geld mis je dan toch niet)
Die winst kan je dan (afhankelijk van wat je doel is); Uit laten betalen, of in een andere nieuwkomer investeren, of je stopt het in een munt die je de komende maanden/jaren wil houden omdat je denkt dat die heel groot gaat worden.
Zo probeer ik dus elke keer de winsten in 1 munt te stoppen en hier en daar de hype mee te rijden.

Beetje voor jezelf een doel stellen wat je wil is wel belangrijk en heeft mij iig wel geholpen. Anders ga je aan de "gold rush" ten onder. hehe
- tomgtr
Ik denk dat "een doel"in beleggen juist dodelijk is. Enige doel is winst maken. Een doel van een bepaalde winst of prijs die je wil hebben om uit te stappen is vaak een erg emotionele en weinig rationele beslissing.
- WJ
Meer een doel als je focussen op bepaalde munten, je aandeel in ETH bijvoorbeeld verhogen. "probleem" met crypto op het moment is het door de bomen het bos niet meer zien. Hierdoor kan je een hoop verdienen maar ook een hoop kwijtraken in bepaalde pump en dump acties, en shitcoins die een dump nooit meer teboven kunnen komen.tomgtr schreef: 04 jan 2018, 15:28 Ik denk dat "een doel"in beleggen juist dodelijk is. Enige doel is winst maken. Een doel van een bepaalde winst of prijs die je wil hebben om uit te stappen is vaak een erg emotionele en weinig rationele beslissing.
- tomgtr
- MParallel
- Auto: BMW
ETH gaat weer lekker. Samen met een vriend een handje vol van. Op dit moment zo ongeveer de inleg verdubbeld.
Gaat alleen nog aardig wat fees af.
Die tradesites zullen met die vele transacties wel geld als water binnen halen.
Gaat alleen nog aardig wat fees af.
Die tradesites zullen met die vele transacties wel geld als water binnen halen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Goed punt Tom.
- tomgtr
Ja, denk dat ik het daar maar op hou dit jaar, beter wordt het niet.