Het grote DF cryptocurrency topic
-
Onlinematthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
Stuur maar naar mij, maak ik t wel over 

-
- Auto: M3 F80
Had vanmorgen wat in TRON (TRX) gestopt. 90% gestegen vandaag 

- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
betere timing kun je niet hebben haha!
- Macboy
Helemaal mee eensErikS schreef: 02 jan 2018, 11:17 Ik ga nu voor Stratis. Als je kijkt wat de grote ICO update heeft gedaan met NEO verwacht ik daar gewoon een stabiele stijging. Tot nu toe heb ik gewoon met Stratis een stabiel gevoel. Stabiele stijging, fatsoenlijk bedrijf, geen tweets om de prijs op te schudden & oproer te maken.

- witje
Dikke Bitcoin pump dus hou rekening met altdumps. Buy the dip 

-
Heeft iemand nog wat tips voor me heb wen aantal doge en ether, nu wil ik deze verkopen waar kan ik dat het beste doen en waarom zit er veel verschil in de koersprijs en verkoopprijs. En welke site kan ik het beste gebruiken om te kopen en welke wallet voor diversen altcoins?
- Philipoo
Hoe weet je dit? Alles is vandaag keihard gestegen toch?
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Trading pairs, meeste alts zijn gekoppeld aan BTC dus als BTC stijgt, dan stijgen die ook mee.
Benieuwd of BTC weer eens een tijdje blijft stijgen, moeizame laatste paar weken. Wordt bijna saai.

- Philipoo
Maar witje heeft het juist over altdumps toch? Stratis ging net overigens wel een flink stuk omlaag. Misschien maar wat bijkopen..Wouter81 schreef: 02 jan 2018, 21:28Trading pairs, meeste alts zijn gekoppeld aan BTC dus als BTC stijgt, dan stijgen die ook mee.
Benieuwd of BTC weer eens een tijdje blijft stijgen, moeizame laatste paar weken. Wordt bijna saai.![]()
- MartijnGizmo
- JdBn
- Auto: F31 330d & Golf mk1 Cabriolet
Ik had na die enorm vette week van Stratis wat gekocht, vervolgens deed ie niks meer...Philipoo schreef: 02 jan 2018, 21:37Maar witje heeft het juist over altdumps toch? Stratis ging net overigens wel een flink stuk omlaag. Misschien maar wat bijkopen..Wouter81 schreef: 02 jan 2018, 21:28Trading pairs, meeste alts zijn gekoppeld aan BTC dus als BTC stijgt, dan stijgen die ook mee.
Benieuwd of BTC weer eens een tijdje blijft stijgen, moeizame laatste paar weken. Wordt bijna saai.![]()

-
- Auto: Alpina B3s cabrio 2011
Lees een aantal pagina’s van dit draadje door en je hebt bijna alle antwoorden.Bmw m schreef: 02 jan 2018, 20:03 Heeft iemand nog wat tips voor me heb wen aantal doge en ether, nu wil ik deze verkopen waar kan ik dat het beste doen en waarom zit er veel verschil in de koersprijs en verkoopprijs. En welke site kan ik het beste gebruiken om te kopen en welke wallet voor diversen altcoins?

- WJ
- e30touring1990
hahah mooi plaatje. dat geldt zeker voor xrp. ben begin 2017 ingestapt en eigenlijk weinig gebeurd maandenlang, tot een paar weken terug. ben blij dat ik t gewoon had 'afgeschreven' en gewoon laten staan. nu opeens 800% rendement oid op begin inleg.
- Nickvl
- Auto: E81 130I
haha geniaal hoop ook op een dergelijk koersstijging bij Verge, blijft risicovol die kleine muntjes t kan zo weer helemaal niks waard zijn. Maar laten we eerlijk zijn dat maakt het juist leuk 

-
Gister iotchain gekocht, nu 80% hoger. Mazzel, maar wel een coin om in de gaten te houden.
Er zijn natuurlijk ook een hoop vage coins met veel geschreeuw en weinig onderliggende waarde. Lastig om goede keuzes te maken.
Er zijn natuurlijk ook een hoop vage coins met veel geschreeuw en weinig onderliggende waarde. Lastig om goede keuzes te maken.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Iemand enig idee waar ik nog (enigszins snel) en veilig Ripple kan kopen?
-
Los van de leuke stijgingen lately snap ik niet wat mensen in Ripple zien. Het doet precies wat ik namelijk niet wil... het is niet echt decentraal en het wordt omarmd door banken. Het vette aan cryptocurrency is juist dat het decentraal is waardoor je banken (je weet wel, die bedrijven met bankiers die zo onbetrouwbaar zijn als de pest, terwijl we nu niet zonder kunnen zodat overheden ze moeten opkopen als ze een grote screw up maken waardoor je alsnog indirect voor hun fuckups betaald) buitenspel zet. Het omarmen door banken vind ik daarom een nadeel ipv voordeel. Het geeft mij het gevoel dat het daarom behoorlijk overgewaardeerd is. Correct me if I'm wrong.
-
Ik weet niet of je gelijk hebt Tom, maar ik zie het precies zo.
- Riceaux
Mee eens Tom!
Volgens een conspiracy theory gebruiken banken/overheden om ook controle te krijgen binnen de crypto wereld. Ze willen Ripple zo ver laten stijgen dat ze een groot deel Ether en BTC over kunnen nemen. Nou ben ik niet zo'n fan van conspiracy theory's, maar zoals jij zegt gaat Ripple tegen alle voordelen van crypto's in en blijft het toch stijgen.
Volgens een conspiracy theory gebruiken banken/overheden om ook controle te krijgen binnen de crypto wereld. Ze willen Ripple zo ver laten stijgen dat ze een groot deel Ether en BTC over kunnen nemen. Nou ben ik niet zo'n fan van conspiracy theory's, maar zoals jij zegt gaat Ripple tegen alle voordelen van crypto's in en blijft het toch stijgen.
- WJ
Ja omdat het mensen geen ene ruk kan schelen, die zien centen omhoog gaan en springen allemaal op de hypetrain.
-
+1 dit dusWJ schreef: 03 jan 2018, 19:26 Ja omdat het mensen geen ene ruk kan schelen, die zien centen omhoog gaan en springen allemaal op de hypetrain.
- dvh
Stomme ripple. Duizenden van gehad, deden niks .. en nu.. duizenden euro's waard
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Toch denk ik ook dat grote bedrijven niet zonder een goed samenspel kunnen met hun bank.
Die bank schuift Ripple naar voren als oplossing voor de lange transactie tijden. Banken hebben gewoon veel macht om ook bepaalde zaken “op te leggen” bij hun klanten.
Ik denk dan ook dat XRP echt nog veel verder gaat stijgen en juist het hele Swift systeem overneemt en ervoor zorgt dat je straks wereldwijd bankbetalingen zal doen via Ripplenet.
Ik denk zelf dat de koers nog in 2018 richting de €5 per stuk kan gaan. Ook wishfull thinking daar ik ze voor 0,06 per stuk had gekocht lol
Die bank schuift Ripple naar voren als oplossing voor de lange transactie tijden. Banken hebben gewoon veel macht om ook bepaalde zaken “op te leggen” bij hun klanten.
Ik denk dan ook dat XRP echt nog veel verder gaat stijgen en juist het hele Swift systeem overneemt en ervoor zorgt dat je straks wereldwijd bankbetalingen zal doen via Ripplenet.
Ik denk zelf dat de koers nog in 2018 richting de €5 per stuk kan gaan. Ook wishfull thinking daar ik ze voor 0,06 per stuk had gekocht lol
- e30touring1990
eens met eerder genoemde opmerkingen over dat het juist tegen het principe van btc ingaat etc icm decentralisatie. Ik vind dat ook de kant van xrp die "jammer" is.
qua praktische toepassing ben ik het wel met Kees eens en denk ik dat realistisch gezien het wel die kant op kan gaan met xrp als een soort "veilige" oplossing. vwb de koers, EUR 5 per stuk zou natuurlijk lekker zijn, heb ze net iets later gekocht dan jij dan. even uit mijn hoofd rond de 0,18
qua praktische toepassing ben ik het wel met Kees eens en denk ik dat realistisch gezien het wel die kant op kan gaan met xrp als een soort "veilige" oplossing. vwb de koers, EUR 5 per stuk zou natuurlijk lekker zijn, heb ze net iets later gekocht dan jij dan. even uit mijn hoofd rond de 0,18