Zelf gelukkig altijd binnen wet mulder gebleven dus geen bijzondere verhalen van mijn kant hier

Dat wordt een makkie, 7500 tsssssssssssssssssssssss en nog guldens ook.Macboy schreef: 02 jan 2018, 10:24 Die van Bob en Robin
Blik op de Weg M5 stond op Hfl 7500,- destijds dus die zal ook niet snel ingehaald worden.
Stoer verhaal zegmatthyssie schreef: 02 jan 2018, 16:22 In de 5,5 jaar dat ik m'n rijbewijs heb in het begin 2 kleine boetes gehad (€33 en €170). Helaas paar maanden terug gelaserd in de 130i met 32 te hard binnen de kom. €370. Grootste nadeel is dat ik op m'n 17e m'n rijbewijs heb gehaald en dus 7 jaar beginnend bestuurder. Betekent dat dit me een punt kost.
Tegenwoordig gaat CBR al bij 2 punten je rbw schorsen en mag je komen laten zien dat het wel vertrouwd is dat je autorijdt. Dus nog zo'n dom grapje en ik mag komen opdraven.![]()
Ergste is nog dat de overtreding gewoon in woon-werkverkeer was. Dan word ik liever gepakt met het driften van een klaverblad, had ik er tenminste wat plezier van.![]()
![]()
Wat heb jij uitgevreten, Freddy ?Luco schreef: 02 jan 2018, 16:47Dat wordt een makkie, 7500 tsssssssssssssssssssssss en nog guldens ook.Macboy schreef: 02 jan 2018, 10:24 Die van Bob en Robin
Blik op de Weg M5 stond op Hfl 7500,- destijds dus die zal ook niet snel ingehaald worden.
Komt er ook een prijs voor de hoogste acceptgiro![]()
Niet helemaal zal hem binnenkort eens inscannenJP schreef: 02 jan 2018, 17:02Wat heb jij uitgevreten, Freddy ?Luco schreef: 02 jan 2018, 16:47Dat wordt een makkie, 7500 tsssssssssssssssssssssss en nog guldens ook.Macboy schreef: 02 jan 2018, 10:24 Die van Bob en Robin
Komt er ook een prijs voor de hoogste acceptgiro![]()
heb je de lokale veldwachter op zijn varken ingehaald terwijl jij al zingend op de Z1300 reed, met Jolanda naakt in de zijspan ?
Philipoo schreef: 02 jan 2018, 20:26
Collega van me is ooit z'n rijbewijs 6 maanden kwijt geweest, omdat die dronken op een snorfiets zonder motor naar huis fietste..
Och ja, omdat ik natuurlijk jong ben is het stoerdoenerij. Geen verkeersinzicht, roekeloosheid en ik ben de reden waarom autoverzekeringen onder je 23ste zo duur zijn.
Gebruikers op dit forum: Hielke, Majestic-12 [Bot] en 4 gasten