Het grote DF cryptocurrency topic
- WJ
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
En al helemaal geen litebit, die is al 3x gehacked dit jaar.. (waren wel de naw gegevens en transacties, niet de wallets)
- Henk Jan
Met de 2FA zou het (relatief) veilig moeten zijn.WJ schreef: 29 dec 2017, 14:05 En al helemaal geen litebit, die is al 3x gehacked dit jaar.. (waren wel de naw gegevens en transacties, niet de wallets)
Eens dat offline nog altijd het meest veilig is.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik het goed begrijp worden transacties vanaf het litebit tegoed direct uitgevoerd.
Misschien handig om dan een klein deel waarmee je snel wilt schakelen op litebit te laten staan?
Misschien handig om dan een klein deel waarmee je snel wilt schakelen op litebit te laten staan?
-
OnlineMartijn_bmw
thnx! dan ga ik ze nog even naar mijn eigen wallet zetten zo als ze binnen zijn op mijn litebit wallet 

-
Tsja, wallet is safer als je je seed van de wallet niet weggeeft. Bij een Exchange of Libit wallet als ze gehacked worden ben je alles kwijt. Google maar eens op Nicehash hack
Ik gebruik zelf de electrum wallet 2.4.1. nog.

- juliusvbebber
- Auto: BMW e36 M50B28
Berichtje van Verge: ik ben benieuwd, wordt misschien een lekker begin van 2018!
Dear community,
First of all thank you for the support and the amazing growth that we as Verge have seen in the last months.
This shows that Verge is actually an open source community based privacy coin.
This group has been made to push notifications about official news from Verge.
Also, we will be doing our best to highlight fake news so that you as a community will know what is real and fake.
Many of you have joined one of our channels, please look at this channel before pushing any fake news into these groups.
This creates intense FUD and people will sell their holdings and that is something we wan't to avert.
About the final update of Wraith Protocol.
The head developer Sunerok (known as verge dev on telegram) has said multiple times that the update will occur Q4 2017.
This means that the team has the time to upload this update until December 31th. So please relax and hold on.
These kinds of protocols take a huge amount of time to create and at this moment he is working on some minor details before it will be uploaded.
On December 28th Sunerok publicly said that Verge is still on track for Q4 2017 and people shouldn't be too worried.
The 2 billion rich list sensation
Many of you are looking at the rich list no.1 holder. It has more than 2 billion Verge in their wallet.
Sunerok has told that this is an exchange wallet. This is used for a website(s) to sell Verge.
So there is no whale and no need to panic.
Greetings
Verge team
Dear community,
First of all thank you for the support and the amazing growth that we as Verge have seen in the last months.
This shows that Verge is actually an open source community based privacy coin.
This group has been made to push notifications about official news from Verge.
Also, we will be doing our best to highlight fake news so that you as a community will know what is real and fake.
Many of you have joined one of our channels, please look at this channel before pushing any fake news into these groups.
This creates intense FUD and people will sell their holdings and that is something we wan't to avert.
About the final update of Wraith Protocol.
The head developer Sunerok (known as verge dev on telegram) has said multiple times that the update will occur Q4 2017.
This means that the team has the time to upload this update until December 31th. So please relax and hold on.
These kinds of protocols take a huge amount of time to create and at this moment he is working on some minor details before it will be uploaded.
On December 28th Sunerok publicly said that Verge is still on track for Q4 2017 and people shouldn't be too worried.
The 2 billion rich list sensation
Many of you are looking at the rich list no.1 holder. It has more than 2 billion Verge in their wallet.
Sunerok has told that this is an exchange wallet. This is used for a website(s) to sell Verge.
So there is no whale and no need to panic.
Greetings
Verge team
-
Ik heb overigens een klaagmail eruit gedaan naar Anycoin vanwege de trage betalingen.
Ineens de dag er na twee betalingen binnen & degene die ik vandaag heb verkocht staan al op de rekening!
Typisch......
Ineens de dag er na twee betalingen binnen & degene die ik vandaag heb verkocht staan al op de rekening!
Typisch......
- WJ
Bij iedereen, vorige week donderdag verkocht, woensdag verkocht en gister verkocht en dat stond er allemaal gister op.
-
Ja, komt door de kerst uiteraard.WJ schreef: 29 dec 2017, 19:58 Bij iedereen, vorige week donderdag verkocht, woensdag verkocht en gister verkocht en dat stond er allemaal gister op.
Maar meer die betaling van vandaag. 'S morgens verkopen, 's middags erop. (en was geen 1500€ plus)
Overigens net nog wat LTC gekocht om mijn gemiddelde 'inkoop prijs' van die wat te drukken.
LTC schiet niet echt op eerlijk gezegd, maar ze worden vanzelf weer hoger in prijs.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
-
-
Marc R schreef: 28 dec 2017, 20:36 Ik heb imn 3 dagen 50% winst geboekt op de XRP, toch een leuke vakantie.
Maar goed zoals ik al zei ik hou ze voor de lange termijn, of ik ga lekker scoren of het is weg.![]()

- Riceaux
Ripple gaat wel erg lekker inderdaad. Ben benieuwd wanneer die een correctie krijgt/instort.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
die stort niet meer in, die gaat naar $7 per stuk....... wishful thinking......
-
Alle XRP bezitters kunnen mooi nog ff een Porsche bestellen voor oudjaar!
-
Vannacht nog de 2,78$ aangetikt, gaat natuurlijk effe te hard en die spanning moet er ff uit.
Januari de sprong naar 5$ of hoger.... zou leuk zijn..... maar k verwacht t niet (zo snel)
Januari de sprong naar 5$ of hoger.... zou leuk zijn..... maar k verwacht t niet (zo snel)
- Fernando
Heb net nog ff wat Verge gekocht. Lekker Hodlen en we zien wel waar het schip strandt...
- Mark W. Scholten
Flinke dips vandaag weer. Ondertussen ook wat extra geld ingezet op Verge en Ripple.
-
Interessant idd, thanks voor de tip! Account aangemaakt op coinmarkets en wat ECA gekocht.535d schreef: 28 dec 2017, 23:26Ik geloof ook in een nieuw project, Electra. Lees er maar eens over.Dwarsligger schreef: 28 dec 2017, 23:06 @535d: mooi om te zien dat je zo in Verge gelooft. Ik heb gehold, maar bijkopen doe ik niet. Ben heel beniewd wat XVG gaat doen en hoe het nu precies zit met het Wraithprotocol..we gaan het vannacht/morgen wel zien.
Voor nu hold ik de XVG, XRP en DGB ook. Ben benieuwd!
-
Het zal mij benieuwen: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE
Ooit kocht ik 21000 XVG voor 150 euro. Paar winstnemingen gedaan op hoogtepunten, heb er nog 6000. Ben benieuwd of het nog volgend jaar boven de dollar komt.
Ooit kocht ik 21000 XVG voor 150 euro. Paar winstnemingen gedaan op hoogtepunten, heb er nog 6000. Ben benieuwd of het nog volgend jaar boven de dollar komt.
-
OnlineMartijn_bmw
WoW dat zijn er helemaal veel
ik heb er 1250 voor 150eur.
Maar evengoed leuke marge mocht die ooit echt doorstijgen en als je zelf iets hebt is het ook leuker om alles er omheen te volgen

Maar evengoed leuke marge mocht die ooit echt doorstijgen en als je zelf iets hebt is het ook leuker om alles er omheen te volgen

-
Klopt ik kocht er toen 120000 stuks voor 704 Euromark123 schreef: 31 dec 2017, 09:57 Het zal mij benieuwen: https://travis-ci.org/vergecurrency/VERGE

-
Helemaal netjes. Mooie winst van 20k....ben benieuwd wat wraith gaat doen (als het komt). Ik ben er nog niet uit of ik ga verkopen op een high of gewoon 2018 aan ga kijken.
-
Afgelopen week 150 ZCL gekocht voor 20 USD, 2 dagen later verkocht voor 120 USD. Mooie quick win.
Net maar even een IPhone X gekocht om het weer wat in de oude economie te pompen
Net maar even een IPhone X gekocht om het weer wat in de oude economie te pompen

-
ECA gaat lekker, 230% afgelopen 24 uur. Ik geloof wel in de coin vanwege de distributie. Ik ben van plan om bij te kopen, verwacht niet dat hij nog zakt naar het oude niveau van 3 dagen geleden.