Bericht
door Ti-Tourist (Erik) » 11 jul 2007, 23:11
Statement: Christian Albers moet blij zijn dat hij niet meer voor Spyker rijdt.
Het is heel simpel: "Es sind einfach keine Köhle da..." En da's niet iets van de laatste tijd, gewoon vanaf dag 1. Bij de eerste test van Spyker dit jaar, moest Colin Kolles al de creditcard trekken om te voorkomen dat een van de motorhomes niet in beslag werd genomen. En dan zat er al nieuw geld in...... Men hoopte vorig jaar voldoende centen binnen te halen, maar helaas pindakaas..... Niet gelukt.
Huidige situatie:
- Hoofd Verkoper Luchtkastelen - Dhr. V. Mueller is "ge-herpositioneerd" Hij haalde de mensen / geld binnen. 1 kip geslacht.
- Wie is binnen Spyker de baas? Mol? Gascogne? Wat doet Kolles daar nog terwijl de tent (schijnbaar) niet meer van hem is? Wie bepaalt waaraan het geld wordt besteed....?
- Albers exit. Verlies aan NL profiel in team = minder geld. 2e kip geslacht. Achtergebleven NL sponsors willen nu onder hun deal uit. Resultaat: Nog minder centen.
Men had al geen geld. In het nauw graaft een Mol rare gangen, met als resultaat dat de boel er nog slechter bijstaat. Alle mensen die iets aan middelen hadden binnen kunnen halen, zijn weggewerkt door een gebrek aan leiding. Dat wordt op de blaren zitten nu. Kippen geslacht. Gouden eieren op.
En tot overmaat van ramp is dat hok niet vooruit te branden. Daar komen ook geen inkomsten uit. Dat wordt dus een duur jaartje F1. En wie gaat dat betalen? Onze "Lost Boy"?
Albers bood 10 miljoen om te mogen rijden. Men had het geld nodig en zei ja. Da's in mijn optiek de belangrijkste reden dat hij in Australie aan de start stond. Hij is gewoon gebruikt...... en toen hij het niet meer volhield, simpel gedumpt. Talent of andere redenen speelden geen, of een sterk ondergeschikte rol. Ook al ben ik geen fan, gun ik hem nog wel een carriere in een andere klasse. Ook Spyker F1 is financieel niet gezond. Daar durf ik wel een kratje bier op te zetten. Het draaide alleen om geld. Voor de sport zitten de heren niet in de F1. En het grappige is, indirect geven de heren dit ook gewoon toe..............