Nederland gaat naar de haaien
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Nederland gaat naar de haaien
Humberto stak hem in Stax............ 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Liever Stax dan Lok 

- Luco
Het is oorlog in installatieland en eigenlijk in heel de bouwsector, zwaar tekort aan vaklui.een reportage uit installatiebranche, waar vluchtelingen worden ingezet om het schreeuwende tekort aan monteurs tegen te gaan.
Tja iedereen wil manager worden tegenwoordig.
Prijzen skyhigh, lange wachttijden, enz enz.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die steekt d'r NEUS in Tan's reet, gok ik:)
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Wat een waanzin dit weer. Nederland is compleet doorgeslagen wat betreft tolerantie.
https://nos.nl/artikel/2209570-partij-t ... erdam.html
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dat is toch gewoon hoe democratie werkt?
-
Klopt. Iedereen zijn eigen partij dan maar.
- Mrton
Prima toch? Als hier behoefte aan is lekker doen. Vervolgens 2 stemmen bij de verkiezingen en weer lekker rustig.Mike R32 schreef: 28 dec 2017, 13:13 Wat een waanzin dit weer. Nederland is compleet doorgeslagen wat betreft tolerantie.
Pedopartij Martijn was ook prima initiatief in mijn ogen. Als je seksuele voorkeur kleine kinderen is heb ik liever dat je dit op democratische wijze toetst met de rest van de bevolking in plaat van dat je het stiekem gaat uitvoeren. En volgens mij is 18 ook een compleet willekeurige leeftijd en mág je die ter discussie stellen. Wat dan ook mág is dat de rest van Nederland zegt: Nee, wij zijn het niet met je eens, passen de wet niet aan en nu weer lekker alleen naar je bedje met je verwerpelijke fantasieën. Ik vind het erg dom mensen met bepaalde (niet courante) ideeën uit te sluiten van deelname aan het democratische proces.
Dit is hoe het hoort te werken, en dat doet het tot op heden voldoende goed. Ik heb persoonlijk een hekel aan de PVV, maar als het merendeel van de bevolking Wilders aan de macht helpt moet ik dat accepteren als legitieme macht. Ik ga niet proberen de PVV te verbieden, want dan wil ik dadelijk ook andere partijen die me niet aanstaan verbieden.
- Peric
*Zucht* Wat willen ze daar nu eigenlijk mee bereiken??
'mensen bewust maken van het "slavernijdossier".'
Ja, Nederland heeft een verleden met slavernij, vele andere westerse landen ook. En dan??
IK ga geen verontschuldigingen aanbieden voor iets wat eeuwen geleden is gebeurd. Oh, dan zal het wel weer over geld gaan. Want als er maar genoeg geschoven wordt is het allemaal niet zo erg meer. (zijn we weer Robin..
)
'mensen bewust maken van het "slavernijdossier".'
Ja, Nederland heeft een verleden met slavernij, vele andere westerse landen ook. En dan??
IK ga geen verontschuldigingen aanbieden voor iets wat eeuwen geleden is gebeurd. Oh, dan zal het wel weer over geld gaan. Want als er maar genoeg geschoven wordt is het allemaal niet zo erg meer. (zijn we weer Robin..

- Luco
Die slavernij mag weer terugkomen wat mij betreft.
Hebben we gelijk 80% minder werklozen
Hebben we gelijk 80% minder werklozen

- 350 Z
Die malloten kunnen zich beter druk maken over slavernij welke in het midden-oosten nog steeds bestaat, oh wacht islam daar mag je niks over zeggen.
-
-
Wat een suggestieve titel, vandaar dat ik er op drukte....
https://www.volkskrant.nl/economie/loon ... ~a4551548/
EDIT:
Geen enkele econoom in de vorige eeuw zou het nu nog bij het rechte end hebben. Goochelaars waren het:)
https://www.volkskrant.nl/economie/loon ... ~a4551548/
EDIT:
De man is al dood LOL. En 'we' houden nog de Tinbergen-norm aan?Dat blijkt uit onderzoek van financieel persbureau Bloomberg. Nederlandse bestuursvoorzitters verdienen 171 keer het gemiddeld inkomen van het land, berekende Bloomberg verder. Ook daarin behoren ze tot de topvijf van de wereld. In Frankrijk is dat 70 keer, in Zweden 66 keer, in Oostenrijk 49 keer en in Noorwegen 20 keer.
Dat getal van 171 ligt ver boven de zogenoemde Tinbergen-norm, genoemd naar Nederlandse econoom Jan Tinbergen (1903-1994). Volgens hem is geen enkele functionaris binnen een bedrijf het waard meer dan vijf keer het gemiddelde salaris in dat bedrijf te verdienen. In de praktijk ligt dat rond de balkenendenorm.
Geen enkele econoom in de vorige eeuw zou het nu nog bij het rechte end hebben. Goochelaars waren het:)
-
-
Moet altijd wel lachen als ik dit soort berichten onder ogen krijg. De gemeenten denken altijd eerst aan de lusten en vergeten vervolgens de lasten. Het zijn niet allemaal doktoren en artsen die Nederland (te makkelijk) binnenkomen.
Oplossing is uiteraard de hardwerkende belastingbetaler. Misschien een idee om de kosten te verhalen op de linker Gutmensch.
Oplossing is uiteraard de hardwerkende belastingbetaler. Misschien een idee om de kosten te verhalen op de linker Gutmensch.
-
Het waren toch apothekers en artsen e.d.? Hoe kan dit!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zitten d'r geen onderwijzers en verpleegkundigen bij?
-
Deze moet er even tussendoor mensen. Ik weet dat ik zelf ook wel eens van de scheldkannonades en het beter vloekwerk ben, maar dit is skitterend. Ik verslik me bijna in m'n koffie:

-
Ook geen techneuten of bouwvakkers?
- Peric
- 328Ti
Tja.... fraudeurs wie dan ook, keihard aan de ballen aanpakken....
-
En dan dit gelul eerste klas:
https://www.ad.nl/binnenland/pechtold-m ... ~a3e17f99/
Nep-nostalgie als in 'vroeger was alles beter' vindt AP niet opgaan, want vóór 1850 had ons koninkrijk méér moslims(Nederlands Indië) en was de levensverwachting veel lager.
Dat klopt allemaal heer Pechtold, maar misschien bedoelen velen met 'vroeger' 20/30/40 jaar terug misschien?
Wat een dwaas.
Edit: Een liberal logic gutmensch als Pechtold die- zeer tolerant als hij is- Baudet een circusklant noemt LOL.
Ik heb Pechtold hier twee keer in de winkel gehad, komt geen derde keer. Oppakken:)
https://www.ad.nl/binnenland/pechtold-m ... ~a3e17f99/
Nep-nostalgie als in 'vroeger was alles beter' vindt AP niet opgaan, want vóór 1850 had ons koninkrijk méér moslims(Nederlands Indië) en was de levensverwachting veel lager.
Dat klopt allemaal heer Pechtold, maar misschien bedoelen velen met 'vroeger' 20/30/40 jaar terug misschien?
Wat een dwaas.
Edit: Een liberal logic gutmensch als Pechtold die- zeer tolerant als hij is- Baudet een circusklant noemt LOL.
Ik heb Pechtold hier twee keer in de winkel gehad, komt geen derde keer. Oppakken:)
- Riceaux
Penthouse Pechtold heeft wel gelijk. Het draait steeds minder om feiten maar steeds meer op de persoon affakkelen. Alleen jammer dat hij de feiten omdraait wie dat bij wie doet.
-
Inderdaad, hij is de pot die de ketel verwijt. Ook dat nog eens een keer.Riceaux schreef: 30 dec 2017, 10:51 Penthouse Pechtold heeft wel gelijk. Het draait steeds minder om feiten maar steeds meer op de persoon affakkelen. Alleen jammer dat hij de feiten omdraait wie dat bij wie doet.
- Mrton
Robin schreef: 30 dec 2017, 10:22 Dat klopt allemaal heer Pechtold, maar misschien bedoelen velen met 'vroeger' 20/30/40 jaar terug misschien?
Wat een dwaas.
Gaat over dit filmpje. Ik zie hier ook wel een dwaas in.