MooiJohanH schreef:Open uiteraard:..Aernoudt schreef:Met kap open of met hardtop er op ?

MooiJohanH schreef:Open uiteraard:..Aernoudt schreef:Met kap open of met hardtop er op ?
E36 M3 dusRico schreef:Joy schreef:Provoceren van een mod. Ban van een week voor Allen.
Ik zie wel een nieuwe trend op komen, en dat zijn de youngtimers..
Jammer genoeg inderdaad het downsizing verhaal..markk schreef:De downsizing trend. Goedkopere auto's in aanschaf en gebruik en onderhoud.
Leuke, zeg maar traditionele df, auto's worden steeds minder geaccepteerd en
steeds duurder in onderhoud en kosten per km.
Mensen gaan dan afhaken. Niks mis mee maar de trend wordt dan 'dit rijdt echt heel goed, strak, etc. Met M's, amg's, gti's kan je niks meer in nl, bladiebla. Ipv het is en blijft fantastisch maar is gewoon niet betaalbaar meer en wordt ook sociaal niet meer geaccepteerd.
Mark.
Verkoop je ze ook? of heb je ze alleen te koop? Ik heb hier het afgelopen jaar geen caddilac de showroom zien verlaten, denk dat dat bij de andere merken niet veel anders is?Kgroot.nl schreef:lJammer genoeg inderdaad het downsizing verhaal..markk schreef:De downsizing trend. Goedkopere auto's in aanschaf en gebruik en onderhoud.
Leuke, zeg maar traditionele df, auto's worden steeds minder geaccepteerd en
steeds duurder in onderhoud en kosten per km.
Mensen gaan dan afhaken. Niks mis mee maar de trend wordt dan 'dit rijdt echt heel goed, strak, etc. Met M's, amg's, gti's kan je niks meer in nl, bladiebla. Ipv het is en blijft fantastisch maar is gewoon niet betaalbaar meer en wordt ook sociaal niet meer geaccepteerd.
Mark.
Als verkoper van Amerikaanse hokken blijf ik in hart en nieren een V8 fan 8)
Liever een 6.1 Hemi V8 dan een 4 cilinder turbo
-Schop-RVV schreef:130i trend....
.35i trend..........
Sierra driftslet trend.......
Hybride trend.....................
Dikke M baffer (M3/M5) trend....
Lightweight trend..............................
Overal tussen door nog de one & only trend..![]()
What's next ?
Porsche GT3's als de crypto coins het goed blijven doen.
2017 leek me meer de M140i trend.JP schreef: 23 dec 2017, 15:46 2017 was de 4C trend
Wat was de trend de afgelopen voorgaande jaren en wat wordt de 2018 DF-trend ??
Onderbuik: gebrek aan handhaving (inrichtingen), patienten zijn klanten geworden, complexe samenleving die we aan het bouwen zijn ( ik maak mn borst nat met die kleine van 1 om alle uit te mogen leggen), uitzonderingen zijn de regel, altijd wel weer een escape.Mike R32 schreef: 25 dec 2017, 13:39 Ik maak me zorgen om het toenemende aantal verwarde mannen. Waar komen deze plots vandaan? Wat betreft downsizing daar heb ik niet zoveel mee, geloof meer in de strategie van Mazda. Elektrische auto’s gaat het ook noet worden, is een te zware belasting voor het milieu. Geloof eerder in de waterstof technologie.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten