Ik geloof meer in Doge rond 16 februari gaan die Chinezen gek doen met de DOGE koers

Hoezo?535d schreef: 24 dec 2017, 20:45 Ik heb zojuist m'n winst gepakt op RDD,. ingekocht op 0,003 USD en eruit op 0,0157 USDInmiddels al weer wat teruggelopen. Als ie weer onder de cent zou komen koop ik weer in.
Ik geloof meer in Doge rond 16 februari gaan die Chinezen gek doen met de DOGE koers![]()
Ok. Thnx.Frank_Sch schreef: 24 dec 2017, 22:05 Nou, 18 februari vieren de Chinezen nieuw jaar. Dan start het jaar van de Dog....
Daarom heeft Dogecoin een wedstrijd uitgeschreven, winnaar krijgt 6 miljoen dogecoin. Dusss....
Haha ik dacht tijdens het lezen van de eerste regel dat je een grapje maakte, maar daarna klonk het toch wel een stuk interessanterFrank_Sch schreef: 24 dec 2017, 22:05 Nou, 16 februari vieren de Chinezen nieuw jaar. Dan start het jaar van de Dog....
Daarom heeft Dogecoin een wedstrijd uitgeschreven, winnaar krijgt 6 miljoen dogecoin. Dusss....![]()
![]()
Wel een briljant plan, maar is het probleem niet dat in china er geen crypto’s gekocht mogen worden?juliusvbebber schreef: 24 dec 2017, 22:42Haha ik dacht tijdens het lezen van de eerste regel dat je een grapje maakte, maar daarna klonk het toch wel een stuk interessanterFrank_Sch schreef: 24 dec 2017, 22:05 Nou, 16 februari vieren de Chinezen nieuw jaar. Dan start het jaar van de Dog....
Daarom heeft Dogecoin een wedstrijd uitgeschreven, winnaar krijgt 6 miljoen dogecoin. Dusss....![]()
![]()
![]()
Anycoin. Lekker makkelijk.Robin Hartog schreef: 25 dec 2017, 11:34 Dat van Doge had ik ook al gezien, staat ook op de planning om aan te schaffen. Wel best werk omdat allemaal via de exchanges te doen.
Wat mij betreft niks
Al 6 cijfers?
Nou om heel eerlijk te zijn denk ik dat Dogecoin een shitcoin is. Moet toch een serieus project achter zitten wil ik mn geld er in steken en volgens mij is dat niet het geval.
Supercool witje, van harte gegund!witje schreef: 25 dec 2017, 17:46 Lamborghini Aventador 6.5 LP 750-4 Superveloce 4wd nieuw af dealer
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Darudevampire, Joost H., L5S1, ron36, WJ en 4 gasten