Maar goed, soms kom je er niet om heen. Bij elektronische problemen bijv.
Dus toch de BoxsterS maar even in Leusden neergezet waar ik 'em 17 jaar geleden nieuw had opgehaald.
Probleem #1: De ramen sluiten de laatste 5 cm niet meer met gesloten softtop
-> Bekend probleem. Vaak een microswitch in het vergrendelmechanisme. Zelf al vervangen, maar niet de oorzaak helaas.
-> Super-kut. Auto staat geparkeerd met hardtop maar als je weggaat en ergens wilt parkeren sluit ik de softtop en wil ik dat alles afgesloten is voor het geval het gaat regenen ofzo...
Probleem #2: Kwam ik achter toen ik naar Leusen in de regen reed. De hardtop aansluiting bij A-stijl lekt / druppelt een beetje.
-> Ook super-kut. Auto staat altijd geparkeerd met hardtop en lekkage kan erg veel gevolgschade geven.
Toen de diagnose:
- Sluiten ramen is iets super simpel. Een relais. Mogen we die vervangen -> tuurlijk.
- Hardtop lekkage bij A-stijl ook simpel. Twee rubbers vervangen -> tuurlijk
Maar eh, wel wat dure onderdelen en kost wat werk.
Schat maar wat de rekening was toen ik 'em gisteren ophaalde. Hint: 1 van de 2 rubbers was al 690 ex btw.
Overigens wel weer superblij als een kind gisteren. Problemen verholpen en mijn BoxsterS stond weer gewassen, gerepareerd en glimmend naar me te glimlachen

Mark.