Maar ook Doge en Verge lijken me nog altijd interessant.
Baal wel van de Ledger overigens dat er zo weinig opslagruimte op zit, 4 muntjes en hij is al vol.

Bij mij meestal instant, hoelang wacht je al en kan je de transactie wel zien op een tracker?Robin Hartog schreef: 21 dec 2017, 08:43 Wie heeft hier ervaring met Binance en de traagheid van een transactie naar hun toe?
Wat je vergeet is dat de circulating supply zodanig groot is dat ze nooit zomaar €1-4 kunnen aantikken. Dan zitten ze namelijk al op €120 miljard market cap dus niet realistisch. Tegen de tijd dat dit zal gebeuren zit de BTC al op €500.000 dan wel €1 miljoen. En dus een triljard waarde heeft.dvh schreef: 21 dec 2017, 08:51 Iets zegt mij dat deze munten allemaal toch wel naar een hoger niveau gaan in 2018.. wat dat durf ik niet te zeggen.. en wellicht valt het keihard tegen. Maar gewoon... tussen de 1 en 4 euro ofzo.. of misschien maar tussen de 0.5 en 1.50 euro... Maar als ze nu 0.02 cent per stuk kosten.. kun je leuke rendementen op halen.
Dat is ook een beetje de handicap van BTC aan het worden, de omvang van de blockchain en de manier waarop de verificatie gebeurt. Zit nu op zo'n $15-20 per transactie, en de hoeveelheid rekenkracht begint op CO2-bezwaren te stuitenRobin Hartog schreef: 21 dec 2017, 09:15 Sinds gistermiddag. Zie bij history ook niet dat er iets binnenkomt.Heb maar even een support ticket bij ze aangemaakt.
Edit 1: Even nog wat onderzoek gedaan; schijnt dat er wat congestion is over BTC block de laatste dagen, dus het kan wat langer duren.
Edit 2: Maar even een block accelerator gebruikt, misschien helpt het wat.![]()
Hoezo? Kunnen toch vijf wallets op geïnstalleerd worden? Munten erop zetten, wallet eraf als je nog een wallet erop wil zetten, munten blijven staan ondanks de verwijderde wallet.Henk Jan schreef: 21 dec 2017, 08:56 Digibyte en Ripple geloof ik zeker in! Die gaan zeker stijgen de komende tijd/2018.
Baal wel van de Ledger overigens dat er zo weinig opslagruimte op zit, 4 muntjes en hij is al vol.![]()
interessant, hoorde hier een paar weken geleden ook iemand over (verder inhoudelijk niet naar gekeken nog). eens even kijken zo wat ik erover kan vindenWJ schreef: 21 dec 2017, 11:30 Hoorde net dat Raiblocks het best wel eens goed kunnen gaan doen als die op fatsoenlijke exchanges komen. Nu volgensmij alleen nog te verkrijgen op BitGrail.
Als je een beetje verstand van hebt, de beste manier is geld op Coinbase overschrijven. Gaat redelijk snel, bank is in Estland maar transactie is op de volgende daag op je rekening op Coinbase. Daarna moet je je profiel op GDAX versificeren en dan zijn je euro's van Coinbase ook op GDAX beschikbaar. Als je direct van Coinbase koopt betaal je (in mijn opinie) paar keer meer aan fee's, en je hebt geen controle op de prijs.martll schreef: 21 dec 2017, 11:51 Ik heb hier wat pagina's gelezen en wat filmpjes op Youtube, en ik wil ook eens zien of dat cryptocurrency wat te volgen is en wat spelen met verschillende coins.
Ik zou wel met een klein bedrag willen beginnen, een hardware wallet is dan niet zo nodig denk ik, maar een mobiele wallet misschien wel? welke is een betrouwbare of kan ik net zo goed op coinbase blijven met de wallet?
Is het voor een beginner de makkelijkste manier om gewoon een account aan te maken op coinbase? Het kopen/verkopen via bitonic of btcdirect en de koersen bijhouden op coinmarketcap? Of zie ik dit helemaal verkeerd en kan ik beter het kopen/verkopen doen via bijvoorbeeld Gdax vanwege een lagere fee?
Oh, dat wist ik niet eens, weer wat geleerdBram schreef: 21 dec 2017, 10:18Hoezo? Kunnen toch vijf wallets op geïnstalleerd worden? Munten erop zetten, wallet eraf als je nog een wallet erop wil zetten, munten blijven staan ondanks de verwijderde wallet.Henk Jan schreef: 21 dec 2017, 08:56 Digibyte en Ripple geloof ik zeker in! Die gaan zeker stijgen de komende tijd/2018.
Baal wel van de Ledger overigens dat er zo weinig opslagruimte op zit, 4 muntjes en hij is al vol.![]()
Alles gaat mooi in het rood. Ik hou het in de gaten.dvh schreef: 21 dec 2017, 16:28 Zondag 17-12 BTC 16500,- euro
Vandaag 21-12 BTC 13350,- euro
Flinke dip!
Wat denken jullie? Kei-harde rebound of dipt ie verder richting de 10?
dit idd, zo sta ik er ook in.Mark W. Scholten schreef: 21 dec 2017, 16:52 Er wordt zelfs gesproken dat BTC met 50 % kan dalen maar dat ie over een jaar bv weer stuk hoger staat dan nu. Ik houd ze gewoon vast en zie over een jaar of wat wel![]()
Niet vergeten om bij te zetten dat dit geen investering advies is, anders krijg je aangiftes straks
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, frankie, Gus en 12 gasten