BCH is o.a. gestegen door dat nieuwsbericht en doordat hij sinds gisteren beschikbaar is op Coinbase.ErikS schreef: 20 dec 2017, 07:16 Een lekkere klap heeft het opgeleverd.
Nu ga je wel zien welke coins er door de grotere worden gepakt.
Bch bcg dash.
Het grote DF cryptocurrency topic
- JoostSchouten
Re: Het grote DF cryptocurrency topic
- MartijnGizmo
Er wordt door de markt ook voornamelijk gereageerd op berichtgeving rond coins, niet of nauwelijks op de achterliggende techniek of de oprichters.
- JoostSchouten
Precies, daarom mega slim om zo'n persbericht de wereld in te sturen net voordat BCH beschikbaar komt op een van de grootste exchanges.
-
Jup. Mega gevoelig voor nieuws inderdaad.MartijnGizmo schreef: 20 dec 2017, 09:50 Er wordt door de markt ook voornamelijk gereageerd op berichtgeving rond coins, niet of nauwelijks op de achterliggende techniek of de oprichters.
De kunst is alleen om dan de goede dip eruit te pakken natuurlijk....
- Will F.
Persbericht Bch? jullie bedoelen dat bericht over die btc website eigenaar uit de gelderlander van gisteren ? Neem je toch niet serieus?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Als ik de discussie op tweakers goed begrijp is het bericht maar een deel geweest van de war of the whales afgelopen nacht.
Club bch wil graag de positie van club btc.
Club bch wil graag de positie van club btc.
-
Ik heb nog even Stratis bijgekocht in ieder geval. 

-
Ik heb BTC bijgekocht.
-
OnlineWJ
- MarkS
-
Geen zin om in te schrijven.
Titel is alles zeggend?

-
Verge gaat ook weer heerlijk vandaag....nondeju...
-
Waar kun je Verge trouwens kopen? Niet op poloniex toch?
- MarkS
En ik maar denken dat al die bitcoin jongens wel een abonnementje op het FD hadden ...

Duitsland en Frankrijk willen bitcoin reguleren
Duitsland sluit zich aan bij een initiatief van de Franse minister van financiën Bruno Le Maire om de digitale speculatiemunt bitcoin te reguleren. De twee landen willen samen met andere leden van de G20, de club van machtigste wereldleiders, het gebruik van bitcoin voor drugshandel, witwassen en terrorisme tegengaan. Ook Italië heeft oren voor internationale regelgeving, zo meldt persbureau Bloomberg maandag.
De Franse minister van financiën Bruno Le Maire.
De Franse minister van financiën Bruno Le Maire.Foto: Reuters
Le Maire sprak zich dit weekend in een interview uit tegen bitcoin. 'Het kan activiteiten als drugshandel en terrorisme verhullen en brengt speculatieve risico's met zich mee. We moeten er naar kijken en het onderzoeken.'
Witwassen
Vrijdag heeft de Europese Unie regels tegen witwassen uitgebreid. Ook bedrijven die virtuele munten bezitten, bewaren en overboeken moeten nu verdachte transacties melden.
Lees ook
Bitcoinfutures, nu ook bij de gewone broker
De bitcoin, die sinds het begin van dit jaar met 1700% in koers is gestegen, wordt een steeds breder geaccepteerd fenomeen. Zo kan er sinds kort in futurecontracten op de bitcoin worden gehandeld bij derivatenbeurs CME Group en optiebeurs CBOE. BinckBank liet maandag juist weten dat het voorlopig nog niet met bitcoinfutures komt. De Nederlandse onlinebroker vindt het 'nog niet verantwoord' de future aan kleine beleggers aan te bieden. De AFM wees beleggingsondernemingen zaterdag al op hun 'algemene zorgplicht' bij het aanbieden van bitcoinfutures aan consumenten.
- Will F.
Dat zouden er meer moeten doen

- dvh
Bitcoincash kan in 2018 nog wel eens serieus tegengas gaan geven..
van 250 , naar 1000 , naar 1500 , naar 2500 .. nu over de 3000... En kakt ook niet in. Stagneert soms maar gaat bij elke BTC dip verder omhoog.
van 250 , naar 1000 , naar 1500 , naar 2500 .. nu over de 3000... En kakt ook niet in. Stagneert soms maar gaat bij elke BTC dip verder omhoog.
-
Toch maar een 25% verge verkocht op de top vandaag. Toch mooi 1171% rendement...slik....
Wellicht later spijt van maar soms ik een klein beetje cashen ook wel een lekker idee.
Wellicht later spijt van maar soms ik een klein beetje cashen ook wel een lekker idee.
- dvh
En kijk dit Digibyte eens gaan jongens!
https://www.moonstats.com/dgb
Wat een grap!
Die gaat straks gewoon 2 a 3 euro worden.. of nog gekker. Als die een 10,- wordt dan koop ik ook een Porsche
Wat een grap!
Die gaat straks gewoon 2 a 3 euro worden.. of nog gekker. Als die een 10,- wordt dan koop ik ook een Porsche

- Peter Tunissen
Ja, die had ik gisteren ook nog maar wat bijgekocht voor de zekerheid.dvh schreef: 20 dec 2017, 15:34 En kijk dit Digibyte eens gaan jongens!
Wat een grap!
Die gaat straks gewoon 2 a 3 euro worden.. of nog gekker. Als die een 10,- wordt dan koop ik ook een Porsche![]()
Maar goed, t.o.v. Bitcoin kan hij nog x10 voordat hij op zijn ATH zit, dus daar zit nog wel wat groei in voor de komende tijd.
En het principe erachter, blockchain voor micro-transacties geloof ik echt wel in, dus wat dat betreft zou je al wel over de kleur van je Porsche kunnen gaan denken, de 550d mag je bij mij inruilen…

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ja, die Digibytes. Had er begin dit jaar zo'n 4400 gekocht, voor een kleine 200 euro ofzo. Ergens rond de 4 cent per stuk. Kelderde snel naar ruim minder dan 1 cent, was nog niet lang geleden nog maar iets van 27 euro waard. Was eigenlijk mijn enige coin die nog op verlies stond (gelukkig ook verreweg het minste geld in zitten). Maar nu in de laatste paar weken verzesvoudigd weer, waardoor ze weer in de plus staan.
Blijft humor, die extreme schommelingen.
Tis echt gekkenhuis. Lees net dat de nieuwe voorraad van allerlei verschillende coins bij Litebit binnen 3 minuten (!) weer volledig was uitverkocht. Zie https://www.litebit.eu/en/volumes

Tis echt gekkenhuis. Lees net dat de nieuwe voorraad van allerlei verschillende coins bij Litebit binnen 3 minuten (!) weer volledig was uitverkocht. Zie https://www.litebit.eu/en/volumes
-
- Auto: ‘12 Mazda CX-5
Om mezelf maar even te quotenJuztins schreef: 18 dec 2017, 11:16 Gebruikt iedereen hier verschillende wallets of één multi crypto wallet? Wil ook voor een klein bedrag beginnen alleen om het overzichtelijk en ‘makkelijk’ te houden zou ik het graag in 1 wallet houden.

- dvh
Ja heb er iets van 10.000.. brengt nog niks op. Maar bij een 10tje wordt dat wel leukWouter81 schreef: 20 dec 2017, 15:42 Ja, die Digibytes. Had er begin dit jaar zo'n 4400 gekocht, voor een kleine 200 euro ofzo. Ergens rond de 4 cent per stuk. Kelderde snel naar ruim minder dan 1 cent, was nog niet lang geleden nog maar iets van 27 euro waard. Was eigenlijk mijn enige coin die nog op verlies stond (gelukkig ook verreweg het minste geld in zitten). Maar nu in de laatste paar weken verzesvoudigd weer, waardoor ze weer in de plus staan.Blijft humor, die extreme schommelingen.

Stom want voor de rest zit alles er keurig uit. Website is top, wallet is prima. Volgens mij is de techniek ook wel ok en qua netwerken proberen ze overal tussen te komen. U never know..
-
OnlineWJ
Hangt van de munten af. Er zijn geen wallets die alle munten kunnen houden. Maar een enkele (zoals Exodus bijvoorbeeld) support meer dan 1 munt.Juztins schreef: 20 dec 2017, 15:51Om mezelf maar even te quotenJuztins schreef: 18 dec 2017, 11:16 Gebruikt iedereen hier verschillende wallets of één multi crypto wallet? Wil ook voor een klein bedrag beginnen alleen om het overzichtelijk en ‘makkelijk’ te houden zou ik het graag in 1 wallet houden.![]()
- Will F.
Een Ledger Nano S, een soort van usb stickje waar je private keys op worden gezet. Voor sommige coins heb je dan wel weer andere wallet software (dan de meegeleverde v Ledger) nodig om ze op de nano s te zetten, dit zijn zgn erc20 tokens. Dan gebruik je MyEtherWallet (MEW) waarin je dan ledger selecteert bij installatie. Anders voor elke coin een andere wallet idd. Ledger ondersteunt ook niet alle coins maar de meeste of meest bekende zeker.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik had ook wat gewisseld van stratis naar digibyte.
Crypto is weer even leuk.
Crypto is weer even leuk.