[img
[img
[img
[img
[img
[img
Francisco schreef:de wereld is verdeeld in 2 groepen mensen.
1 mensen met estilo, emotiozzone. gaan naar firenze en milaan en voelen zich helamaal thuis. maken vaak emotionele keuzes.
en omhoog gegschopte boeren kinkels die denken met een design brilletje en een duitse audi of whatevver ook wat stijl over roots te kunnen schenken.
[IMG:15:15]http://i119.photobucket.com/albums/o138 ... grin-1.gif[/img]Rebel schreef:Italie... Mac, Die mensen hebben nog nooit van een 1-serie gehoord. En raad eens? Ze zijn ook nog gelukkig. Dus er blijft hoop.![]()
Ja vroeger was het nog leuk auto rijden daar, dat laatste jaren dat ik er kom lijkt het wel of de Italianen veel rustiger zijn gaan rijden. Lijkt wel of er een Italiaanse Koos S is opgestaan daar.Rico v Velzen schreef:rijden als volslagen idioten rond.. sta je bij de stoplichten, en 10 tegen in dat er nog een auto zich perst tussen jou spiegel en van die auto naast jou.
Dick Hoekendijk schreef:Leuke plaatjes, Rebel. Is dat aan de Amalfi kust? Ik zie trouwens dat je ook geen best weer hebt gehad. Wij waren eind mei in Siena en hebben kunnen genieten van 2 dagen zon en 8 dagen regen. Maar dat mag de pret niet drukken. Het is een heerlijk land, met geweldig aardige mensen, lekker eten en vooral een fantastische levensstijl. Als het even kon ging ik morgen alweer terug.
Jelmer850i schreef:Mooie foto van de TT !
[img678]http://img79.imageshack.us/img79/412/018wb6.jpg[/img]
Het was zeker net alsof je in een ander land op vakantie was!!!Rico v Velzen schreef:Ben er keer geweest 1998 week of 2 Milaan.. nog wat van die steden.. niet mijn land. Wel mooi, maar veel ouwe troep.. Arrogante mentaliteit van Italianen is gewoon kut..rotvolk. auto's zijn botsauto's geen respect voor andermans bezittingen.. rijden als volslagen idioten rond.. sta je bij de stoplichten, en 10 tegen in dat er nog een auto zich perst tussen jou spiegel en van die auto naast jou.
Bewegwijzering kennen ze niet.. en grote stad als Milaan kom je niet uit, je blijft rondjes rijden en dan heb ik een aardig richtinggevoel.
Engels praten willen ze niet Duits alleen in Nord Tirol..
Munteenheid was zwaar kut, maar dat schijnt opgelost te zijn met de euro.
Als ik Duitsland een cijfer moet geven, qua mentaliteit, properheid, degelijkheid en kwaliteit.. dan is het een 9, Itallie geef ik een 4.
Eens maar nooit weer..
Echt top de cappuccino's maar uitzuigtarieven in Milaan van toendertijd omgerekend 12,50 gulden per kop koffie![]()
Rebel ga jij maar lekker voor de Italiaanse stijl en flair, koop een Alfa 159 station voor de looks een GTV voor je vrouw en een Fiat 500 voor je maîtresse..
Verder is het een grote kutbende daaro![]()
Maffiafilms zijn natuurlijk wel weer top :!:
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Joost H., Martijn_bmw, TLRS en 4 gasten