En in Nederland.. Je mag al bij zijn wanneer je 140+ kan doorrijden zonder file.
De voornaamste reden voor de 550 is dat het gewoon lekker(der) rijdt dan de 520d , waar ik voor de rest prima tevreden over ben.
Zo kijk ik er tegenwoordig ook naar, zal wel met de leeftijd te maken hebbendvh schreef: 19 dec 2017, 08:31 Zo hard zal ik toch niet rijden. In Duitsland zal ik best even doorrijden , 180 - 200. Maar daarna vind ik het net ff wat te snel worden met heel de fam in de auto + dakkoffer![]()
En in Nederland.. Je mag al bij zijn wanneer je 140+ kan doorrijden zonder file.
De voornaamste reden voor de 550 is dat het gewoon lekker(der) rijdt dan de 520d , waar ik voor de rest prima tevreden over ben.
Skiluik?
Ik ook, power is comfort. Jij moet 'n 550 man Martijn!Martijn_bmw schreef: 19 dec 2017, 08:53Zo kijk ik er tegenwoordig ook naar, zal wel met de leeftijd te maken hebbendvh schreef: 19 dec 2017, 08:31 Zo hard zal ik toch niet rijden. In Duitsland zal ik best even doorrijden , 180 - 200. Maar daarna vind ik het net ff wat te snel worden met heel de fam in de auto + dakkoffer![]()
De voornaamste reden voor de 550 is dat het gewoon lekker(der) rijdt dan de 520d , waar ik voor de rest prima tevreden over ben.![]()
Ski's kun je wel prima huren geloof ik maar als je op locatie een snowboard wilt huren komen ze meestal met van dat generieke prutspul af. Een echte knalplank kun je wel vergeten, dus eigen spul maar meenemen dan heh.. Scheelt dat een snowboard iets korter isArthur schreef: 19 dec 2017, 11:21 Ik heb de ski’s een schop verkocht op marktplaats en huur voor voor die ene week in februari fijn nieuw spul op plek van bestemming. Dakkoffer ook niet meer nodig gehad![]()
Hier ging de E-klasse ook altijd vol. En dan lagen de skispullen nog bij mijn oom en tante in de auto.dvh schreef: 19 dec 2017, 11:52 Nu hebben we de skipas bij het appartement. We trekken onze ski's aan en kunnen aan de slag. Zonder stress. Zonder chaos. Dan maar een dakkoffer. Onze auto zit ram-vol. Een vakantie lijkt op een kleine migratie. Het is ongelooflijk. Een 5-serie is eigenlijk gewoon te klein. Maar goed.. Afzien.. We doen het ermee![]()
Zeker! moet ik eerst even wat meer verdiepen in het bitcoin draadjeRobin schreef: 19 dec 2017, 11:27Ik ook, power is comfort. Jij moet 'n 550 man Martijn!Martijn_bmw schreef: 19 dec 2017, 08:53Zo kijk ik er tegenwoordig ook naar, zal wel met de leeftijd te maken hebbendvh schreef: 19 dec 2017, 08:31 Zo hard zal ik toch niet rijden. In Duitsland zal ik best even doorrijden , 180 - 200. Maar daarna vind ik het net ff wat te snel worden met heel de fam in de auto + dakkoffer![]()
De voornaamste reden voor de 550 is dat het gewoon lekker(der) rijdt dan de 520d , waar ik voor de rest prima tevreden over ben.![]()