Jawel, ook al wel contact gehad met Thijs. Maar ik was er eigenlijk van uit gegaan dat die F11 in Apeldoorn het wel zou worden. Fout gedachtSpijkerhard schreef: 18 dec 2017, 19:22 Al bij Thijs gekeken?
https://www.bergwerffbmw.nl/auto/bmw-occasions
Heb geen aandelen hoor, maar hoor wel veel positieve geluiden. En binnenkort occasionevent als ik t goed heb
Ik krijg nog 2x M550d Touring binnen van 2015 met 4.500km. Een witte en een Carbon zwarte... en een Carbon zwarte sedan van 2015 met 60.000kmArthur schreef: 19 dec 2017, 00:14Jawel, ook al wel contact gehad met Thijs. Maar ik was er eigenlijk van uit gegaan dat die F11 in Apeldoorn het wel zou worden. Fout gedachtSpijkerhard schreef: 18 dec 2017, 19:22 Al bij Thijs gekeken?
https://www.bergwerffbmw.nl/auto/bmw-occasions
Heb geen aandelen hoor, maar hoor wel veel positieve geluiden. En binnenkort occasionevent als ik t goed hebDus mss contact met Thijs maar ff nieuw leven inblazen. Maar wat ik verder momenteel leuk vind zit wat boven m'n budget of wil ik er niet aan uitgeven.
Kijk, zo'n dvh M550d lijkt mij ook mega. Maar ik heb geen 40k+ over voor een 2013 auto met meer dan 100kkm op de teller.
Maar qua afschrijving maakt het weinig uit denk ik?Arthur schreef: 19 dec 2017, 00:14 Kijk, zo'n dvh M550d lijkt mij ook mega. Maar ik heb geen 40k+ over voor een 2013 auto met meer dan 100kkm op de teller.
Dat is ook precies wat ik Arthur adviseer, net zoveel kans op probleemloos rijden en met zelfde budget veel dikkere auto kunnen rijden dan eentje met 20k km op de klokKnot schreef: 19 dec 2017, 09:07 Die Gele moet je durven zeg!
150k valt wel mee, het is meer de 10 jaar en daar zit je ruim onder met je zoektocht toch? Mijn 630i heeft nu de oliefilterhuispaking wat iets lekte enz.... dat komt door leeftijd en rubber wat ouder wordt.
Een auto van 5 jaar oud en 150.000km voor de juiste prijs lijkt mij geen probleem, dan wel voor de 2 ton weer verkopen ivm zoekmarges van de rest van het volk. Alles valt of staat met prijs maar ook ik zou het liefste net onder de ton kopen en voor de 150 weer pleite.
Allemaal leuk en aardig maar dat gaat er bij niet in.Martijn_bmw schreef: 19 dec 2017, 09:00 van 20k naar 70K km rijden is net "zoveel" risico op technische problemen als van 100K naar 150K km.
Ga jij 2 jaar in zo'n auto rijdendvh z'n auto zou ik in 2 jaar net aan tegen de 200kkm rijden
Ik zou, wanneer ik het makkelijk zou kunnen betalen , ook liever (bijna) nieuw rijden. Met 2 jaar garantie.tomgtr schreef: 19 dec 2017, 08:47 Ha, de pot verwijt de ketel! Ik ben het helemaal met je eens. Geen zin in pech, gezeur en gedoe. Natuurlijk is dat een luxe waar je voor betaalt. Maar het zij zo.
Allen, kom er maar in!