Bram schreef: 14 dec 2017, 13:21 Neem aan dat dit ook te zien is via Kodi met de juiste apps erop? Covenant bijvoorbeeld?
Op 1 channel staat het sowieso, ook via kodi.
Bram schreef: 14 dec 2017, 13:21 Neem aan dat dit ook te zien is via Kodi met de juiste apps erop? Covenant bijvoorbeeld?
Ik vond het ook wel weer vertrouwd aanvoelen inderdaad, beter als seizoen 1. Heb zowaar m'n vriendin (die 1. er geen interesse in heeft en 2. niet echt aan het kijken was) er een paar keer om zien lachen. Goed ook dat ze dat Braincrash gedoe hebben geschrapt, daar was de lol echt vanaf. Vergelijking met Lambo-NSX-ladyshaver vond ik erg vermakelijk, mooie beelden en de tering wat gaat die Rimac hard (de weg af...) zeg!Djessey schreef: 14 dec 2017, 12:45 De aflevering heeft een betere indruk achtergelaten als het 1e seizoen. Een stuk minder geforceerd en gescript. Top Gear was ook altijd wel heel erg opgezet, maar bij TGT S1 voelde het een beetje te nep en Amerikaans...
De afleveringen met de goedkoopste auto's en armste landen, die zijn vaak het beste![]()
Volgensmij staat die gelijk die dag online. Zo werkt dat bij Netflix iig, bij Amazone geen idee eerlijk gezegd.Schnor schreef: 15 dec 2017, 15:43 Ik heb nu een maand gratis Amazone. Ik zou aflevering 2 vanavond graag kijken. Weet iemand hoelaat deze online komt op Amazone?
Bedankt voor de link. De dames keken gisteren naar Robert ten Brink. Je hebt mijn kerstavond gered.Dennisvdmeijs schreef: 17 dec 2017, 18:52 Autostrada video doet het helaas niet meer..![]()
Heb m zojuist hier bekeken:
https://gomovies.tech/film/the-grand-to ... ep=1108015
Lekker old school TG challenge![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten