Ik vond vroeger agiliteit (dus een lekker rijdende, vlot insturende, 'scherpe' auto zeg maar) echt het belangrijkste, maar ben daar toch wat van terug aan het komen.
Tuurlijk is dat gaaf, maar eigenlijk maakt zoiets maar weinig uit, ook met een 'lompere' auto kun je de grens opzoeken en grens is grens, of je nou met snelheid x of snelheid x + 5km/u op het randje rijdt.
Wat vermogen doet is niet alleen je harder rechtuit duwen, vermogen maakt het ook moeilijker om hard te gaan en maakt meer bochten interessant.
Moet nu met de e30 voor sommige bochten op de Ring bijv. remmen en terugschakelen die ik de eerste keer dat ik daar was met een 120pk 145 al volgas zonder drama door kon toeren.
Dus als het de keus is uit deze twee: doe mij maar vermogen.
Vaak zit je dan een beetje meteen in het Sjonnie-hoekje, zoveel mogelijk vermogen heeft toch vaak associaties met Impreza rijders (euh....
