Als we het over de gaafste gaan hebben dan is er nog wel een betere Aston Martin te vinden

Als we het over de gaafste gaan hebben dan is er nog wel een betere Aston Martin te vinden
Zoals gezegd, niet iedereen heeft verstand van designRobin schreef: 02 dec 2017, 08:52 IK vind hem dus een mooie evolutie van z'n voorgangers, ergo IK vind hem mooier dan z'n voorgangers uiteindelijk. Neem me niet kwalijk. Ik houd van deze styling. Klaar.
Wel eerlijk van je dat je dat zelf toegeeft, wanneer ruil je die kikker in LOL.
Zoals jij het stelt, mee eens. Geen dubbele bodem.Riceaux schreef: 14 dec 2017, 11:35 Mijn mening over het design: Het is een mooie auto, maar een matige Aston.
Als designers de vrije hand zouden hebben zou het inderdaad niet een helse klus zijn. Tegenwoordig moet er met allerlei factoren rekening worden gehouden. Aërodynamica, voetgangersveiligheid, CW-waarde, onderhuidse techniek, enz. Lijkt makkelijk, maar in mijn ogen best gecompliceerd om dan iets beeldschoon te creëeren.Design is niets meer dan een keuze. Absoluut onzin dat het een helse klus zou zijn iets moois te ontwerpen.
Riceaux schreef: 14 dec 2017, 12:46 Die onderste Alpine is erg mooi ja! Maar niet voor niks een concept gebleven. Die andere is genoeg op aan te merken design technisch gezien.
Gebruikers op dit forum: RS-Ron en 5 gasten