Knot schreef: 11 dec 2017, 20:22
dynamic drive is de voorloper van het M adaptief onderstel zo in dat filmpje, dus alleen met active stabi's? en hij heeft dus meesturende achteras als opties?
Het "Aktivlenkung" is onderdeel van optie 237. Maar is volgens mij niets anders snelheidsafhankelijke besturing. Dynamic drive zit inderdaad in de stabi's. Ziet er zo uit.
Alleen jammer van de 606 navi, kleine moeite om een professional te nemen als je toch zo'n smak geld neerlegt lijkt mij.
Jammer inderdaad van klein scherm navi maar maakt mij eigenlijk geen bal uit (V8 handbak man

). Ben er wel achter dat bluetooth bij mijn auto (optie 638) alleen werkt i.c.m. de originele BMW telefoon en dat je daar geen andere mobiele telefoon mee kunt koppelen. Schijnt dat bluetooth voor mobiel vrij makkelijk toe te voegen is met een losse module. Moet de details nog even opsnorren.
Super dat de koelbuis etc al gedaan is en niet op de doorzaak/quickfix methode dus maar gewoon goed aangepakt, die heb je vast in je zak.
Handbak wel gaaf maar bij verkoop zal je moeten bukken vrees is, koning die dat gedaan heeft tijdens bestellen dat wel, vandaar wellicht ook navi business omdat je geen High EXE kon nemen als H6 volgens mij zoiets. Wielen kunnen prima, zijn mij iets te appelflap maar liever dit dan aftermarket.
V.w.b. de handbak, zit er dik in. Zien we dan wel weer. Nu gewoon genieten. Wielen laten we inderdaad zo. Zitten zo goed als nieuwe Bridgestone's om heen ook.
Verder top ding man... als het iets beter weer wordt ff keer lunchen in het midden ergens.
Goed plan, even een 630Ci vs 645Ci vergelijk doen, lijkt mij leuk
Hoe vind je de HiFi trouwens? Ik vind het (zeker omdat het er standaard zo in zit) prima audio!
Ja, lang niet verkeerd hoor.