Zelf bukken zijn andere fora voor Joost.....///Joost schreef: 27 nov 2017, 09:13
Trouwens vandaag heb ik ook m'n datakabel en INPA via eBay binnen gekregen. Kan ik eindelijk zelf dealertje spelen.

Zelf bukken zijn andere fora voor Joost.....///Joost schreef: 27 nov 2017, 09:13
Trouwens vandaag heb ik ook m'n datakabel en INPA via eBay binnen gekregen. Kan ik eindelijk zelf dealertje spelen.
Done!Tim N schreef: 29 okt 2017, 07:36 Echt een super exemplaar Joost.
Tip, snel een setje rubber matten scoren voor de winter. (Of een nieuw set beige nu het kan en de oude als wintermat gebruiken)
Thanks. Aan de Audi heb ik wel wat liefde gegeven, maar dat was meer af en toe een bosje bloemen en een reep chocolade voor het onderhoud van de relatie. Geen buitenaardse tantramassage met spetterend einde zoals op de E46.Riceaux schreef: 07 dec 2017, 10:28 Goed bezig Joost!Zo kennen we je weer.
Aan de Audi net zo veel liefde gegeven?
Hmmm, moet ik eens naar kijken. Overigens is de rechter mistlamp niet origineel, want daar zit er een in met ‘fluted’ glas. De linker is helder glas. Dus misschien 2 nieuwe lampjes erin. Ik moet tzt toch nog de bumper goed afhangen vanwege een parkeertikje van de vorige eigenaar. Misschien meteen steenslag spuiten als ik een adresje kan vinden.indobesar schreef: 07 dec 2017, 16:53 Goed bezig!!
OCD alert! Zie ik nou een beetje vocht in de linker mistlamp?
Ahh, crapMartin van der Zwaard schreef: 13 dec 2017, 14:28 Mag ik hem niet checken??![]()
![]()
Maar dat setje.....waar heb je dat vandaan en wat kost dat? Wellicht een slimme zet om die van mij even te controleren.
Ik zie het al...we blijven lekker bezig zo. Vanos komt bij mij ook nog een keer. Misschien als ik de kleppendekselpakking doe. Dan ligt het toch open.Martin van der Zwaard schreef: 13 dec 2017, 17:28 Zal binnenkort eens kijken. Setje ff bestellen en gelijk modificeren. Wil denk de vanos ook een keer doen en de “sticky fifth” moet er ook nog aan geloven komende tijd.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Wimo en 7 gasten