In Duitsland zo onder de €20k, begrijp alleen niet de aanvullende garantie die je kan kopen.
Dat is standaard maar 2 jaar denk ik ? Vind die 3 jaar extra toch wel pittig, €900

Nou, deze niet dus.Macboy schreef: 14 dec 2017, 10:35 Up! heeft toch zelf extra audio en dikke subwoofer af fabriek als optie en anders ieg als accessoire ?
Definieer slecht? Wij hebben hier een Mii staan. Ik ben redelijk formaat en zit prima in die stoelen. Rugleuning lang genoeg, zitting ook. Nee, geen comfortstoel van een BMW of een Recaro uit een Golf. Ik vind ze, zeker voor de prijsklasse vd auto, gewoon prima eigenlijk.
Die van de Up zijn nog vlakker dan die van een flatbed. Net als de buitenkant en motor, gti onwaardig.Arthur schreef: 14 dec 2017, 14:29Definieer slecht? Wij hebben hier een Mii staan. Ik ben redelijk formaat en zit prima in die stoelen. Rugleuning lang genoeg, zitting ook. Nee, geen comfortstoel van een BMW of een Recaro uit een Golf. Ik vind ze, zeker voor de prijsklasse vd auto, gewoon prima eigenlijk.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 11 gasten