Afgelopen winter niets meer eraan gedaan behalve in het weekend :drinking: en nu vanaf maart aan de fitness gegaan.
En misschien weer terug wielrennen omdat ze me blijven vragen als trainer

Mike als ik je advies mag geven als Voetbal Trainer ,Mike S. schreef:Ik ben nu dik 3 weken gestopt met roken en wilde gelijk de goede lijn maar doortrekken.
Ik heb dus weer voetbalschoenen e.d. aangeschaft en ga me deze week gelijk aanmelden bij een voetbalclub om weer serieus iets aan sport te doen.
Ben benieuwd of ik het nog een beetje kan .
het is voor mij 10 jaar geleden dat ik voor het laatst iets gedaan heb aan sport en voor die tijd ook altijd op voetbal gezeten.
Hoe staat het met trainen hiervoor?///Joost schreef: 24 nov 2010, 05:28 ...
De planning is Ironman Nice in 2012, waar ik komend jaar flink voor ga werken.
Is ook helemaal niet nodig, je schaalt alles naar je eigen kunnen/willen. Niet gek laten maken door anderen of als er tijd bij komt kijken door de klok.Peric schreef: 11 dec 2017, 19:06 Nog nooit echt Power Clean gedaan. Maar squat wel 'ass to the grass'. Heb nog niet die flexibiliteit in m'n schouders.
Ik doe fitness, maar Crossfit lonkt wel. Alleen het competatieve trekt me niet zo. Ik hoef mezelf niet zo te bewijzen..
Ik kom niet verder dan port
Mwah, bij mij in de sportschool af en toe wel nodig om er langer dan een uur te zijn voor een fatsoenlijke training.Mike R32 schreef: 11 dec 2017, 20:13 Ik doe 4x per week aan krachttraining van maximaal 1 uur. Twee spiergroepen per keer. Langer dan 1 uur in de sportschool is overkill. Af en toe een rondje van 8km hardlopen en vanaf Februari/maart weer fanatiek wielrennen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BMWDennis, Bokkepoot, Edwin de Haas, Kocheler, RS-Ron en 11 gasten