812 Superfast op 2
Lexus laatst in het echt gespot en niet mijn ding. TVR moet eerst maar bewijzen dat het geen Engelse meuk is. En de rest is voorzien van een turbo/supercharger.

Dat is dat 32 jaar oude apparaat in mijn avatar ook! Beide.
Weet ik ook wel, maar dikgedrukt. Dat turbogat in die 1.8 4 potter was ook Abarth/Lancia's probleem vandaar de Volumetrex compressor voor de lage toeren.Riceaux schreef: 08 dec 2017, 15:26 Mee eens Robin. Maar dat is nog een ouderwetse turbo motor met een giga turbogat. Dat voegt tenminste meer toe aan de beleving dan alleen vermogen.
Zeg ook niet dat de rest troep is omdat ze een turbo/supercharger hebben. Maar als je in 2017 nog een sportauto op de markt brengt zonder een turbo/supercharger dan waardeer ik dat des te meer.![]()
Delta S4.///Joost schreef: 08 dec 2017, 15:52 Ik wilde net zeggen. De combo van super- en turbocharger was juist wat de Integrale zo speciaal maakte!
Nu nog een verkiezing van beste auto's van de laatste 32 jaar.![]()
Waarom ik nu altijd ?Macboy schreef: 09 dec 2017, 01:00 (...)
En wie start een poll voor topic van het jaar ? Typisch iets voor JP denk ik ?
Huh, dat zal toch niet? Dan is die hetzelfde gewicht als de Golf GTI.Opa schreef: 09 dec 2017, 18:27 Ik zit net te lezen dat die nieuwe Polo GTi 1350 kg weegt.![]()
Ford Fiesta ST die ongeveer in dezelfde prijsklasse zit weegt 1063 kg en heeft ongeveer hetzelfde vermogen....ben ik blij dat ik voor de ST gekozen heb.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten