TopFuel schreef:Ik zou het liefst een late VI hebben, ik moet wel zeggen dat ik hier nog niet mee heb gereden. Ik vindt alleen de prijzen van de VI (te)hoog. 25 tot 30k voor een VI heb er niet voor over. De VIII start vanaf zon 27 a 28k dus moet een VI imo een stuk minder kosten. Ik ga waarschijnlijk van de week eens voor die rooie VIII kijken.
Een VI is een heel ander type auto dan de VIII. De VI is veel meer een rallybak en rijdersauto en tevens een icoon. Een VIII is veel gecivilizeerder met veel electronica en zwaarder. Bovendien is de VI in NL schaars, er rijden er nog maar zo'n 20 rond.
Als je een goede, late VI met weinig km'ers zoekt kom je echt niet onder de 25k. Er zijn er wel onder verkocht, maar die zijn veelal ouder en hebben een zwaarder leven achter de rug. Ik weet er momenteel een aantal te koop (waaronder evt. die van mij

), maar die gaan echt niet onder de 25k weg.
Kasteel schreef:Stefan, wat zijn de places to be in EVO-land, buiten het marktplaats/Moree/Ursum aanbod weet ik niet zo 1-2-3 leuke 6'en te vinden? Rallyrent, heeft ook wel eens wat staan, maar site is altijd hopeloos oud.
Veel meer places to be zijn er niet. Volgens mij kwam je ook al op LEC, dus dat is het wel zo'n beetje. Tenzij je eventueel een import, rechtsgestuurde wil, dan heb je meer opties.
Houd de fora gewoon goed in de gaten en wellicht gaat die van mij binnenkort ook de verkoop in en die is wel zeer netjes.