2. Prima idee.
3. Gele vlag mag uit inderdaad. Vaak is het toch zo dat als iemand crasht dat hij geghost wordt. Verder is het nogal irritant om 5 seconde penalty te krijgen als je iemand inhaal die gecrasht is.
4. Prima wat mij betreft.
5. Staande start is fijner. Helemaal zonder TC is het een beetje zoeken naar tractie. Hier kan je dus ook lekker wat tijd winnen als je het goed doet.
6. Geen idee hier ook.
7. Ligt een beetje aan de auto, op zich vond ik de Cayman met sport hard prima rijden.
8. Ja. Helemaal met staande start kan je niet op tegen TC. Dan is het een kwestie van vol gas geven om de ideale start te krijgen.
9. Je hebt CB (coureursbeoordeling) en SB (sportiviteitsbeoordeling) he. Ik denk dat je hier SB bedoelt. Een slechte coureur kan wél sportief zijn. Tikje uitdelen kan gebeuren natuurlijk, maar er vanaf beuken (zoals iemand bij mij deed de 3e race) vind ik wat minder leuk. En áls je er dan vanaf gebeukt wordt, ga diegene dan niet terugpakken...
10. Kan altijd, alleen ik voorlopig niet. Playstation staat op dit moment op een plek waar te veel herrie is. Ik wil jullie daar niet mee vervelen.