Het zijn wel enorm fijne auto’s

Vies ding! Volgens mij is het linker voorscherm gewoon mat gespoten.PeterB schreef: 26 nov 2017, 22:45 Dan is dit nog wel een aardige aanbieding :
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 67&t=83913
Wat de oorzaak ook is, feit is dat het zo is. Het staat je natuurlijk vrij om een auto uit Japan / Midden-Oosten te halen, maar hou wel redelijk met wat meer afschrijving bij verkoop.Arthur schreef: 27 nov 2017, 09:14 Help ons (mij) eens uit de droom dan, waarom niet uit Dubai? Japan is ook niet goed begreep ik, Dubai kende ik nog niet. Nog meer landen op de "no-go" lijst?
Dit is idd een ranzige auto, wat betreft Japan deel ik je mening niet Martin.... mijne komt uit japan en ziet er voor zijn leeftijd echt heel goed uit.Martin van der Zwaard schreef: 27 nov 2017, 10:18Vies ding! Volgens mij is het linker voorscherm gewoon mat gespoten.PeterB schreef: 26 nov 2017, 22:45 Dan is dit nog wel een aardige aanbieding :
http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 67&t=83913
Lekker overslaan zo apparaat.
Als je gaat kopen dan moet je een "echte" kopen met volledige historie etc aanwezig. En idd Japan ook links laten liggen.
Dat is alleen in Tokyo of andere grote stad het geval (net zoals elke andere grote stad in de wereld).Niels schreef: 29 nov 2017, 11:19 Het enige nadeel van een Jap kan zijn dat de auto gewoon veel draai uren heeft t.o.v. de kilometers maar voor de rest zou ik er graag shoppen.
De gemiddelde snelheid van mijn S-klasses lag vaak ook niet veel hoger dan 30 km/ uTristan schreef: 29 nov 2017, 11:22Dat is alleen in Tokyo of andere grote stad het geval (net zoals elke andere grote stad in de wereld).Niels schreef: 29 nov 2017, 11:19 Het enige nadeel van een Jap kan zijn dat de auto gewoon veel draai uren heeft t.o.v. de kilometers maar voor de rest zou ik er graag shoppen.
Denk dat dat onzin is. Het zal meer te maken hebben met het segment waar je naar kijkt. Maar een europese auto is zeker niet slechter onderhouden imho. Waar het vaak om gaat is een historie die onleesbaar is. Leuk een japans boekje maar wat is er allemaal gedaan? Rekeningen zijn niet te begrijpen. Dat zegt niks over de staat van de auto maar het is wel een belangrijk punt. Zeker bij de wat uniekere auto’s.Tristan schreef: 29 nov 2017, 10:36 Maar feit is dat Japanners gek zijn op hun auto's en dat is vaak te zien qua onderhoud en staat. Durf bijna te stellen dat auto's uit Japan vaak zelfs beter zijn dan uit Europa zelf.
USA is een ander verhaal puur omdat alles niet metrisch is qua meters, vaak zelfs geknepen versies ivm. uitstootrestricties in sommige staten en rare bumpers.
Gebruikers op dit forum: ED35, Majestic-12 [Bot] en 4 gasten